Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2022

ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΙ Ε; ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ


 

2 σχόλια:

  1. Ποτέ στη ζωή μου δεν ήμουν τόσο έτοιμος ,

    όπως είμαι τώρα.

    Ποτέ στη ζωή μου δεν ήμουν τόσο σίγουρος για αυτό που κάνω ,

    όπως είμαι τώρα.

    Ποτέ στη ζωή μου δεν είχα απέναντί μου τον ίδιο τον Σατανά ,

    όπως τον έχω τώρα.

    Ποτέ δεν ήμουν τόσο αποφασισμένος για αυτή τη μάχη απέναντί του ,

    όπως είμαι τώρα.

    Αλλά ποτέ επίσης δεν ήμουν τόσο σίγουρος ότι στη μάχη αυτή έχω δίπλα μου την Παναγία και τον Χριστό ,

    όπως τους έχω τώρα.
    -->https://nikosantoniadis.tv/2022/11/02/%cf%80%ce%bf%cf%84%ce%ad-%cf%83%cf%84%ce%b7-%ce%b6%cf%89%ce%ae-%ce%bc%ce%bf%cf%85/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποτέ μήν λές...ποτέ, πού λέει
    κι'ό λαός...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive