Δευτέρα 27 Ιουνίου 2022

ΩΡΑ 10 μ.μ. Θάνος Πλεύρης: «Έξω από το σπίτι μου (σε ΠΟΙΟ απ τα 32;;!!) έχουν συγκεντρωθεί αντιεμβολιαστές και διαδηλώνουν»Σημ. Την μέρα του μεγάλου ΝΤΟΥ (ΑΝ και ΟΤΑΝ) φρόντισε να λείπει η οικογένεια

https://files.thetoc.gr/Content/ImagesDatabase/p/767x428/crop/both/1b/1ba295d59a3d4dd194c67b181ccada62.jpg?quality=90&404=default&v=2

Με ανάρτησή του στο TwitterΘάνος Πλεύρης κάνει γνωστό ότι αυτή την ώρα

έξω από το σπίτι του έχουν συγκεντρωθεί αντιεμβολιαστές και διαδηλώνουν....

Μάλιστα ο ίδιος αναφέρει ότι στο σπίτι βρίσκεται η σύζυγος και τα δύο παιδιά τους, ενώ κάνει λόγο για στοχοποίηση και ζητά από τον πολιτικό κόσμο να καταδικάσει το γεγονός.

«Έξω από το σπίτι μου που βρίσκεται η γυναίκα μου και τα δυο μου παιδιά έχουν συγκεντρωθεί αντιεμβολιαστές και «Διαδηλώνουν» εναντίον της οικογένειας μου. Στοχοποιείται η οικογένεια μου για τις υπουργικές μου αποφάσεις. Αναμένω την αυτονόητη καταδίκη από όλο τον Πολιτικό Κόσμο» έγραψε o υπουργός Υγείας. Μπορεί να είναι στιγμιότυπο οθόνης 1 άτομο και κείμενο που λέει "Θάνος Πλεύρης @thanosplevris Έξω από το σπίτι μου που βρίσκεται η γυναίκα μου και τα δυο μου παιδιά έχουν συγκεντρωθεί αντιεμβολιαστές και <<Διαδηλώνουν>> εναντίον της οικογένειας μου. Στοχοποιείται η οικογένεια μου για τις υπουργικές μου αποφάσεις Αναμένω την αυτονόητη καταδίκη από όλο τον Πολιτικό Κόσμο 20:01・ 27 Ιουν 22 Twitter for iPhone" από το Twitter


1 σχόλιο:

  1. Είναι σαν να λέει "τώρα που το είπα στη μαμά μου θα δείτε τι θα πάθετε"...
    Μαρία Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive