Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022

ΠΟΣΑ ΕΚΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΕΝΑΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ;ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ Η ΔΟΜΝΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ.ΒΙΝΤΕΟ


Δόμνα Μιχαηλίδου: Η διανομή της Κάρτας Αναπηρίας θα ολοκληρωθεί το 2022
«Δεν είμαι καθόλου από πολιτικό τζάκι. Ο ίδιος ο πρωθυπουργός με βρήκε και μου πρότεινε να συνεργαστούμε. Και θέλω να το πω. Νιώθω πολύ χαρούμενη και υπερήφανη που έχουμε τον Κυριάκο Μητσοτάκη για πρωθυπουργό. Είναι one in a million.... Ζήτησε να δει τι έχω κάνει. Μου είπε "έχω ένα μάτι στα οικονομικά, θέλω άλλο ένα. Μπορείς να μείνεις Ελλάδα;". Σε καμία άλλη χώρα δεν θα είχα την ευκαιρία να μπω τόσο νέα σε μια τέτοια θέση, οπότε δέχτηκα με μεγάλη χαρά», τόνισε η κυρία Μιχαηλίδου. 


1 σχόλιο:

  1. Ετσι ακριβως κανουν τα μικρα παιδακια οταν πανε στον παιδοτοπο.Να εισαι παντα χαρουμενο,να αλλαζεις τακτικα πανες και να μην παιρνεις λιχουδιες απο αγνωστους.Οσο για τις κουβεντουλες σου,οταν θα πας σχολειο,θα διορθωθεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive