Τετάρτη 20 Απριλίου 2022

Η Μεγάλη Επανεκκίνηση χρειάζεται την Κυκλική Οικονομία για να καταστήσει όλα τα «προϊόντα» ως «υπηρεσίες», ώστε «να μην σας ανήκει τίποτα και να είστε ευτυχισμένοι».

  

Η κυκλική οικονομία είναι μια ατζέντα, από πάνω προς τα κάτω, που προέρχεται από μη εκλεγμένους παγκοσμιοποιητές που θέλουν να αναδιαμορφώσουν τον κόσμο κατ' εικόνα τους…

H Μεγάλη Επανεκκίνηση χρειάζεται την κυκλική οικονομία (circular economy) για να καταστήσει όλα τα προϊόντα ως υπηρεσίες, προκειμένου να προωθηθεί η ατζέντα του «δεν θα σου ανήκει τίποτα και θα είσαι ευτυχισμένος».

 

ΠηγήThe Sociable

Άρθρο του Tim Hinchliffe

Μετάφραση: Απολλόδωρος – Συνεργάτης του Ελλήνων Αφύπνιση


Σύμφωνα με την ανάρτηση στο blog του Davos Agenda με τίτλο "8 προβλέψεις για τον κόσμο το 2030", η πρώτη κιόλας πρόβλεψη αναφέρει: "Όλα τα προϊόντα θα έχουν γίνει υπηρεσίες" χάρη στην κυκλική οικονομία.

Η ανάρτηση στο ιστολόγιο βασίζεται σε ένα δοκίμιο που έγραψε η Young Global Leader του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (WEF) και Δανή βουλευτής Ida Auken, το οποίο δημοσιεύτηκε στο Forbes το 2016 με τίτλο "Welcome To 2030: I Own Nothing, Have No Privacy And Life Has Never Been Better" (Καλώς ήρθατε στο 2030: δεν μου ανήκει τίποτα, δεν έχω ιδιωτική ζωή και η ζωή δεν ήταν ποτέ καλύτερη".).

«Όλα τα προϊόντα θα γίνουν υπηρεσίες» — 

8 προβλέψεις για τον κόσμο το 2030, WEF, 2016


«Καλώς ήρθατε στο 2030: Δεν κατέχω τίποτα, δεν έχω ιδιωτικότητα και η ζωή δεν ήταν ποτέ καλύτερη» — Νεαρός παγκόσμιος ηγέτης του WEF και Δανή βουλευτής Ida Auken, 2016

"Καλώς ήρθατε στο έτος 2030. Καλώς ήρθατε στην πόλη μου - ή μήπως θα έπρεπε να πω "στην πόλη μας". Δεν μου ανήκει τίποτα. Δεν έχω αυτοκίνητο. Δεν έχω σπίτι. Δεν μου ανήκουν ούτε συσκευές ούτε ρούχα", γράφει η Auken

"Ό,τι θεωρούσατε προϊόν, έχει πλέον γίνει υπηρεσία", προσθέτει, ενώ ευχαριστεί "την ανακάλυψη της κυκλικής οικονομίας".

Η κυκλική οικονομία υπόσχεται να ενισχύσει τη βιωσιμότητα εγκαταλείποντας το γραμμικό μοντέλο αξίας "πάρε, φτιάξε, σκουπίδια" και υιοθετώντας ένα κυκλικό μοντέλο "πάρε, φτιάξε- πάρε φτιάξε", σύμφωνα με την Accenture.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive