Σάββατο 31 Ιουλίου 2021

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΘΑΝΑΤΟΥ Τ Ω Ρ Α ΣΤΟ ΚΟΛΑΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ “ΑΤΤΙΚΟΝ” !!! ΣΤΟ ΑΟΥΣΒΙΤΣ ΤΟΥ ΤΣΙΟΔΡΑ !!!

Γιατί να σας πάω από τώρα με τα παλιά, γνωστά και ΑΓΝΩΣΤΑ, αφού ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ακόμα το πρωτόκολλο ;;
ΓΙΑ ΤΟ “ΑΤΤΙΚΟΝ”, ηλεκτρονικό μήνυμα ΣΗΜΕΡΙΝΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΦΡΙΞΤΕ !!!...
Το πρωτόκολλο του θανάτου ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΣΤΗ ΜΗΝΥΣΗ ΜΟΥ – ΚΟΛΑΦΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ !!!
“Καλησπέρα, έχω παρακολουθήσει τον αγώνα που δίνετε και τις αποκαλύψεις που έχετε κάνει μέσα στα νοσοκομεία.
Έχω μία δική μου περίπτωση.
Την Τριτη εισήχθη ο παππούς μου … στο Αττικόν με χαμηλό οξυγόνο.
Ήταν σπίτι μία εβδομάδα με γαστρεντερίτιδα και έπειτα αδιαθεσία.
[Ξερολούκουμο ο παππούς…]
Μόλις τον πήραν του έκαναν 4 τεστ covid.
[ΝΑΙ, καλά διαβάσατε: ΤΕΣΣΕΡΑ !!]
Όλα αρνητικά.
[!!]
Του έκαναν αξονική και είπαν λοίμωξη του αναπνευστικού.
[ΕΔΩ έρχεται το καλύτερο…]
Στη συνέχεια ξαναβγήκε ο γιατρός και ενημέρωσε πως είδε και κάτι άλλο στους πνεύμονες και είναι καραμπινάτος κορωνοϊός!!
“Καραμπινάτος κορωνοϊός στην αξονική, με ΤΕΣΣΕΡΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ τεστ 
Τον έβαλαν κατευθείαν διασηλωνωμένο στην εντατική.
[Συνοπτικές διαδικασίες !!!
Στη Μ.Ε.Θ. Covid-19, διασωληνωμένος στο άψε σβήσε, με τέσσερα αρνητικά τεστ, επειδή ο “γιατρός” είδε “καραμπινάτο κορωνοϊό” στην αξονική !!!!!!!!!]
Όπου βρίσκεται μέχρι σήμερα και ενώ μας ενημερώνουν ότι έχει ανέβει λίγο το οξυγόνο και είναι σταθερός.
[Ναι, μετά, αφού γίνει η “δουλειά”, και στο δρόμο για την σακούλα, αρχίζουν τα “σταθερά και κρίσιμα” και τα πάνω κάτω…]
Σήμερα, εντελώς τυχαία μας είπαν ότι 2 μέρες πριν του εκαναν καρδιογράφημα και έχει ένα μικρό πρόβλημα και στην καρδιά!
[‘Ετσι, τυχαία, εκεί που συζητούσαν για τον καύσωνα, μιας και το έφερε η κουβέντα, τους πέταξαν και ένα πρόβλημα στην καρδιά, το οποίο είχαν “δει” (υποθέτω, μικρό αλλά “καραμπινάτο”…), δύο μέρες …πριν !!]
Ο οποίος δεν είχε ποτέ θέμα με την καρδιά του.
[Εννοείται…]
Σας παρακαλώ πείτε μου πώς μπορώ να κινηθώ, δεν θέλω να είναι άλλο ένα από τα θύματά τους!
____________
-Είναι ΗΔΗ, κοπέλα μου, “ένα άλλο ένα από τα θύματά τους”.
Συστημένο τον πάνε για την σακούλα.
Περιμένω να απαντήσει στο email μου, γιατί δεν μου άφησε τηλέφωνο να επικοινωνήσω μαζί της.
Και οι ώρες είναι κρίσιμες.
Αν και στο Νταχάου, θα καταλάβουν για ποιον πρόκειται, όταν σε περίπου δέκα λεπτά τους ειδοποιήσουν ότι εμφανίστηκα ΚΑΙ εδώ…
Υ.Γ. Με άκουσε φαίνεται ο θεός που είπα ότι θα γκρεμίσω την εγκληματική οργάνωση μέσα από το “ΑΤΤΙΚΟΝ”.
Και με βοηθάει.
Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive