Κυριακή 28 Μαρτίου 2021

ΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΣΤΟ."ΜΠΡΟΣ ΓΚΡΕΜΟΣ & ΠΙΣΩ ΡΕΜΜΑ". "ΤΟΥ ΑΡΗ ΚΟΜΠΡΑ"

Καλός  φίλος μου έστειλε την ανακοίνωση που είναι κολλημένη στον πίνακα ανακοινώσεων της πολυκατοικίας που μένει στην Αθήνα. "Κουφάθηκα" και τον ρώτησα: -"Τι είναι αυτό βρε φίλε;" Απάντηση: "- Όπως ξέρεις, εγω και η γυναίκα μου δουλεύουμε σε  δημόσιο νοσοκομείο, τις αρχές της εβδομάδας η διοίκηση μας έκανε γνωστό ότι μπορούν να αναλάβουν εργασία ΜΟΝΟ όσοι είναι εμβολιασμένοι. Τι να  κάνουμε λοιπόν; Αποφασίσαμε λοιπόν για να μην ψοφήσουμε της πείνας (με 2 παιδιά ανήλικα, δάνειο σπιτιού, κ.λ.π. έξοδα) να πάμε να το κάνουμε το εμβόλιο κι Θεός βοηθός αν και είμαστε ενημερωμένοι απο τα σάϊτ για ενδεχόμενες παρενέργειες... ΕΧΘΕΣ 27/3 πήγε και τόκανε η σύζυγός μου.  Μετά απο ενα 10ωρο άρχισε μέσα στη νύχτα να τουρτουρίζει , να έχει σπασμούς και το θερμόμετρο να ξεπερνάει τους 39 βαθμούς. Έντρομος πήρα στο νοσοκομείο μας, τους το ανέφερα και μου σύστησαν να της δώσω αντιπυρετικά. Ο πυρετος ΔΕΝ πέφτει κι εγω είμαι σε τρόμο και απόγνωση για πρέπει σήμερα - αύριο να πάω να το κάνω ΚΑΙ εγώ!! Φοβάμαι ΠΟΛΥ φίλε. Φοβάμαι μην πεθάνω απ εμβόλιο, αλλά φοβάμαι και να μην πεθάνω απ την πέινα αν δουλεψω. ΤΙ κάνω τώρα καλέ μου φίλε;"  Απάντηση: "Με το χέρι στην καρδιά σου λεω: ΚΑΝΕ το Σταυρό σου και προσευχή στον Ύψιστο" "ΑΡΗΣ ΚΟΜΠΡΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive