Τρίτη 29 Ιουνίου 2021

Σκέψεις μιας μάνας!!!!

Ιππολυτη Γαλανοπουλου Ε.

1 σχόλιο:

  1. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ
    —————————————————
    ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΓΝΩΣΤΗ ΜΟΥ…..
    Εκεί που ήμουνα Η ΚΟΡΗ ΤΗΣ Η ΑΨΈΚΑΣΤΗ, είπε να κάνει το πείραμα με το ψαλίδι.
    Βλέπεις εγώ πήγα να βοηθήσω την γνωστή μου(μητέρα της κοπελιάς)
    με την ραπτομηχανή της που είχε κάποιο πρόβλημα.
    ΣΉΜΕΡΑ έκανε το δεύτερο μπόλι.
    Μαγνητιστηκε ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ και έμεινε εκεί ΤΟ ΜΕΤΑΛΙΚΟ ΨΑΛΙΔΑΚΙ ΡΑΠΤΙΚΗΣ.
    ΕΓΏ ΤΑ ΈΧΑΣΑ,ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΊΜΕΝΑ.
    -ΕΣΈΝΑ,ΜΟΥ ΛΈΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΆΤΣΕΙ, ΑΦΟΎ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ (ΚΑΚΩΣ) ΜΠΟΛΙΑΣΤΕΙ?????
    -ΔΕΝ ΞΈΡΩ, ΛΈΩ. Για να δούμε????
    ΌΧΙ ΔΕΝ ΈΚΑΤΣΕ ΜΑΡΗ…. ΠΉΓΑ ΝΑ ΤΗΣ ΠΩ…..
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΑΊΝΩ ΣΕ ΛΕΠΤΟΜΈΡΕΙΕΣ.
    ΤΈΣΣΕΡΕΙΣ ΟΙ ΜΠΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΎΟ, ΕΓΏ ΚΑΙ Ο ΓΑΜΠΡΌΣ ΤΟΥΣ.
    ΤΟ ΨΑΛΊΔΙ ΤΟ ΕΊΔΑ ΜΕ ΤΑ ΜΆΤΙΑ ΜΟΥ.
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΕΡΝΌ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΠΡΆΤΣΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΉ. ΣΤΕΚΌΤΑΝ ΠΑΝΤΟΥ …
    ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΠΟΛΙΑΣΜΕΝΟΥΣ…..
    ΓΕΛΟΎΣΑΝ ΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΈΤΡΕΧΕ ΤΊΠΟΤΑ….
    ΜΕ ΡΩΤΟΎΣΑΝ ΓΙΑΤΊ ΓΊΝΕΤΑΙ ΑΥΤΌ???
    ΠΟΥ ΝΑ ΞΈΡΩ? ΔΕΝ ΈΦΤΙΑΞΑ ΕΓΏ ΤΟ ΜΠΌΛΙ.
    ΆΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΆΝΩ, ΟΎΤΕ ΠΆΝΩ ΑΠ’ΤΟ ΠΤΏΜΑ ΜΟΥ…… ΤΟΥΣ ΕΊΠΑ.
    ΤΕΛΟΣ…
    .
    ΠΟΝΑΕΙ Η ΨΥΧΉ ΜΟΥ ,ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΌ ΤΟ ΣΟΥΡΓΕΛΟ ΘΈΛΕΙ ΝΑ
    ΜΠΟΛΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΣΆΧΡΟΝΗ ΚΌΡΗ ΤΗΣ….
    ΤΟ ΚΟΡΊΤΣΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙΟΎ ΔΕΝ ΘΈΛΟΥΝ…….
    .
    ΝΟΙΏΘΩ ΘΛΊΨΗ.
    ΔΕΝ ΈΧΩ ΛΌΓΙΑ.
    ΔΕΝ ΑΚΟΎΝΕ ΤΊΠΟΤΑ.
    ΈΧΟΥΝ ΜΠΑΜΠΆΚΙ ΣΤ’ ΑΥΤΙΆ ΤΟΥΣ…

    Υ.Γ. ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΈΞΟΥΜΕ ΤΌΣΟ ΠΌΝΟ.
    ΠΩΣ????


    ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΑΧΑΡΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive