«Ως προϊστάμενος ενός ολόκληρου μηχανισμού αισθάνομαι την ανάγκη να διευκολύνω την εταιρεία και να υποβάλλω την παραίτησή μου από μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου ευχόμενος τα καλύτερα στον αντικαταστάτη μου, τονίζει σε δήλωσή του.... Η πρώτη παραίτηση για το «μεγάλο φιάσκο» της Αττικής Οδού, ήταν εκείνη του διευθύνοντος συμβούλου της ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε, Βασίλη Χαλκιά, που ανακοινώθηκε το βράδυ της Τρίτης. Σε δήλωσή του, ο κ. Χαλκιάς αναφέρει ότι μετά από την ολοκλήρωση του απεγκλωβισμού και των τελευταίων οδηγών από τον αυτοκινητόδρομο , αισθάνθηκε την ανάγη να διευκολύνει την εταιρεία, υποβάλλοντας την παραίτησή του. Όπως είναι γνωστό, η κυβέρνηση δια του κυβερνητικού εκπροσώπου - αλλά και δια του υπουργού Μεταφορών Κώστα Καραμανλή - έχει μιλήσει για ευθύνες της εταιρείας που δεν κατόρθωσε να αποτρέψει τον εγκλωβισμό εκατοντάδων οδηγών εντός του αυτοκινητόδρομου στην διάρκεια της κακοκαιρίας «Ελπίς». Η διαδικασία του απεγκλωβισμού ολοκληρώθηκε αργά το απόγευμα της Τρίτης. O κ. Καραμανλής ανήγγειλε την συγκρότηση ειδικής επιτροπής που θα αναλάβει το ζήτημα των κυρώσεων προς την εταιρεία, με βάση τα προβλεπόμενα από τον νόμο, ενώ νωρίτερα, με παρέμβασή του, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε ζητήσει από την εταιρεία να δώσει αποζημίωση 2.000 ευρώ για κάθε όχημα που εγκλωβίστηκε στον αυτοκινητόδρομο, πράγμα που έγινε αμέσως αποδεκτό. Η ανακοίνωση της εταιρείας Στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε., που συνεδρίασε εκτάκτως, την Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022, ο κ. Βασίλειος Χαλκιάς, Διευθύνων Σύμβουλος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας, από την ίδρυσή της το 1999, υπέβαλλε την παραίτησή του. Όπως δήλωσε ο κ. Χαλκιάς στην επιστολή του: «Προ ολίγου διασφαλίστηκε η ασφαλής απομάκρυνση και των τελευταίων ανθρώπων που εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό. Ως όμως προϊστάμενος ενός ολόκληρου μηχανισμού αισθάνομαι την ανάγκη να διευκολύνω την εταιρεία και να υποβάλλω την παραίτησή μου από μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου ευχόμενος τα καλύτερα στον αντικαταστάτη μου. Ήταν τιμή μου που υπηρέτησα τις ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. σε αυτό το εμβληματικό έργο της Αττικής Οδού». Το Διοικητικό Συμβούλιο αφού ευχαρίστησε τον κ. Β. Χαλκιά για την 20ετή του προσφορά στην εταιρεία έκανε δεκτή την παραίτησή του και αποφάσισε την ανάληψη και άσκηση των καθηκόντων του κ. Β. Χαλκιά, από τον κ. Αριστοφάνη Παπαδημητρίου, Διευθυντή Κυκλοφορίας της εταιρείας, μέχρι την επιλογή νέου Διευθύνοντος Συμβούλου. Ποιος είναι ο Βασίλης Χαλκιάς Ο Βασίλης Χαλκιάς διατέλεσε Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Λειτουργίας και Συντήρησης της Αττικής Οδού (Αττικές Διαδρομές A.E.) από το 1999, ενώ από το 1996 μέχρι το 1999 υπήρξε Τεχνικός Διευθυντής της «Αττική Οδός ΑΕ». Ήταν μέλος του ΔΣ της «ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΕ» από το 2008 και Αντιπρόεδρος από το 2018. Παράλληλα είχε επιτελικές θέσεις σε κορυφαίους διεθνείς οργανισμούς όπως στην Παγκόσμια Οδική Ομοσπονδία “International Road Federation” (IRF) με έδρα τη Γενεύη της Ελβετίας στην οποία διατέλεσε Πρόεδρος και στην Ένωση των Ευρωπαϊκών Αυτοκινητοδρόμων (ASECAP). Υπήρξε από το 2014 έως το 2019 επίσης ο πρώτος Πρόεδρος της Ένωσης Ελληνικών Αυτοκινητοδρόμων με Διόδια (HELLASTRON), η οποία ιδρύθηκε το 2014 με τη συμμετοχή όλων των Αυτοκινητοδρόμων και Υποδομών. Διατέλεσε ακόμη μέλος για δεύτερη τετραετία του ΔΣ της Διεθνούς Ένωσης Γεφυρών και Σηράγγων και Αυτοκινητοδρόμων με Διόδια (ΙΒΤΤΑ), της Επιτροπής Λειτουργίας Αυτοκινητοδρόμων του Transportation Research Board (TRB) των ΗΠΑ καθώς και Πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων. Είναι διπλωματούχος Τοπογράφος Μηχανικός του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (1981) με Μεταπτυχιακές Σπουδές στις ΗΠΑ από το Πανεπιστήμιο "New Jersey Institute of Technology".
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ο μόνος μηχανισμός πού λειτουργεί στήν Ελλάδα τού 2022,είναι ο μηχανισμός τών...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντικυθήρων.!
ετσι!!
Διαγραφή