Τετάρτη 20 Απριλίου 2022

ΤΟ ΨΕYΤΙΚΟ LOCKDOWN ΣΤΗ ΣΑΓΚAΗ……KAI H ΣΧΕΔΙΑΣΜENH ΣΥΜΦOΡΗΣΗ ΣΤA ΛΙΜAΝΙΑ ΤΗΣ ΚIΝΑΣ

 

EΤΣΙ ΏΣΤΕ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΟYΝ ΟΙ ΤΙΜEΣ ΤΗΣ ΒΕΝΖIΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ IΔΙΑ ΣΤΙΓΜH ΝΑ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΘΕI ΤΟ ΔΟΛAΡΙΟ KAI TO DAVOS- USA DEEP STATE GLOBAL RESET KAI THN HOAX GREEN DEAL...

Στη θάλασσα έξω από τα κινεζικά λιμάνια βρίσκονται 477+ πλοία μεταφοράς χύδην φορτίων που περιμένουν να παραδώσουν/ για να φορτώσουν πόρους από μεταλλεύματα μέχρι σιτηρά στη χώρα.

https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-04-11/477-bulk-ships-wait-off-east-china-s-ports-amid-virus-lockdowns

https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ports/1253?name=SHANGHAI&country=China

Οι ουρές των πλοίων που μεταφέρουν πρώτες ύλες αυξήθηκαν κατακόρυφα μετά την έναρξη αποκλεισμού της Σαγκάης σε όλη την πόλη στα τέλη του περασμένου μήνα για την καταπολέμηση του Covid-19. Περισσότερες από δύο εβδομάδες μετά, η συμφόρηση έχει επεκταθεί στο κοντινό Ningbo-Zhoushan, καθώς οι πλοιοκτήτες εκτρέπουν απεγνωσμένα πλοία σε άλλα λιμάνια της χώρας για να αποφύγουν την έλλειψη φορτηγών και το κλείσιμο αποθηκών στη Σαγκάη.

Υπήρχαν 222 χύδην φορτηγά που περίμεναν στα ανοικτά της Σαγκάης στις 11 Απριλίου, 15% υψηλότερα από ό,τι ένα μήνα νωρίτερα, σύμφωνα με τα ναυτιλιακά στοιχεία του Bloomberg. Στο Ningbo-Zhoushan υπήρχαν 134 μεταφορείς, 0,8% υψηλότερα από τον προηγούμενο μήνα, ενώ βορειότερα, στα συνδυασμένα λιμάνια Rizhao, Dongjiakou και Qingdao σημειώθηκε αύξηση 33% σε 121 πλοία.

Προσθέτοντας το αδιέξοδο, υπήρχαν 197 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που είτε φόρτωναν είτε περίμεναν να φορτώσουν στο συνδυασμένο αγκυροβόλιο της Σαγκάης με το Ningbo, μια αύξηση 17% σε σχέση με ένα μήνα πριν.

Επιδεινώνεται η επιδημία του Κωφιδίου στην Κίνα καθώς τα κρούσματα στη Σαγκάη ξεπερνούν τα 26.000

Η έλλειψη λιμενεργατών στη Σαγκάη επιβραδύνει την παράδοση των εγγράφων που χρειάζονται τα πλοία για την εκφόρτωση φορτίων, σύμφωνα με πλοιοκτήτες και εμπόρους. Εν τω μεταξύ, τα πλοία που μεταφέρουν μέταλλα, όπως χαλκό και σιδηρομετάλλευμα, μένουν εγκλωβισμένα στα ανοιχτά, καθώς τα φορτηγά δεν μπορούν να στείλουν τα εμπορεύματα από το λιμάνι στα εργοστάσια επεξεργασίας, είπαν.

Μέρος αυτής της συμφόρησης επεκτείνεται και σε άλλα λιμάνια, με τα πλοία να εκτρέπονται βορειότερα σε λιμάνια του Qingdao και του Tianjin, όπου οι υπηρεσίες μεταφοράς φορτηγών δεν έχουν επηρεαστεί τόσο πολύ, είπαν οι άνθρωποι. Στο Tianjin, υπήρχαν 54 πλοία σε αναμονή στις 11 Απριλίου, μια αύξηση 29% σε ένα μήνα.

Η συμφόρηση ήταν μικρότερη στις επαρχίες Χεμπέι και Λιαονίνγκ, όπου οι μεταφορές φορτηγών παρεμποδίστηκαν επίσης από τις υποχρεωτικές μαζικές εξετάσεις των φορτηγατζήδων και των εργαζομένων τον Μάρτιο και τον Απρίλιο. Οι ουρές των πλοίων ήταν 36% χαμηλότερες από τον προηγούμενο μήνα στο λιμάνι Dalian της Liaoning και 35% χαμηλότερες στο Tangshan της Hebei.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive