Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ. Είναι τελικά εγκληματίες. Δεν βάζουν αίμα σε αιμοεξαρτώμενο άτομο αν δεν τους πάει τεστ covid αρνητικό!!

Γειά  σας. Παρακαλώ θα ήθελα να σας ρωτήσω, (μήπως μπορέσω να αποφύγω τον υποχρεωτικό εμβολιασμό.) Επειδή είμαι αιμοεξαρτώμενος, από το νοσοκομείο της Καλαμάτας μου  ζητήθηκε να τους πάω τεστ covid αρνητικό για να μου επιτρέψουν να βάλω αίμα. Διαφορετικά δεν με δέχονται.... Και σκέφτομαι αν αύριο μεθαύριο μου απαιτήσουν να κάνω το εμβόλιο που αρνούμαι να κάνω ,πως να υπερασπίσω τον εαυτό μου. Υπάρχει  κάτι που μπορεί να με στηρίξει; Μήπως γνωρίζεται κάποιον  άνθρωπο ,ίσως νομικό που να ξέρει . Σας ευχαριστώ για  τον χρόνο σας και πολλά μπράβο για τη στάση σας και το κουράγιο σας. Σας ευχαριστώ, Δ.Β... 

ΣΗΜ. Δώσαμε τον συνάνθρωπό μας οδηγίες πως να βρεί τον ΑΝΘΡΩΠΟ - ΕΛΛΗΝΑ Δικηγόρο κ. Ν.Αντωνιάδη με την ελπίδα να τον βοηθήσει. Περιμένουμε νεα του

1 σχόλιο:

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive