Το ότι από τη δημοσκοπική υποχώρηση της κυβέρνησης δεν κερδίζει η αξιωματική αντιπολίτευση, είναι φυσιολογικότατο, καθώς ο κόσμος αντιλαμβάνεται πως, πέρα από την αντικειμενική και αδιαμφισβήτητη ευθύνη της κυβέρνησης, όλοι έχουν δώσει από μια μαχαιριά... στον σιδηρόδρομο. Όσα ήρθαν στο φως κατέδειξαν ότι ο ελληνικός σιδηρόδρομος ήταν σε παρακμή εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Ένας βαθιά διεφθαρμένος οργανισμός με ευθύνη όλων των κυβερνήσεων, οι οποίες αδιαφορούσαν και διαπλέκονταν με τους εργολάβους που κέρδιζαν ακόμα και πάνω από το πτώμα του, όπως προκύπτει.
Σήμερα Νέα Δημοκρατία και ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να αλληλοκατηγορούνται για το αν η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα σταμάτησε το 2015 ή το 2019 και αν το σύστημα στον Σταθμό της Λάρισας λέγεται τοπικός χειρισμός ή τοπική τηλεδιοίκηση, αλλά για το καυτό θέμα της διαπλοκής με τους εργολάβους και για τα πραγματικά αίτια της καθυστέρησης του έργου σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης υπάρχει πλήρης συγκάλυψη. Κανένας δεν κατονομάζει τους εργολάβους που δεν ολοκλήρωσαν το έργο, πέρα από κάποιες πολύ γενικές αναφορές, ούτε αποκαλύπτει τις αιτίες γι’ αυτό, παρότι αμφότερες οι πλευρές τις γνωρίζουν καλά. Η άρνηση της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης να μιλήσουν για τα πραγματικά αίτια εξηγείται, γιατί αφορά την πολιτική διαφθορά δικών τους ανθρώπων. Να λοιπόν που υπάρχει και μια απόλυτη συναίνεση του πολιτικού συστήματος στην πράξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.