Αρχικά δημοσιεύθηκε στις www.childrenshealthdefense.org Επιστολή υπογεγραμμένη από περισσότερους από 130 επαγγελματίες υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου κατηγόρησε τον πρωθυπουργό του Ηνωμένου Βασιλείου ΜπόριςΤζόνσον και άλλους κυβερνητικούς αξιωματούχους ότι προκαλούν «μαζική, μόνιμη και περιττή βλάβη» στη χώρα. Μια επιστολή αυτή την εβδομάδα προς τον πρωθυπουργό του Ηνωμένου Βασιλείου ΜπόριςΤζόνσον και άλλους κυβερνητικούς αξιωματούχους του Ηνωμένου Βασιλείου, υπογεγραμμένη από περισσότερους από 130 επαγγελματίες υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου, κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι χειρίστηκε λανθασμένα την αντίδρασή της....
στην πανδημία COVID, με αποτέλεσμα "μαζική, μόνιμη και περιττή βλάβη" στη χώρα.Η επιστολή, "Οι σοβαρές ανησυχίες μας σχετικά με τον χειρισμό της
πανδημίας COVID από τις κυβερνήσεις των εθνών του Ηνωμένου Βασιλείου", περιέγραψε 10
τρόπους με τους οποίους οι συγγραφείς υποστήριξαν ότι οι κυβερνητικές πολιτικές
του Ηνωμένου Βασιλείου όχι μόνο απέτυχαν να προστατεύσουν τους πολίτες, αλλά σε
πολλές περιπτώσεις προκάλεσαν πρόσθετη, περιττή βλάβη.
Οι 10 κύριοι συγγραφείς της επιστολής έγραψαν:
"Γράφουμε ως ενδιαφερόμενοι γιατροί, νοσηλευτές και άλλοι συμμαχικές
επαγγελματίες υγείας χωρίς κανένα κεκτημένο ενδιαφέρον για κάτι τέτοιο.
Αντίθετα, αντιμετωπίζουμε προσωπικό κίνδυνο σε σχέση με την απασχόλησή μας για
κάτι τέτοιο ή / και τον κίνδυνο να «κηλιδωθεί» προσωπικά από εκείνους που
αναπόφευκτα δεν θα ήθελαν να μιλήσουμε.
Οι συγγραφείς κατηγόρησαν κυβερνητικούς αξιωματούχους ότι δεν μέτρησαν
τις βλάβες των πολιτικών αποκλεισμού, υπερβάλλουν για την απειλή του ιού και
για ανάρμοστο μαζικό έλεγχο των παιδιών.
Έγραψαν:
"Ο επαναλαμβανόμενος έλεγχος των παιδιών για την εύρεση
ασυμπτωματικών κρουσμάτων που είναι απίθανο να μεταδώσουν τον ιό και η
αντιμετώπισή τους σαν κάποιο είδος βιολογικού κίνδυνο είναι επιβλαβής, δεν
εξυπηρετεί κανένα σκοπό δημόσιας υγείας και πρέπει να σταματήσει".
Η επιστολή κάλεσε επίσης αξιωματούχους για ενεργή καταστολή της συζήτησης
για έγκαιρη θεραπεία χρησιμοποιώντας πρωτόκολλα που αναπτύσσονται με επιτυχία
αλλού, και ανέφερε ότι ο εμβολιασμός ολόκληρου του ενήλικου πληθυσμού
δεν θα έπρεπε ποτέ να αποτελεί προϋπόθεση για τον τερματισμό των περιορισμών.
Οι συγγραφείς κατέληξαν στο συμπέρασμα:
"Η προσέγγιση του Ηνωμένου Βασιλείου για το COVID έχει αποτύχει
εμφανώς. Στην προφανή επιθυμία για προστασία μιας ευάλωτης ομάδας -- των
ηλικιωμένων -- οι εφαρμοζόμενες πολιτικές έχουν προκαλέσει εκτεταμένες
εξασφαλίσεις και δυσανάλογη βλάβη σε πολλές άλλες ευάλωτες ομάδες, ειδικά στα
παιδιά".
Εκτός από τον Τζόνσον, η επιστολή απευθυνόταν στη NicolaSturgeon,
πρωθυπουργό της Σκωτίας. ΜαρκΝτρέικφορντ, Πρωθυπουργός της Ουαλίας· PaulGivan,
Πρωθυπουργός της Βόρειας Ιρλανδίας· ΣατζίντΤζαβίντ, Υπουργός Υγείας.
ΚριςΓουίτι, Επικεφαλής Ιατρός. και ο Δρ ΠάτρικΒάλανς, Επικεφαλής Επιστημονικός
Υπεύθυνος.
Διαβάστε ολόκληρη την επιστολή:
της 22ας Αυγούστου 2021
Αγαπητοί κύριοι και κυρία,
Οι σοβαρές ανησυχίες μας σχετικά με τον χειρισμό της πανδημίας COVID από
τις κυβερνήσεις των Εθνών του Ηνωμένου Βασιλείου.
Γράφουμε ως ενδιαφερόμενοι γιατροί, νοσοκόμες και άλλοι συμμαχικές
επαγγελματίες υγείας χωρίς κανένα κεκτημένο ενδιαφέρον για κάτι τέτοιο.
Αντίθετα, αντιμετωπίζουμε προσωπικό κίνδυνο σε σχέση με την απασχόλησή μας για
κάτι τέτοιο ή / και τον κίνδυνο να «κηλιδωθεί» προσωπικά από εκείνους που
αναπόφευκτα δεν θα ήθελαν να μιλήσουμε.
Κάνουμε το βήμα να γράψουμε αυτή τη δημόσια επιστολή, διότι μας έχει
καταστεί προφανές ότι:
- Η κυβέρνηση (με την οποία εννοούμε την κυβέρνηση του
Ηνωμένου Βασιλείου και τρεις αποκεντρωμένες κυβερνήσεις/ διοικήσεις και
συναφείς κυβερνητικούς συμβούλους και οργανισμούς όπως οι ΚΟΑ, η CSA, η
SAGE, η MHRA, η JCVI, οι υπηρεσίες Δημόσιας Υγείας, η Ofcom κ.λπ., στο
εξής "εσείς" ή η "κυβέρνηση") έχουνβασίσει
τη διαχείριση της πανδημίας COVID σε εσφαλμένες υποθέσεις.
- Αυτά σας έχουν επισημανθεί από πολλά άτομα και
οργανισμούς.
- Δεν έχετε συμμετάσχει σε διάλογο και δεν δείχνετε
κανένα σημάδι ότι το πράττετε. Αφαιρέθηκες από τα θεμελιώδη δικαιώματα των
ανθρώπων και άλλαξες τον ιστό της κοινωνίας με λίγη συζήτηση στο
Κοινοβούλιο. Κανένας υπουργός αρμόδιος για την πολιτική δεν έχει
εμφανιστεί ποτέ σε μια σωστή συζήτηση με οποιονδήποτε έχει αντίθετες
απόψεις σε οποιοδήποτε κυρίαρχο κανάλι μέσων ενημέρωσης.
- Παρά το γεγονός ότι γνωρίζετε εναλλακτικές ιατρικές
και επιστημονικές απόψεις, δεν καταφέρατε να εξασφαλίσετε μια ανοιχτή και
πλήρη συζήτηση για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των εναλλακτικών
τρόπων διαχείρισης της πανδημίας.
- Οι πολιτικές αντιμετώπισης της πανδημίας που
εφαρμόστηκαν έχουν προκαλέσει μαζική, μόνιμη και περιττή βλάβη στο έθνος
μας και δεν πρέπει ποτέ να επαναληφθούν.
- Μόνο με την αποκάλυψη της πλήρους έλλειψης ευρείας
έγκρισης μεταξύ των επαγγελματιών υγείας των πολιτικών σας θα απαιτηθεί
μια ευρύτερη συζήτηση από το κοινό.
Σε σχέση με τα παραπάνω, θέλουμε να επιστήσουμε την προσοχή στα ακόλουθα
σημεία. Κατόπιν αιτήματος, παρέχονται δικαιολογητικά στοιχεία.
1. Καμία προσπάθεια μέτρησης των βλαβών των πολιτικών αποκλεισμού
Τα στοιχεία των καταστροφικών επιπτώσεων των αποκλεισμών στη σωματική και
ψυχική υγεία του πληθυσμού είναι εκεί για να τα δουν όλοι. Οι βλάβες είναι
μαζικές, διαδεδομένες και μακροχρόνιες. Ειδικότερα, ο ψυχολογικός αντίκτυπος σε
μια γενιά αναπτυσσόμενων παιδιών θα μπορούσε να είναι δια βίου.
Για το λόγο αυτό, οι πολιτικές αποκλεισμού δεν ήταν ποτέ μέρος
οποιασδήποτε πανδημίας
σχέδια ετοιμότητας πριν από το 2020. Στην πραγματικότητα, δεν συνιστώνται
ρητά στα έγγραφα του ΠΟΥ, ακόμη και για σοβαρούς αναπνευστικούς ιικούς
παθογόνους παράγοντες και για το θέμα αυτό ούτε το κλείσιμο των συνόρων, τα
καλύμματα προσώπου και οι δοκιμές ασυμπτωματικών ατόμων. Υπήρξε μια τόσο
ανεξήγητη απουσία εξέτασης των βλαβών που προκλήθηκαν από την πολιτική
αποκλεισμού, είναι δύσκολο να αποφευχθεί η υποψία ότι πρόκειται για σκόπιμη
αποφυγή.
Η εισαγωγή τέτοιων πολιτικών δεν συνοδεύτηκε ποτέ από κανενός είδους
ανάλυση κινδύνου/οφέλους. Όσο κακό κι αν είναι αυτό, είναι ακόμη χειρότερο ότι
μετά το γεγονός, όταν έγιναν διαθέσιμα πολλά δεδομένα με τα οποία θα μπορούσαν
να μετρηθούν οι βλάβες, δόθηκε μόνο η προσοχή σε αυτή την πτυχή του σχεδιασμού
της πανδημίας. Επιφανείς επαγγελματίες έχουν επανειλημμένα ζητήσει να γίνει
λόγος για αυτές τις επιπτώσεις στην υγεία στις συνεντεύξεις Τύπου, αλλά έχουν
αγνοηθεί παγκοσμίως.
Αυτό που είναι τόσο περίεργο, είναι ότι οι πολιτικές που ακολουθήθηκαν
πριν από τα μέσα Μαρτίου 2020 (αυτοαπομόνωση των ασθενών και προστασία των
ευάλωτων, ενώ κατά τα άλλα η κοινωνία συνέχισε κοντά στην κανονικότητα) ήταν
ισορροπημένες, λογικές και αντανακλούσαν την προσέγγιση που καθιέρωσε η
συναίνεση πριν από το 2020. Δεν δόθηκε τότε κανένας βάσιμος λόγος για την
απότομη αλλαγή κατεύθυνσης από τα μέσα Μαρτίου 2020 και από τότε δεν έχει
προταθεί κανένα από τότε.
2. Θεσμικός χαρακτήρας του COVID
Ήταν στην πραγματικότητα σαφές από νωρίς από τα ιταλικά δεδομένα ότι η
COVID (η ασθένεια, σε αντίθεση με τη μόλυνση ή την έκθεση του SARS-Cov-2) ήταν
σε μεγάλο βαθμό ασθένεια των ιδρυμάτων. Οι κάτοικοι του οίκου ευγηρίας
αποτελούσαν περίπου το ήμισυ όλων των θανάτων, παρά το γεγονός ότι αποτελούσαν
λιγότερο από το 1% του πληθυσμού. Οι νοσοκομειακές λοιμώξεις είναι ο κύριος
παράγοντας των ποσοστών μετάδοσης, όπως συνέβαινε τόσο για το SARS1 όσο και για
το MERS.
Η μετάδοση συσχετίστηκε με νοσοκομειακή επαφή έως και 40% των περιπτώσεων
στο πρώτο κύμα την άνοιξη του 2020 και στο 64% το χειμώνα 2020/2021.
Σοβαρή ασθένεια μεταξύ υγιών ατόμων κάτω των 70 ετών συνέβη (όπως
παρατηρήθηκε με πανδημίες γρίπης), αλλά ήταν εξαιρετικά σπάνια.
Παρ' όλα αυτά, δεν ελήφθησαν έγκαιρα, επιθετικά και στοχευμένα μέτρα για
την προστασία των οίκων ευγηρίας· Αντίθετα, οι ασθενείς έλαβαν εξιτήριο χωρίς
εξετάσεις σε σπίτια όπου το προσωπικό είχε ανεπαρκή ΜΑΠ, εκπαίδευση και
πληροφορίες. Ως αποτέλεσμα, προκλήθηκαν πολλοί περιττοί θάνατοι.
Οι προετοιμασίες για τον ερχόμενο χειμώνα, συμπεριλαμβανομένης της
εξασφάλισης επαρκούς χωρητικότητας και προληπτικών μέτρων, όπως οι λύσεις
εξαερισμού, δεν έχουν δοθεί προτεραιότητα.
3. Η υπερβολική φύση της απειλής
Η πολιτική φαίνεται να έχει ως στόχο τη συστηματική υπερβολή του αριθμού
των θανάτων που μπορούν να αποδοθούν στον COVID. Οι δοκιμές σχεδιάστηκαν για να
βρουν κάθε πιθανό «κρούσημα» αντί να επικεντρωθούν σε κλινικά διαγνωσμένες
λοιμώξεις και τους προκύπτοντες υπερβολικούς αριθμούς περιπτώσεων που
τροφοδοτούνται με δεδομένα θανάτου με μεγάλο αριθμό ανθρώπων να πεθαίνουν «με
COVID» και όχι «COVID» όπου η νόσος ήταν η υποκείμενη αιτία θανάτου.
Η πολιτική δημοσίευσης ενός ημερήσιου αριθμού θανάτων σήμαινε ότι ο
αριθμός βασίστηκε εξ ολοκλήρου στο αποτέλεσμα της δοκιμής PCR χωρίς καμία συμβολή
από τη θεραπεία των κλινικών ιατρών. Συμπεριλαμβάνοντας όλους τους θανάτους
μέσα σε ένα χρονικό διάστημα μετά από θετικό τεστ, οι τυχαίοι θάνατοι, με αλλά
όχι λόγω COVID, δεν αποκλείστηκαν υπερβάλλοντας έτσι τη φύση της απειλής.
Επιπλέον, στα πρωτοσέλιδα που αναφέρουν τον αριθμό των θανάτων, δεν
συμπεριλήφθηκε κατηγοριοποίηση ανά ηλικία. Ο μέσος όρος ηλικίας ενός θανάτου με
σήμανση COVID είναι 81 για τους άνδρες και 84 για τις γυναίκες, υψηλότερος από
το μέσο προσδόκιμο ζωής όταν γεννήθηκαν αυτοί οι άνθρωποι.
Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό γεγονός για την αξιολόγηση των κοινωνικών
επιπτώσεων της πανδημίας. Ο θάνατος στα γηρατειά είναι ένα φυσικό φαινόμενο.
Δεν μπορεί να ειπωθεί ότι μια ασθένεια που πλήττει κυρίως τους ηλικιωμένους
είναι η ίδια με εκείνη που επηρεάζει όλες τις ηλικίες, και όμως τα μηνύματα της
κυβέρνησης φαίνεται να έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν το κοινό να πιστεύει ότι
όλοι διατρέχουν τον ίδιο κίνδυνο.
Ζητήθηκε από τους γιατρούς να συμπληρώσουν τα πιστοποιητικά θανάτου
γνωρίζοντας ότι ο θάνατος του θανόντος είχε ήδη καταγραφεί ως θάνατος από COVID
από την κυβέρνηση. Δεδομένου ότι θα ήταν σχεδόν αδύνατο να βρεθούν στοιχεία που
αποκλείουν κατηγορηματικά τον COVID ως παράγοντα που συμβάλλει στο θάνατο,
μόλις καταγραφεί ως "θάνατος COVID" από την κυβέρνηση, ήταν
αναπόφευκτο ότι θα περιλαμβανόταν ως αιτία στο πιστοποιητικό θανάτου.
Η διάγνωση της αιτίας θανάτου είναι πάντα δύσκολη και η μείωση της
νεκροψίας θα έχει αναπόφευκτα οδηγήσει σε αυξημένη ανακρίβεια. Το γεγονός ότι
οι θάνατοι που οφείλονται σε αιτίες που δεν σχετίζονται με το COVID στην
πραγματικότητα κινήθηκαν σε σημαντικό έλλειμμα (σε σύγκριση με το μέσο όρο)
καθώς αυξήθηκαν οι θάνατοι με την ένδειξη COVID (και αυτό αντιστραφεί καθώς
μειώθηκαν οι θάνατοι με επισήμανση COVID) αποτελεί εντυπωσιακή απόδειξη
υπερεκμετρητικής απόδοσης θανάτων στην COVID.
Το συνολικό ποσοστό θνησιμότητας από όλες τις αιτίες από το 2015-2019
ήταν ασυνήθιστα χαμηλό και ωστόσο τα στοιχεία αυτά χρησιμοποιήθηκαν για να
συγκριθεί με τα στοιχεία θνησιμότητας του 2020 και του 2021, γεγονός που έκανε
την αυξημένη θνησιμότητα να φαίνεται άνευ προηγουμένου. Οι συγκρίσεις με
στοιχεία προηγούμενων ετών θα απέδειξαν ότι το ποσοστό θνησιμότητας για το 2020
υπερέβαινε κάθε έτος πριν από το 2003 και ως εκ τούτου δεν είναι αποδεκτό.
Ακόμη και τώρα τα κρούσματα covid και οι θάνατοι εξακολουθούν να
προστίθενται στο υπάρχον σύνολο χωρίς την κατάλληλη αυστηρότητα, έτσι ώστε τα
συνολικά σύνολα να μεγαλώνουν όλο και περισσότερο και να υπερβάλλουν στην
απειλή. Δεν έχει καταβληθεί καμία προσπάθεια για την καταμέτρηση των συνόλων σε
κάθε χειμερινή περίοδο ξεχωριστά, κάτι που αποτελεί συνήθη πρακτική για κάθε
άλλη ασθένεια.
Συνεχίετε να υιοθετείτε διαφημίσεις υψηλής συχνότητας μέσω των μέσων
μαζικής ενημέρωσης δημοσίευσης και μετάδοσης για να προσθέσετε στον αντίκτυπο
των "μηνυμάτων φόβου". Το κόστος αυτού δεν έχει δημοσιευθεί ευρέως,
ωστόσο οι ιστότοποι δημοσίων συμβάσεων αποκαλύπτουν ότι είναι τεράστιο --
εκατοντάδες εκατομμύρια λίρες.
Τα μέσα ενημέρωσης και η κυβερνητική ρητορική προχωρούν τώρα στην ιδέα
ότι ο «Μακρύς Covid» θα προκαλέσει μεγάλη νοσηρότητα σε όλες τις ηλικιακές
ομάδες, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών, χωρίς να έχει συζήτηση για την
ομαλότητα της μεταφιλικής κόπωσης που διαρκεί πάνω από 6 μήνες. Αυτό αυξάνει
τον φόβο του κοινού για τη νόσο, ενθαρρύνοντας τον εμβολιασμό μεταξύ εκείνων
που είναι εξαιρετικά απίθανο να υποστούν δυσμενείς επιπτώσεις από το COVID.
4. Ενεργός καταστολή της συζήτησης της πρόωρης επεξεργασίας
χρησιμοποιώντας τα πρωτόκολλα που αναπτύσσονται επιτυχώς αλλού
Η βλάβη που προκλήθηκε από το COVID και η αντίδρασή μας σε αυτό θα έπρεπε
να σημαίνει ότι η πρόοδος στην προφύλαξη και τη θεραπευτική για το COVID
αγκαλιάστηκε. Ωστόσο, τα στοιχεία για επιτυχημένες θεραπείες έχουν αγνοηθεί ή
ακόμη και κατασταλεί ενεργά.
Για παράδειγμα, μια μελέτη στην Οξφόρδη που δημοσιεύθηκε τον Φεβρουάριο
του 2021 έδειξε ότι η εισπνεθείςBudesonide θα μπορούσε να μειώσει τις νοσηλείες
κατά 90% σε ασθενείς χαμηλού κινδύνου και μια δημοσίευση τον Απρίλιο του 2021
έδειξε ότι η ανάρρωση ήταν ταχύτερη και για τους ασθενείς υψηλού κινδύνου.
Ωστόσο, αυτή η σημαντική παρέμβαση δεν προωθήθηκε.
Η Δρ TessLawrie, της Ιατρικής Συμβουλευτικής Βάσει Αποδεικτικών Στοιχείων
στο Bath, παρουσίασε μια διεξοδική ανάλυση των προφυλακτικών και θεραπευτικών
οφελών της Ιβερμεκτίνης στην κυβέρνηση τον Ιανουάριο του 2021. Περισσότερες από
24 τυχαιοποιημένες δοκιμές με 3.400 άτομα έχουν δείξει μείωση των λοιμώξεων
κατά 79-91% και μείωση των θανάτων κατά 27-81% με Ιβερμεκτίνη.
Πολλοί γιατροί είναι δικαιολογημένα προσεκτικοί σχετικά με την πιθανή
υπερ-ερμηνεία των διαθέσιμων δεδομένων για τα φάρμακα που αναφέρονται παραπάνω
και άλλες θεραπείες, αν και πρέπει να σημειωθεί ότι δεν φαίνεται να έχει
εφαρμοστεί τέτοια προσοχή σε σχέση με τη θεραπεία δεδομένων γύρω από τις
παρεμβάσεις της κυβέρνησης (π.χ. την αποτελεσματικότητα των αποκλεισμών ή των
μασκών) όταν χρησιμοποιείται για την υποστήριξη της κυβερνητικής ατζέντας.
Όποια και αν είναι η άποψη κάποιου σχετικά με τα πλεονεκτήματα αυτών των
επαναχρησιμοποιηθεί φάρμακα, είναι εντελώς απαράδεκτο το γεγονός ότι οι γιατροί
που προσπάθησαν απλώς να ανοίξουν συζήτηση σχετικά με τα πιθανά οφέλη των
πρώιμων θεραπειών για το COVID έχουν λογοκριθεί σε μεγάλο βαθμό και ανεξήγητα.
Γνωρίζοντας ότι οι πρώιμες θεραπείες που θα μπορούσαν να μειώσουν τον κίνδυνο
να απαιτηθεί νοσηλεία μπορεί να είναι διαθέσιμες θα άλλαζαν ολόκληρη την άποψη
πολλών επαγγελματιών και λαϊκών ανθρώπων σχετικά με την απειλή που θέτει ο
COVID και, ως εκ τούτου, την αναλογία κινδύνου / οφέλους για τον εμβολιασμό,
ειδικά σε νεότερες ομάδες.
5. Ακατάλληλη και ανήθικη χρήση της συμπεριφορικής επιστήμης για τη
δημιουργία αδικαιολόγητου φόβου
Η διάδοση μιας σκόπιμης αφήγησης φόβου (που επιβεβαιώνεται μέσω δημόσιας
προσβάσιμης κυβερνητικής τεκμηρίωσης) υπήρξε δυσανάλογη, επιβλαβής και
αντιπαραγωγική. Ζητάμε να σταματήσει αμέσως.
Για να δώσω μόνο ένα παράδειγμα, το πρόσωπο της κυβέρνησης που καλύπτει
τις πολιτικές φαίνεται να καθοδηγείται από συμβουλές συμπεριφορικής ψυχολογίας
σε σχέση με τη δημιουργία ενός επιπέδου φόβου που είναι απαραίτητο για τη
συμμόρφωση με άλλες πολιτικές.
Οι πολιτικές αυτές δεν φαίνεται να καθοδηγούνται από λόγους ελέγχου των
λοιμώξεων, διότι δεν υπάρχουν ισχυρά στοιχεία που να δείχνουν ότι η χρήση
καλύμματος προσώπου (ιδιαίτερα υφασμάτινων ή τυποποιημένων χειρουργικών μασκών)
είναι αποτελεσματική κατά της μετάδοσης αερομεταφερόμενων αναπνευστικών
παθογόνων παραγόντων όπως ο SARS-Cov-2.
Ο 28χρονος φόρεσε την ομάδα του, αλλά δεν τα πήγε καλά με την ομάδα του,
αλλά δεν ήταν σε θέση να κάνει το 2-0. Από την άλλη υπάρχουν πολλά στοιχεία που
υποδηλώνουν ότι η χρήση μάσκας μπορεί να προκαλέσει πολλαπλές βλάβες, τόσο
σωματικές όσο και ψυχικές.
Αυτό ήταν ιδιαίτερα οδυνηρό για τα παιδιά των σχολείων της χώρας που
έχουν ενθαρρυνθεί από την κυβερνητική πολιτική και τα σχολεία τους να φορούν
μάσκες για μεγάλα χρονικά διαστήματα στο σχολείο.
Τέλος, η χρήση των καλυμμάτων προσώπου είναι ιδιαίτερα συμβολική και
συνεπώς αντιπαραγωγική για να κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται ασφαλείς. Η
παρατεταμένη φθορά κινδυνεύει να γίνει μια βαθιά συμπεριφορά ασφάλειας,
εμποδίζοντας στην πραγματικότητα τους ανθρώπους να επιστρέψουν στο φυσιολογικό
επειδή εσφαλμένα αποδίδουν την ασφάλειά τους στην πράξη της χρήσης μάσκας και
όχι στον απομακρυσμένο κίνδυνο, για τη συντριπτική πλειοψηφία των υγιών ατόμων
κάτω των 70 ετών, να κολλήσουν τον ιό και να γίνουν σοβαρά άρρωστοι με τον
COVID.
6. Παρανόηση της πανταχού παρούσας φύσης μεταλλάξεων νεοεμφανιζόμενοι ιοί
Η μετάλλαξη οποιουδήποτε νέου ιού σε νεότερα στελέχη -- ειδικά όταν
δέχεται πιέσεις επιλογής από μη φυσιολογικούς περιορισμούς στην ανάμειξη και
τον εμβολιασμό -- είναι φυσιολογική, αναπόφευκτη και δεν είναι κάτι που πρέπει
να ανησυχεί. Εκατοντάδες χιλιάδες μεταλλάξεις του αρχικού στελέχους της Γουχάν
έχουν ήδη εντοπιστεί.
Η καταδίωξη κάθε νέας αναδυόμενης παραλλαγής είναι αντιπαραγωγική,
επιβλαβής και εντελώς περιττή και δεν υπάρχουν πειστικές αποδείξεις ότι
οποιαδήποτε νέα παραλλαγή είναι πιο θανατηφόρα από το αρχικό στέλεχος.
Τα μεταλλαγμένα στελέχη εμφανίζονται ταυτόχρονα σε διαφορετικές χώρες (ως
«συγκλίνουσα εξέλιξη») και το κλείσιμο των εθνικών συνόρων σε προσπάθειες
αποτροπής παραλλαγών που ταξιδεύουν από τη μία χώρα στην άλλη δεν εξυπηρετεί
σημαντικό σκοπό ελέγχου των λοιμώξεων και θα πρέπει να εγκαταλειφθεί.
7. Παρανόηση της ασυμπτωματικής εξάπλωσης και χρήση της για την προώθηση
της συμμόρφωσης του κοινού με τους περιορισμούς
Είναι αποδεδειγμένο ότι η ασυμπτωματική εξάπλωση δεν υπήρξε ποτέ
σημαντικός παράγοντας πανδημίας αναπνευστικής νόσου και αντιτιόμαστε στα συνεχή
μηνύματά σας που υποδηλώνουν κάτι τέτοιο, το οποίο πρέπει να σταματήσει αμέσως.
Ποτέ πριν δεν έχουμε διαστρεβλώσει την μακραίωνη πρακτική της απομόνωσης
των ασθενών απομονώνοντας τους υγιείς. Οι επανειλημμένες εντολές σε υγιείς,
ασυμπτωματικούς ανθρώπους να αυτο-απομονωθούν, ιδίως στα παιδιά των σχολείων,
δεν εξυπηρετούν κανένα χρήσιμο σκοπό και έχουν συμβάλει μόνο στις εκτεταμένες
βλάβες τέτοιων πολιτικών.
Στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων οι υγιείς άνθρωποι είναι
υγιείς και δεν μπορούν να μεταδώσουν τον ιό και μόνο τα άρρωστα άτομα με
συμπτώματα πρέπει να απομονωθούν.
Ο ισχυρισμός της κυβέρνησης ότι ένας στους τρεις ανθρώπους θα μπορούσε να
έχει τον ιό έχει αποδειχθεί ότι είναι αμοιβαία ασύμβατος με τα δεδομένα του ONS
σχετικά με τον επιπολασμό ασθενειών στην κοινωνία, και το μοναδικό αποτέλεσμα
αυτών των μηνυμάτων φαίνεται να ήταν η δημιουργία φόβου και η προώθηση της
συμμόρφωσης με τους κυβερνητικούς περιορισμούς.
Τα μηνύματα της κυβέρνησης να «ενεργήσει σαν να έχετε τον ιό» ήταν επίσης
άσκοπα φοβισμένα δεδομένου ότι οι υγιείς άνθρωποι είναι εξαιρετικά απίθανο να
μεταδώσουν τον ιό σε άλλους.
Η δοκιμή PCR, η οποία χρησιμοποιείται ευρέως για τον προσδιορισμό της
ύπαρξης «κρουσμάτων», αναγνωρίζεται πλέον αναμφισβήτητα ότι δεν είναι σε θέση
να ανιχνεύσει αξιόπιστα τη μολυσματικότητα. Η δοκιμή δεν μπορεί να κάνει
διακρίσεις μεταξύ εκείνων στους οποίους η παρουσία θραυσμάτων γενετικού υλικού
που ταιριάζουν εν μέρει με τον ιό είναι είτε συμπτωματική (ίσως λόγω
προηγούμενης λοίμωξης), είτε είναι αντιπροσωπευτική της ενεργού λοίμωξης, είτε
είναι ενδεικτική μολυσματικότητας.
Ωστόσο, έχει χρησιμοποιηθεί σχεδόν καθολικά χωρίς προσόντα ή κλινική
διάγνωση για να δικαιολογήσει τις πολιτικές αποκλεισμού και να θέσει σε
καραντίνα εκατομμύρια ανθρώπους άσκοπα με τεράστιο κόστος για την υγεία και την
ευημερία και για την οικονομία της χώρας.
Οι χώρες που έχουν άρει τους κοινοτικούς περιορισμούς δεν έχουν δει
αρνητικές συνέπειες που μπορούν να αποδοθούν στη χαλάρωση. Εμπειρικά στοιχεία
από πολλές χώρες δείχνουν ότι η αύξηση και η μείωση των λοιμώξεων είναι
εποχιακή και δεν οφείλεται σε περιορισμούς ή καλύμματα προσώπου.
Ο λόγος για τη μείωση των επιπτώσεων κάθε διαδοχικού κύματος είναι ότι:
(1) οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν κάποιο επίπεδο ανοσίας είτε μέσω
προηγούμενης ανοσίας είτε ανοσίας που αποκτήθηκε μέσω έκθεσης. (2) όπως
συμβαίνει συνήθως με τους αναδυόμενους νέους ιούς, φαίνεται να έχει εμφανιστεί
μετάλλαξη του ιού προς στελέχη που προκαλούν ηπιότερη νόσο.
Ο εμβολιασμός μπορεί επίσης να συμβάλει σε αυτό, αν και η αντοχή και το
επίπεδο προστασίας από τις παραλλαγές είναι ασαφής.
Η κυβέρνηση φαίνεται να μιλάει για "εκμάθηση να ζεις με τον
COVID" ενώ προφανώς ασκεί μυστικά μια στρατηγική "μηδενικού
COVID", η οποία είναι μάταιη και τελικά καθαρή επιβλαβής.
8. Μαζικός έλεγχος των υγιών παιδιών
Ο επαναλαμβανόμενος έλεγχος των παιδιών για την εύρεση ασυμπτωματικών
κρουσμάτων που είναι απίθανο να μεταδώσουν τον ιό και η αντιμετώπισή τους σαν
κάποιο είδος βιολογικού κίνδυνο είναι επιβλαβής, δεν εξυπηρετεί κανένα σκοπό
δημόσιας υγείας και πρέπει να σταματήσει.
Κατά τη διάρκεια του Πάσχα, ένα ποσό ισοδύναμο με το κόστος κατασκευής
ενός Περιφερειακού Γενικού Νοσοκομείου δαπανήθηκε εβδομαδιαίως για τη δοκιμή
μαθητών για την εύρεση μερικών χιλιάδων θετικών «κρουσμάτων», κανένα από τα
οποία δεν ήταν σοβαρό από όσο γνωρίζουμε.
Τα lockdowns στην πραγματικότητα συμβάλλουν πολύ περισσότερο σε
προβλήματα υγείας των παιδιών, με επίπεδα ρεκόρ ψυχικών ασθενειών και ραγδαία
επίπεδα λοιμώξεων που δεν είναι COVID, τα οποία ορισμένοι ειδικοί θεωρούν ότι
είναι αποτέλεσμα της αποστασιοποίησης με αποτέλεσμα την αποκωδικοποίηση του
ανοσοποιητικού συστήματος.
9. Ο εμβολιασμός ολόκληρου του ενήλικου πληθυσμού δεν θα έπρεπε ποτέ να
αποτελεί προϋπόθεση για τον τερματισμό των περιορισμών
Με βάση μόνο τα πρώτα «ελπιδοφόρα» δεδομένα εμβολίων, είναι σαφές ότι η
κυβέρνηση αποφάσισε το καλοκαίρι του 2020 να ακολουθήσει μια πολιτική ιογενούς
καταστολής σε ολόκληρο τον πληθυσμό μέχρι να είναι διαθέσιμος ο εμβολιασμός (ο
οποίος αρχικά δηλώθηκε ότι είναι μόνο για τους ευάλωτους, στη συνέχεια άλλαξε
-- χωρίς κατάλληλη συζήτηση ή αυστηρή ανάλυση -- σε ολόκληρο τον ενήλικο
πληθυσμό).
Η απόφαση αυτή ελήφθη παρά τις τεράστιες βλάβες που απορρέουν από τα
συνεχιζόμενα lockdowns, τα οποία είτε ήταν γνωστά σε εσάς είτε έπρεπε να
εξακριβωθούν κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων.
Επιπλέον, ορισμένες αρχές ορθής ιατρικής πρακτικής και προηγουμένως
αδιάψευστων δεοντολογικών προτύπων έχουν παραβιαστεί σε σχέση με την εκστρατεία
εμβολιασμού, πράγμα που σημαίνει ότι στις περισσότερες περιπτώσεις, το κατά
πόσον η συγκατάθεση που λαμβάνεται μπορεί πραγματικά να θεωρηθεί ως «πλήρως
ενημερωμένη» πρέπει να αμφισβητείται σοβαρά:
- Η χρήση εξαναγκασμού που υποστηρίζεται από μια άνευ
προηγουμένου εκστρατεία στα μέσα ενημέρωσης για να πειστεί το κοινό να
εμβολιαστεί, συμπεριλαμβανομένων των απειλών διακρίσεων, είτε
υποστηρίζεται από το νόμο είτε ενθαρρύνεται κοινωνικά, για παράδειγμα σε συνεργασία
με πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και εφαρμογές γνωριμιών.
- Η παράλειψη πληροφοριών που επιτρέπουν στα άτομα να
κάνουν μια πλήρως ενημερωμένη επιλογή, ειδικά σε σχέση με τον πειραματικό
χαρακτήρα των παραγόντων του εμβολίου, τον εξαιρετικά χαμηλό κίνδυνο COVID
για τους περισσότερους ανθρώπους, τη γνωστή εμφάνιση βραχυπρόθεσμων
παρενεργειών και άγνωστων μακροπρόθεσμων επιπτώσεων.
Τέλος, σημειώνουμε ότι η κυβέρνηση εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο αυτά τα
εμβόλια -- τα οποία δεν έχουν συναφή μακροπρόθεσμα δεδομένα ασφάλειας -- να
χορηγούνται σε παιδιά με βάση το γεγονός ότι αυτό μπορεί να παρέχει κάποιο
βαθμό προστασίας στους ενήλικες. Θεωρούμε ότι η έννοια αυτή αποτελεί μια
αποκρουστική και ανήθικη αντιστροφή του από καιρό αποδεκτού καθήκοντος που
πέφτει στους ενήλικες για την προστασία των παιδιών.
10. Υπερβολική εξάρτηση από τη μοντελοποίηση, αγνοώντας παράλληλα τα
δεδομένα του πραγματικού κόσμου
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, φαίνεται να έχουν ληφθεί αποφάσεις με τη
χρήση μη πανάκριβα μοντέλων που παράγονται από ομάδες που έχουν αυτό που μπορεί
να περιγραφεί μόνο ως θλιβερό ιστορικό, υπερεκτιμώντας μαζικά τον αντίκτυπο
αρκετών προηγούμενων πανδημιών.
Οι ομάδες λήψης αποφάσεων φαίνεται να έχουν πολύ μικρή κλινική συμβολή
και, όσον αφορά τη δυνατότητα εξακρίβωσης, καμία κλινική εμπειρογνωμοσύνη
ανοσολογίας.
Επιπλέον, οι παραδοχές στις οποίες βασίζεται η μοντελοποίηση δεν
προσαρμόστηκαν ποτέ ώστε να λαμβάνονται υπόψη οι παρατηρήσεις του πραγματικού
κόσμου στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε άλλες χώρες.
Είναι μια εκπληκτική παραδοχή ότι, όταν ρωτήθηκαν εάν οι παράπλευρες
βλάβες είχαν εξεταστεί από τη SAGE, η απάντηση που δόθηκε ήταν ότι δεν ήταν
στην αρμοδιότητά τους -- απλά τους ζητήθηκε να ελαχιστοποιήσουν τον αντίκτυπο
του COVID. Αυτό θα μπορούσε να συγχωρεθεί εάν κάποια άλλη συμβουλευτική ομάδα
μελετούσε συνεχώς την πλευρά των βλαβών του καθολικού, αλλά αυτό φαίνεται να
μην συμβαίνει.
Συμπεράσματα
Η προσέγγιση του Ηνωμένου Βασιλείου για τον COVID έχει αποτύχει εμφανώς.
Στην προφανή επιθυμία για προστασία μιας ευάλωτης ομάδας -- των ηλικιωμένων --
οι εφαρμοζόμενες πολιτικές έχουν προκαλέσει εκτεταμένες εξασφαλίσεις και
δυσανάλογη βλάβη σε πολλές άλλες ευάλωτες ομάδες, ειδικά στα παιδιά.
Επιπλέον, οι πολιτικές σας απέτυχαν σε κάθε περίπτωση να εμποδίσουν το
Ηνωμένο Βασίλειο να σημειώσει ένα από τα υψηλότερα αναφερόμενα ποσοστά
θνησιμότητας από COVID στον κόσμο.
Τώρα, παρά τα πολύ υψηλά ποσοστά εμβολιασμού και τα επί του παρόντος πολύ
χαμηλά ποσοστά θνησιμότητας και νοσηλείας covid, η πολιτική εξακολουθεί να
αποσκοπεί στη διατήρηση ενός πληθυσμού με ειδικές ανάγκες από ακραίο φόβο με
περιορισμούς στην καθημερινή ζωή που παρατείνουν και εμβαθύνουν τις βλάβες που
απορρέουν από την πολιτική.
Για να δώσω μόνο ένα παράδειγμα, οι λίστες αναμονής του NHS ανέρχονται
πλέον σε 5,1 εκατομμύρια επίσημα, με -- σύμφωνα με τον προηγούμενο υπουργό
Υγείας -- πιθανότατα άλλα 7 εκατομμύρια τα οποία θα χρειαστούν θεραπεία να μην
έχουν ακόμα παρουσιαστεί. Αυτό είναι απαράδεκτο και πρέπει να αντιμετωπιστεί
επειγόντως.
Εν ολίγοις, πρέπει να υπάρξει μια αλλαγή στη θάλασσα εντός της
κυβέρνησης, η οποία πρέπει τώρα να δώσει τη δέουσα προσοχή σε εκείνους τους
αξιότιμους εμπειρογνώμονες εκτός του εσωτερικού της κύκλου που κρούουν τον
κώδωνα του κινδύνου.
Ως εμπλεκόμενοι στην υγειονομική περίθαλψη, δεσμευόμαστε στον όρκο μας να
"μην κάνουμε πρώτα κακό", και δεν μπορούμε πλέον να είμαστε σιωπηλοί
τηρώντας πολιτικές που έχουν επιβάλει μια σειρά από υποτιθέμενες
"θεραπείες" οι οποίες στην πραγματικότητα είναι πολύ χειρότερες από την
ασθένεια που υποτίθεται ότι αντιμετωπίζουν.
Οι υπογράφοντες αυτή την επιστολή σας καλούν, στην κυβέρνηση, χωρίς
περαιτέρω καθυστέρηση να διευρύνετε τη συζήτηση για την πολιτική, να
συμβουλευτείτε ανοιχτά ομάδες επιστημόνων, γιατρών, ψυχολόγων και άλλων που
συμμερίζονται κρίσιμες, επιστημονικά έγκυρες και τεκμηριωμένες εναλλακτικές
απόψεις και να κάνετε ό,τι περνάει από το χέρι σας για να επιστρέψετε τη χώρα
το συντομότερο δυνατόν στην κανονικότητα με την ελάχιστη δυνατή περαιτέρω ζημιά
στην κοινωνία.
Το δικό σου ειλικρινά,
Δρ ΤζόναθανΈνγκλερ, ΜΒ ChB LLB (Χονς) DipPharmMed
Ο καθηγητής John A Fairclough, BM BS B MedSci FRCS FFSEM, Χειρουργός
Σύμβουλος, έτρεξε το πρόγραμμα εμβολιασμού για μια επιδημία πολιομυελίτιδας,
προηγούμενος Πρόεδρος BOSTA, για ορθοπεδικούς χειρουργούς, μέλος ΔΕΠ FFSEM
κ. Τόνι Χίντον, MB ChB, FRCS, FRCS(Oto), Χειρουργός Σύμβουλος
Δρ Ρενέ Χόντερκαμπ, BSc (Hons) MBBS MRCGP, Γενικός Ιατρός
Δρ RosJones, MBBS, MD, FRCPCH, συνταξιούχος σύμβουλος παιδίατρος
Κ. Μάλκολμ Λούτον, MB ChB MD FRCSEd FRCS (ΓενςΣρς) MIHM VR
Δρ Geoffrey Καμαριέρα, MBBS, MD, FRCP, συνταξιούχος σύμβουλος ιατρός
Dr. AlanMordue, MB ChB, FFPH (ret), Συνταξιούχος Σύμβουλος στην Ιατρική
Δημόσιας Υγείας
κ. ΚόλινΝάταλι, BSc(Hons), MBBS FRCS FRCS (Ορθ), Σύμβουλος Χειρουργός
Σπονδυλικής Στήλης
Δρ ΈλενΓουέστγουντ, MBChB MRCGP DCH DRCOG, Γενικός Ιατρός
Κάντε κλικ εδώ, για την πλήρη λίστα των
υπογραφόντων.
Η Ομάδα Άμυνας Υγείας παιδιών είναι αφιερωμένη στην υγεία των ανθρώπων
και του πλανήτη μας. Η αποστολή μας είναι να τερματίσουμε τις επιδημίες
παιδικής υγείας δουλεύοντας επιθετικά για την εξάλειψη των επιβλαβών εκθέσεων,
να καταστήσουμε τους υπεύθυνους υπόλογους και να θεσπίσουμε διασφαλίσεις, ώστε
αυτό να μην ξανασυμβεί ποτέ. Κάνουμε αυτό που κάνουμε για πολλούς λόγους, αλλά
το μόνο πράγμα που όλοι μοιραζόμαστε είναι η παθιασμένη πεποίθησή μας ότι
έχουμε πολιτικές και πρακτικές δημόσιας υγείας που βλάπτουν τα παιδιά μας. Για
τη μελλοντική καλή υγεία των παιδιών και του πλανήτη μας, ζητούμε περισσότερη
έρευνα και διαφάνεια. Επισκεφθείτε μας στο www.childrenshealthdefense.org
Αποποίηση ευθύνης:
Αυτό το άρθρο δεν προορίζεται να παρέχει ιατρικές συμβουλές, διάγνωση ή θεραπεία.
Οι απόψεις που εκφράζονται εδώ δεν αντικατοπτρίζουν απαραίτητα εκείνες της
GreenMedInfo ή του προσωπικού της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.