Τα κείμενα που περιέχουν τους αναθεματισμούς
Τα απαράδεκτα αυτά κείμενα με τους που επί 1230 χρόνια ψάλλονται στις χριστιανικές εκκλησίες, έχουν ως εξής:
“Έτι, τοις φρονούσι και λέγουσι κτιστήν είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυπόστατου θεότητος, ως κτιστήν εκ τούτου πάντως και αυτήν την θείαν ονσίαν αναγκαξομένοις δοξάζειν. Κτιστή γαρ κατά τους Αγίους ενέργεια, κτιστήν δηλώσει και φύσιν άκτιστον δέ, άκτιστον χαρακτηρίζει ουσίαν. Καντεύθεν ήδη κινδυνεύουσι εις θείαν παντελή περιπίπτειν, και την ελληνικήν μυθολογίαν και την των κτισμάτων λατρείαν, τη καθαρά και αμώμω των χριστιανών πίστει προστριβομένοις, μη ομολογοϋσι δε κατά τας αγίας θεοπνεύστους θεολογίας, και το της Εκκλησίας ευσεβές φρόνημα, άκτιστον είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυπόστατου θεότητος ανάθεμα τρις”. Δηλαδή ανάθεμα τρεις φορές στους Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ήράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α..
Μετάφραση
Σε όσους ακόμη φρονούν και λένε ότι κάθε φυσική δύναμη και ενέργεια της τρισυπόστατης Θεότητας είναι εκ των υστέρων δημιουργημένη, αναγκάζονται ως εκ τούτου να δεχτούν ότι θεία ουσία είναι χωρίς άλλο εκ των υστέρων δημιουργημένη· γιατί αν εκ των υστέρων δημιουργημένη ενέργεια κατά τους Αγίους, θα φανερώσει ότι είναι εκ των υστέρων δημιουργημένη και η φύση. Αυτή όμως είναι άκτιστη, θα τη χαρακτηρίσει κανείς άκτιστη ουσία και εξ αυτού του λόγου και όσοι ζουν με την καθαρή και αμόλυντη χριστιανική πίστη κινδυνεύουν να περιπέσουν σε πλήρη αθεΐα και να δεχτούν την ελληνική μυθολογία και τη λατρεία των δημιουργημάτων. Σε όσους άρα δεν ομολογούν, σύμφωνα με τις θεόπνευστες θεολογικές ερμηνείες των Αγίων και το ευσεβές φρόνημα της Εκκλησίας, ότι είναι άκτιστη κάθε φυσική δύναμη και ενέργεια της τρισυπόστατης Θεότητας, ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ.
2ος Αναθεματισμός
Αρχικό κείμενο
“Τοις τα ελληνικά διεξιούσι μαθήματα, και μη δια παίδευσιν μόνον ταύτα παιδευομένοις, αλλά και ταις δόξαις αυτών ταις ματαίαις επομένοις, και ως αληθέσι πιστεύουσι και ούτως αυταίς ως το βέβαιον εχούσαις εγκειμένοις, ώστε έτερους ποτέ μεν λάθρα, ποτέ δε φανερώς ενάγειν αυταϊς και διδάσκειν ανενδοιάστως ανάθεμα τρίς”..
Μετάφραση
Σε όσους αποδέχονται τις διδασκαλίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και δεν τις σπουδάζουν μόνο για μόρφωση, αλλά ακολουθούν και τις ιδέες τους τις μάταιες και τις πιστεύουν ως αληθινές, και μάλιστα ωσάν αυτές να περιέχουν τη βεβαιότητα, και επιμένουν να παρασύρουν σ’ αυτές άλλοτε κρυφά και άλλοτε φανερά και να τις διδάσκουν χωρίς κανέναν ενδοιασμό, ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ
3ος Αναθεματισμός
Αρχικό κείμενο
“Τοις μετά των άλλων μυθικών πλασμάτων, αφ’ εαυτών και την καθ’ ημάς κλίσιν μεταπλάττουσι, και τας πλατωνικάς ιδέας ως αληθείς δεχομένοις και ως αυθυπόστατο την ύλην παρά των ιδίων μορφούσθαι λέγουσι, και προφανώς διαβάλλουσι το αυτεξούσιον τον Δημιουργού, τον από του μη όντος εις το είναι παραγαγόντος τα πάντα, και ως ποιητού πάσιν αρχήν και τέλος επιτιθέντος εξ-ουσιαστικώς και δεσποτικώς ανάθεμα τρίς.”.
Μετάφραση
Σε όσους με δική τους πρωτοβουλία, μαζί με τα άλλα μυθικά πλάσματα, διαστρεβλώνουν τα της δημιουργίας του ανθρώπου και δέχονται ως αληθινές τις πλατωνικές ιδέες και ισχυρίζονται ότι οι ίδιοι από μόνοι τους διαμορφώνουν άποψη και προφανώς αμφισβητούν την απόλυτη εξουσία του Δημιουργού, ο οποίος από την ανυπαρξία έφερε στην ύπαρξη τα πάντα και ως Ποιητής έθεσε σε όλα αρχή και τέλος με τη δύναμη του εξουσιαστή και δεσπότη, ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ
4ος Αναθεματισμός
Αρχικό Κείμενο
“Τοις δεχομένοις, και παραδίδουσι τα μάταια και ελληνικά ρήματα, ότι τε προύπαρξις εστί των ψυχών, και ουκ εκ τον μη όντος τα πάντα εγένετο, και παρήχθησαν, ότι τέλος εστί της κολάσεως η αποκατάστασις αύθις της κτίσεως, και των ανθρωπίνων πραγμάτων, και διά των τοιούτων λόγων την βασιλείαν των ουρανών λυομένην πάντως, και παράγουσαν εισάγουσιν, ην αιωνίαν και ακατάλυτον αυτός τε ό Χριστός και Θεός ημών εδίδαξε, και παρέδοτο και διά πάσης της Παλαιάς και Νέας Γραφής ημείς παρελάβομεν οτι και η κόλασις ατελεύτητος και ή βασιλεία αΐδιος, διά δε των τοιούτων λόγων εαυτούς τε απολλύουσι, και ετέροις αιωνίας καταδίκης προξένοις γινομένοις ανάθεμα τρίς”..
Μετάφραση
Σε όσους δέχονται και διαδίδουν τις μάταιες αντιλήψεις των ΕΛΛΗΝΩΝ, και ότι οι ψυχές προϋπήρχαν και ότι δεν προήλθαν ούτε προέκυψαν από την ανυπαρξία τα πάντα και ότι ήρθε το τέλος της κολάσεως από τη στιγμή που δημιουργήθηκε και η κτίση και το ανθρώπινο είδος, και διαδίδουν με τέτοια λόγια ότι η Βασιλεία των Ουρανών έχει τελείως καταργηθεί και εκλείψει, την οποία και ο ίδιος ο Χριστός και Θεός μας δίδαξε ως αιώνια και ακατάλυτη, παρέδωσε και εμείς από την Παλαιά και Καινή Διαθήκη παραλάβαμε ότι και η Κόλαση είναι ατέλειωτη και η Βασιλεία παντοτινή, καταστρέφουν με τέτοια λόγια και τους εαυτούς τους και προξενούν σε άλλους αιώνια καταδίκη, ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ
5ος Αναθεματισμός
Αρχικό Κείμενο
“Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα τρίς”..
Μετάφραση
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ
6ος Αναθεματισμός
Αρχικό Κείμενο
“Tοις την μωράν των έξωθεν (Ελλήνων) φιλοσόφων λεγομένην σοφίαν προτιμώσι, και τοις καθηγηταίς αυτών επομένοις, και τας τε μετεμψυχώσεις των ανθρωπίνων ψυχών, η και ομοίως τοις αλόγοις ζώοις ταύτας απόλλυσθαι, και εις το μηδέν χωρείν δεχομένοις και δια τούτο ανάστασιν, και κρίσιν, και την τελευταίαν των βεβιωμένων ανταπόδοσιν αθετούσιν ανάθεμα τρίς”..
Μετάφραση
Σε όσους προτιμούν τη λεγόμενη σοφία των εκτός χριστιανισμού Ελλήνων την ανόητη και ακολουθούν τους δασκάλους τους και δέχονται ότι υπάρχει μετεμψύχωση ή ότι οι ανθρώπινες ψυχές χάνονται όπως τα άλογα ζώα και ξεπέφτουν στην ανυπαρξία και εξαιτίας αυτών των ιδεών τους αθετούν την ανάσταση, την κρίση [κατά τη δευτέρα παρουσία] και την τελική ανταπόδοση σύμφωνα με όσα έπραξε στη ζωή του ο καθένας, ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ
7ος Αναθεματισμός
Αρχικό Κείμενο
“Τοις λέγουσιν ότι οι των Ελλήνων σοφοί και πρώτοι των αιρεσιαρχών, οι παρά των επτά αγίων και καθολικών συνόδων, και παρά πάντων των εν Ορθοδοξία λαμψάντων πατέρων αναθέματι καθυποβληθέντας, ως αλλότριοι της καθολικής εκκλησίας δια την εν λόγοις αυτών κίβδηλον και ρυπαράν περιουσίαν κρείττονες εισι κατά πολύ, και ενταύθα και εν τη μελλούση κρίσει, και των ευσεβών μεν και ορθοδόξων ανδρών, άλλως δε κατά πάθος ανθρώπινον ή αγνόημα πλημμελησάντων ανάθεμα τρίς”..
Μετάφραση
Σε όσους λένε ότι είναι καλύτεροι κατά πολύ οι σοφοί των ΕΛΛΗΝΩΝ και οι πρωτοστάτες στις αιρέσεις, στους οποίους οι επτά άγιες και Καθολικές Σύνοδοι και όλοι οι Πατέρες που έλαμψαν μέσα στην Ορθοδοξία τους επέβαλαν ανάθεμα, ως ξένους στην Καθολική Εκκλησία, καθώς πλεόνασαν τα ψεύτικα και βρόμικα λόγια τους και εδώ και στη μέλλουσα κρίση, και σε κείνους που είναι ευσεβείς και ορθόδοξοι αλλά αμάρτησαν από ανθρώπινο πάθος ή από άγνοια, ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΜΑ
Γμτχτους τον απλυτο εβραιο ειχε δικιο ο μπενιτο
ΑπάντησηΔιαγραφήἩ Πίστη τῶν Ὀρθοδόξων ἀνασταίνει μὲ τὴν Ἀλήθειά της νεκρούς ! Ἡ ἀλήθεια τῶν ἀρχαίων προγόνων μας δὲν εἶχε φθάσει ἀκόμη στὸ ὕψος αὐτό. Ὁλοκληρώθηκε ὁ Ἑλληνισμὸς μὲ τὴν διδασκαλία τῶν Τριῶν Ἱεραρχῶν-ποὺ τόσο τοὺς ἀντιπαθεῖ ἡ πλανεμένη δυτικὴ θεολογία- γι' αὐτὸ καὶ τιμοῦμε ἐμεῖς σήμερα τὸ Πρόσωπο κι ὄχι τὴ φύση, ὅπως δεχότανε παλαιότερα, ἐσφαλμένα, ἡ ἀρχαία σοφία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΟΙΜΗΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΑ ΠΡΟΙΚΙΑ ΣΟΥ
ΔιαγραφήΑν μεταφράσεις τα κείμενα δεν θα βρεις κανένα αναθεματίσμο κατά Ελλήνων .
ΔιαγραφήΧΑΖΑΡΟΜΑΓΑΖΑ💰 ΕΚΚΛΗΣΊΑ ΑΒΕΕΜΠΕΕΕ 💰 ΤΡΑΓΟΜΑΠΕΣ ΣΚΆΝΔΑΛΑ ΠΑΙΔΟΒΙΑΣΤΕΣ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΕΣ ΚΛΠ ΣΥΓΓΕΝΕΊΣ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΣΑΤΑΝΙΛΕΣ ΚΟΜΟΥΝΟΝΑΖΙΔΕΣ ΑΛΑΞΟΚΟΛΙΕΣ 301 ΠΆΝΕ ΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΈΣ ΣΤΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΚΚΛΗΣΊΑΣ ΑΕ 💰 ΚΑΙ ΤΙ ΚΆΝΟΥΝ ΕΚΕΊ ? ΘΥΜΗΘΕΊΤΕ ΤΟ ΜΛΚΖΜΝ ΑΛΈΚΟ ΤΗΣ ΓΚΡΆΒΑΣ ΤΗΝ ΜΆΠΑ ΤΟΥ.
ΝΑΙ ΡΕ ΘΕΟΥΣΕΣ ΜΗΝ ΚΡΊΝΕΤΕ ΤΙ? ΕΣΕΊΣ ΑΜΑΡΤΟΛΟΙ ΔΟΥΛΟΙ ΕΝΏ ΑΥΤΟΊ...💰
ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΡΊΝΟΥΝ ΚΙΑΠΟ ΠΆΝΩ !!!
ΠΊΣΤΗ ! ΜΌΝΟ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΗΜΏΝ ΕΜΜΑΝΟΥΉΛ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ. ΑΠΌΛΛΩΝ ΤΥΑΝΕΎΣ.... ΕΛΛΗΝΙΣΜΌΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΎ ΓΑΙΑΣ.
ΗΘΙΚΏΝ ΑΚΜΑΙΟΤΑΤΟΝ.
🇬🇷🗡️⚖️👼🪖🧠
💥
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΊΝΑΙ ΤΟ 2021 ΠΆΩ ΠΟΥ ΛΈΤΕ ΣΤΗΝ ΔΕΎΤΕΡΗ ΑΝΆΣΤΑΣΗ ΜΕ ΠΟΛΎ ΠΊΣΤΗ ! ΣΕΝΑ ΜΈΡΟΣ ΠΟΥΝΑΙ ΓΕΜΆΤΟ ! ΚΡΑΝΙΆ...ΚΑΙ ΛΈΝΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΛΚΣ ΟΙ ΧΑΖΑΡΟΤΡΑΓΟΜΑΠΕΣ.(ΠΟΥ...? ΜΥΑΛΌ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΉΣΕΙΣ... ΔΕΝ ΣΟΥ ΠΆΕΙ Ο ΤΡΑΓΟΜΑΠΑΣ ΝΑΝΑΙ ΤΕΤΟΙΟΣ...ΔΕΝ ΤΟ ΧΩΡΆ Ο ΝΟΥΣ !)
ΚΑΙ ΚΑΤΑ 02:45 ΜΟΊΡΑΖΕ ΑΥΓΆ ΦΩΝΆΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΤΗΣ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΊΤΣΑ ΆΡΑ ! ΤΗΝ ΞΈΡΕΙ ΌΣΟ ΝΑΝΑΙ ΊΣΩΣ ΚΑΙ ΚΑΛΆ ! ΤΗΣ ΒΆΖΕΙ ΤΟ ΑΥΓΌ ΜΈΣΑ ΣΤΗΝ ΜΠΛΟΎΖΑ ΤΗΣ ! ΧΟΥΦΤΟΝΟΝΤΑΣ ! ΚΑΙ Η ΚΟΠΕΛΊΤΣΑ ΝΑ ΤΟΥ ΛΈΕΙ ΌΧΙ ΜΗ!!!
ΕΧΩ ΜΕΊΝΕΙ ΚΆΓΚΕΛΟ ! ΠΆΓΩΣΑ ΤΡΕΛΆΘΗΚΑ !
ΤΟ ΤΙ ΈΖΗΣΑ !!! ΤΟ ΤΙ ! ΕΊΔΑ !
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΊΑ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΓΌ ΤΟΒΑΛΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΚΑΡΠΕΡΉ...
ΚΑΤΙ ΜΛΚΣ ! ΡΕΣΕΙΣ ΤΙ ΖΟΎΜΕ ???
ΣΌΚ ❗
ΧΏΡΙΑ ΠΟΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΎΣΕ ΤΟΝ ΚΌΣΜΟ 12 ΏΡΑ 15 ΏΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΠΑΣΤΟΎΝ ΤΑ ΤΊΜΙΑ !
ΚΑΙ ΕΚΕΊ ΠΟΥ ΚΆΘΕΣΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙΣ ΜΕ ΥΠΟΜΟΝΉ
ΠΊΣΤΗ ! ΠΕΡΝΆ ΕΝΑΣ/ ΜΙΑ ΆΝΘΡΩΠΟΣ ! ΚΑΙ ΑΚΟΥΣ ΝΑ ΛΈΕΙ ΡΕ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ !
ΒΛΈΠΕΙΣ ΈΞΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΖΗΤΆ ΕΛΕΗΜΟΣΎΝΗ ΕΊΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ! ΕΊΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΈΝΑ ΠΟΥ ΛΈΝΕ,ΚΙΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΉΚΕ ΟΎΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΆ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΑΖΑΡΟΜΑΓΑΖΟ.
ΜΕΤΆ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΟ ΣΎΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΌ ΔΙΆΣΤΗΜΑ ΚΑΘΏΣ ΠΆΩ ΜΕ ΤΟ ΑΜΆΞΙ ΤΟΝ ΒΛΈΠΩ ΠΕΡΝΆΕΙ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΆ ΜΟΥ ΜΈΧΡΙ ΝΑ ΦΤΆΣΩ ΕΊΧΕ ΠΆΕΙ ΦΤΆΣΕΙ.(ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΖΈΣΤΗ ΑΚΟΜΑ Κ ΤΟ ΠΡΩΊ)
ΟΎΤΕ ΜΙΑ ΣΤΑΓΌΝΑ ΙΔΡΩΤΑ ΔΕΝ ΕΊΔΑ ! ΡΕ ΜΕ ΤΑ ΠΌΔΙΑ ΑΥΤΌΣ ΜΕ ΤΑΜΑΞΙ ΕΓΏ.
ΜΕΤΆ ΚΙΑΚΟΜΑ ΤΟ ΣΚΈΦΤΟΜΑΙ !!!
ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΆΒΑΤΕ ΘΕΟΥΣΕΣ???
ΣΕ ΑΓΑΠΏ ΠΟΛΎ ΚΑΛΈ ΜΟΥ !
ΜΕ ΈΚΑΝΕΣ ΝΑ ΠΑΩ ΌΧΙ
ΜΌΝΟ ΜΠΡΟΣΤΆΆ ΑΛΛΆ
ΌΣΟ ΝΑΝΑΙ ΨΗΛΆ !
ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΎ ΕΥΓΝΩΜΟΣΎΝΗ ΑΠΈΡΑΝΤΗ !!!
Απέραντο είναι μόνο τό Σύμπαν, όλα τά άλλα είναι πεπερασμένα ακόμα καί ή
Διαγραφήευγνωμοσύνη...!
Η Ορθοδοξία έχει μία καλή πρόθεση:
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα απαλλάξει τους Χριστιανούς από τις πλάνες των αρχαίων συγγραφέων. Π.χ. ο Πλάτων και ο Αριστοτέλης τάσσονται αναφανδόν υπέρ της δουλείας. Αυτήν την πλάνη εμείς οι Ορθόδοξοι πρέπει να την επικροτούμε; ; ;
Ο Μέγας Βασίλειος έλεγε ότι πρέπει να επιλέγουμε από τους αρχαίους συγγραφείς ό,τι είναι καλό και ηθικό.
Ακριβώς αυτό .
ΔιαγραφήΟι αναθεματίσμο είναι εναντίων ίσων εισάγουν στη ορθοδοξία στοιχεία ξένα προς την αλήθεια της όπως πχ η Μετενσάρκωση του Πλάτωνος
https://enromiosini.gr/arthrografia/arthografia-theologika/oi-yvreis/
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΡΑΚΛΕΙΟΣ.ΩΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΝΙΩΘΩ ΑΛΛΑ ΣΥΛΛΟΓΙΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΑ ΕΞΗΣ, ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΣΑΣ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ,ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΛΥΤΡΩΤΗ,ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΙΝΟΣ ΑΛΛΑ ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.ΜΟΝΟ ΓΑΡ Η ΕΛΛΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΓΟΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΜΟΥ ΔΙΑΦΕΥΓΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΓΡΑΦΩ ΑΥΘΟΡΜΗΤΑ ΚΑΙ ΟΡΘΩΣ ΠΡΑΤΤΩ.ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΓΝΩΣΗΝ ΣΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΩΣ ΑΞΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΑΛΛΑ ΠΑΜΠΟΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ.Π.Χ.ΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΜΩΗΣΗ ΛΕΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ.ΕΑΝ Ο ΑΦΕΝΤΗΣ ΜΑΣΤΙΓΩΣΗ ΕΝΑΝ ΔΟΥΛΟ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΘΑ ΤΙΜΩΡΙΘΕΙ,ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΚΡΑΤΗΘΗ ΕΝ ΖΩΗ 1 Η 2 ΗΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΜΩΡΙΘΕΙ.Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΤΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ.ΟΜΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΣ,ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ,ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΚΕΦΘΕΙΣ ΤΗΝ ΜΟΙΧΙΑ ,ΗΔΗ ΤΗΝ ΔΙΕΠΡΑΞΕΣ.ΟΠΩΣ ΕΥΛΟΓΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΝΑ ΠΡΑΞΗ ΔΙΚΑΙΩΣ Η ΑΔΙΚΩΣ.ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΗ Η ΝΑ ΑΛΛΑΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΩΣΑΙΚΟ ΝΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΞΗ.ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΠΟ ΓΙΑΤΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΜΩΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΨΙΣΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΑΝΑΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ ΕΧΕΙ ΕΝΑΝ ΛΕΚΕ ΔΕΝ ΤΟ ΡΙΧΝΟΥΜΑΙ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ.ΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΑ ΤΑ ΚΡΑΤΑΜΕ ΚΑΙ ΟΣΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΑΙ.ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΣΑΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΣΑΣ. ΤΗΝ ΘΕΩΡΩ ΕΛΛΕΙΠΗΣ ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ.ΛΥΠΟΥΜΑΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΡΑΚΛΕΙΟΣ.ΑΓΑΠΗΤΗ ΙΠΠΟΛΥΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΟΝΙΕ ΑΠΛΑ,ΣΑΣ ΑΔΙΚΗΣΑ. ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΕΩΡΩ ΟΥΤΕ ΑΜΜΕΣΩΣ ΟΥΤΕ ΕΜΜΕΣΩΣ ΩΣ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΥΣ.Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΑΣ ΛΕΙΑΝ ΠΟΛΙΤΙΜΗ ΚΑΙ ΑΞΙΑ ΕΠΑΙΝΩΝ.ΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ.ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΕΙΡΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΛΕΣΩ ΚΑΙ ΓΩ ΤΟ ΕΡΓΟΝ ΜΟΥ..ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ,ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΟΜΟΟΥΣΙΟ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ.ΞΕΚΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ.ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.ΤΟ ΖΩΟ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ.ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΝΟΗΜΩΝ.ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ,ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ..ΑΠΟΔΕΙΞΙΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ.ΠΛΑΤΩΝ ,ΤΟ ΜΕΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΘΕΣΙΣ ΤΩΝ ΑΚΡΩΝ. ΑΝ ΤΑ ΑΚΡΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΤΕ ΤΟ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ.ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ.ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΒ.Α ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΡΧΗ ΚΑΙ Β ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ.ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΜΕΣΟΝ ΤΟΥΣ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ,ΤΟ ΓΑΜΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΑΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ .ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓ ΚΑΙ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΒΓ.ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.Ο ΝΟΥΣ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΙ,ΤΟ ΘΥΜΙΚΟ ΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΜΟΝΟ ΑΡΧΕΤΑΙ.ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙ ΖΩΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΖΩΝΤΑΝΟ ΠΛΑΣΜΑ ,ΤΟ ΠΛΑΝΓΚΤΟΝ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΜΑ,ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΖΩΟ ΚΑΙ ΦΥΤΟ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.ΑΝ ΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΑ ΩΣ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΘΕΣΗ ΟΜΟΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΗΣ ,ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΣΙΣ ΕΝΝΟΩ, ΣΤΗ ΦΥΣΗ,ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΝΕΝΑ ΕΜΠΟΔΙΟ ΝΑ ΔΕΧΘΩ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΕΧΩΣ.ΠΕΡΙ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ..ΑΝ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΗΣΙΣ ΚΑΙ Η ΦΩΤΗΣΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΙΣ ΚΑΙ Η ΓΝΩΣΙΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΩΣ ΕΝΤΕΛΕΧΗΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΝΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ,ΤΟΤΕ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ, ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΓΝΩΣΙΣ .ΘΕΣΙΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΟΜΟΟΥΣΙΟ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΤΙΣΤΟΣ,ΑΓΕΝΗΤΟΣ ΚΑΙ ΑΧΡΟΝΟΣ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Ο ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ.ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΜΕΣΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗΣ.ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.ΕΣΤΩ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΑΒΓ.Α ΓΩΝΙΑ ΚΟΡΥΦΗΣ,Β ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ,Γ ΔΕΞΙΑ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ.ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟ ΟΙ ΓΩΝΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΟΥΣΙΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ.ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΑΙΩΝΙΑ,ΧΩΡΙΣ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ,ΣΕ ΚΙΝΗΣΗ ΠΛΕΥΡΙΚΗ,ΤΟΤΕ ΟΙ ΓΩΝΙΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΟΥΣΙΕΣ ΕΦΟΣΟΝ ΟΙ ΤΟΠΟΙ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΟΙΝΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ 3ΓΩΝΙΕΣ.Ο ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟΣ.ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΙΣ ΑΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΑΝ ΟΧΙ ΑΝΤΙΦΑΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ.ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΓΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ,ΣΤΗ ΠΑΛΑΙΑ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΗΤΩΡΑΣ ΤΟΥΣ ΕΝΩ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΠΟΙΗΤΗΣ.ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΓΕΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗ ΓΕΝΗΣΗ Ο ΓΕΝΗΤΩΡΑΣ ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΩΣ ΓΕΝΗΣΗ,ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΚΑΤΑΛΗΞΗΣ ΤΗΣ .ΑΥΤΟ ΕΝΔΕΙΚΝΥΕΙ ΜΗ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΙΑ.ΣΤΗ ΠΟΙΗΣΗ,Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ,ΩΣ ΓΕΝΗΣΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΚΑΤΑΛΗΞΗΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΝΔΥΚΝΕΙΕΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΙΑ.ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ,ΠΕΠΟΙΘΕΣΙΣ.ΑΝ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΒΡΕΘΕΙ ΑΠΟΚΟΜΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΘΑ ΧΑΘΕΙ.ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ,ΘΑΛΗΣ,ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ,ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ,ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 3 ΑΝΑΞ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΩΣ ΑΡΧΗ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ,ΠΛΑΤΩΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ,ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ,ΕΙΝΑΙ ΙΔΡΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ,ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΛΥΤΡΩΤΗ ΚΑΙ ΑΣ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΚΦΡΑΣΙΣ .ΓΙΑΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑ.Ο ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΙ ΤΟ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΔΟΓΜΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΤΙΣΤΟΣ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΛΕΕΙ.ΤΑ ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ.ΑΥΤΑ.Υ.Γ.ΤΟ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΑΝ ΕΥΛΟΓΟ,ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑ.ΑΝ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΡΙΓΩΝΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφή