Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2021

Η νέα έρευνα & η κατάρα του Κένεντι

Αναμφισβήτητα, η κατάρα του Κένεντι τους συνεχίζει ακόμα κι αν έχει αλλάξει στην εμφάνιση (αλλά όχι στη φύση) και τώρα ασχολείται με τα λευκά-μπλε χρώματα του Facebook, ιδιοκτήτη της εφαρμογής Instagram, η οποία ανέστειλε τον λογαριασμό του Robert F. Kennedy Junior για έγκλημα κυρίαρχη σκέψη....

Ο Robert F. Kennedy Jr., ανιψιός του πρώην προέδρου John Fitzgerald Kennedy, που δολοφονήθηκε στις 22 Νοεμβρίου 1963 στο Ντάλας, δεν ήταν ποτέ υποστηρικτής των διατριβών κατά του εμβολιασμού και δεν αμφισβήτησε την αξιοπιστία των εμβολίων κατά του εμβολιασμού. Απλώς έριξε αμφιβολίες για τα κίνητρα και τις τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν για την ανάπτυξη αυτών των εμβολίων. Αυτό ήταν αρκετό για να του κερδίσει την υπέρτατη κατηγορία του εμβολιασμού του Antin και για τον λογαριασμό του, ακολουθούμενο από περισσότερα από 800.000 άτομα, για να κατασταλεί αδιάκοπα από τη νέα έρευνα.

Υπάρχει επομένως ένα επιβλητικό κυρίαρχο doxa και οποιαδήποτε απόκλιση σκέψης ή γνώμης με την επιβληθείσα σκέψη υπόκειται στον ψηφιακό οστρακισμό, την κοινωνική περιθωριοποίηση και τη στόχευση ασφάλειας.

Κρίστε τον Anthony Fauci, έναν άντρα με πολύ περίεργη συμπεριφορά που θυμίζει έναν κακό χαρακτήρα κινουμένων σχεδίων, ή έναν από τους ξένους ομολόγους του με σχεδόν την ίδια ιδιοσυγκρασία αλλά προσαρμοσμένος στον τοπικό πολιτισμό (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, κ.λπ.), απαγορεύεται επομένως σύμφωνα με τα νέα πρότυπα που έχουν θεσπιστεί από τους ψηφιακούς γίγαντες.

Οι γίγαντες του Διαδικτύου παρακολουθούν τα συμφέροντα αυτού που ονομάζεται χαλαρά Big Pharma, το οποίο ανήκει στα ίδια κουταβιά που χρηματοδοτούν τη διακρατική προσπάθεια πολέμου βαθιού κράτους. Η ανθολογία των βιαστικά παραγόμενων αντι-Covid εμβολίων εμπίπτει σε δύο ξεχωριστές και παράλληλες κατηγορίες μεταξύ γεωπολιτικού κύρους και μεγάλων καπιταλιστικών συμφερόντων. Επίσης είναι περιττό να πούμε ότι τα εμβόλια που βασίζονται στις τεχνικές Messenger RNA δεν είναι εμβόλια. Πρόκειται για προϊόντα των οποίων το πραγματικό αποτέλεσμα δεν είναι ακόμη πολύ κατανοητό. Το να το πω αυτό είναι αντίθετο με πολιτικά ορθή ομιλία.

Πόσοι θάνατοι προκλήθηκαν από εμβόλια κατά των Covid για την κοινή γνώμη; Προς το παρόν, οι θάνατοι που προκαλούνται από τον εμβολιασμό κατά των Covid συνδέονται συστηματικά με τη συννοσηρότητα, το ιατρικό ιστορικό ή την ηλικία των θυμάτων. Και τότε, αυτοί οι θάνατοι αντιπροσωπεύουν μόνο ένα οριακό ποσοστό. Σε τελική ανάλυση, αυτοί είναι αριθμοί όπως όλοι μας. Κέρδος πάνω απ 'όλα.

Η γρίπη σκοτώνει. Το ξεχνάμε συχνά. Τι γίνεται με τις αυτοάνοσες ασθένειες που θα διεγερθούν περισσότερο από ποτέ τα επόμενα χρόνια; Τι γίνεται με σπάνιες και ορφανές ασθένειες; Ή ακόμη και απροσδόκητες παρενέργειες; Θα ζητήσουν συγνώμη από τα εργαστήρια μετά από μισό αιώνα; Οχι. Αυτή τη φορά έχουν τεθεί σε εφαρμογή ρήτρες μη ευθύνης και μη δίωξης. Δεν υπάρχουν πιθανά παράπονα. Απομένει μόνο να επιλέξετε ανάμεσα στα λιγότερο επιβλαβή από τα προσφερόμενα προϊόντα και, στην περίπτωση αυτή, να αποφύγετε όσο το δυνατόν περισσότερα προϊόντα που βασίζονται στο Messenger RNA. Σε αυτή την προοπτική, το ρωσικό εμβόλιο Sputnik V φαίνεται το λιγότερο επιβλαβές, αλλά δεν συνιστάται για άτομα με λιπώματα, ινομυώματα και άλλους καλοήθεις όγκους. Το εμβόλιο Sinopharm υποτίθεται ότι είναι το πιο αποτελεσματικό αφού επιλέχθηκε από εξαιρετικά πλούσιους βασιλιάδες, αλλά υπάρχει τρομερή έλλειψη πληροφοριών για αυτό. Το προϊόν της Pfizer-BioNtech είναι μια συλλογή από πολιτικά σωστό μάρκετινγκ bling bling. Η AstraZeneca (ΗΒ / Σουηδία) κρίθηκε ανεπαρκής για να αντιμετωπίσει την παραλλαγή Sars-nCov-2 της Νοτίου Αφρικής, ενώ το Institut Pasteur δεν μπόρεσε να παράγει εμβόλιο ακολουθώντας την πορεία της κανονικής επιστημονικής έρευνας και αγνοώντας το μάρκετινγκ (ο κόσμος έχει αλλάξει) όταν έπρεπε έχουν κάνει όπως ο διαγωνισμός. Ένα μη εξουσιοδοτημένο προϊόν, συσκευασία, μια σταθερή εκστρατεία μάρκετινγκ που υποστηρίζεται από περισσότερο ή λιγότερο επιθετικό διπλωματικό ακτιβισμό (προσέξτε τις χώρες που τολμούν να πω όχι) τόσο σε πολυμερές είτε σε διμερές επίπεδο, μια εκστρατεία διαφημιστικών εκστρατειών που διαδίδει την κουλτούρα του φόβου,

"Για μια απλή παραλλαγή της γρίπης που σκοτώνει;" Κλειδώστε αυτόν τον άπιστο! … «Τα εμβόλια είναι άχρηστα», σκοτώστε αυτόν τον τρομοκράτη χωρίς προειδοποίηση!

Η νέα έρευνα είναι πρώτη ψηφιακή, αλλά θα εξαπλωθεί γρήγορα σε αεροδρόμια και λιμάνια πριν ενσωματωθεί στην ιδιωτική ζωή των ανθρώπων. Η γενικευμένη σύνδεση (ευχαριστώ Starlink) και η κουλτούρα της καταγγελίας, που ποικίλλει ανάλογα με τις χώρες και τους πολιτισμούς, θα διευκολύνει τα χαμηλά έργα του λευκού-μπλε Avatar της Torquemada του 21ου αιώνα.   https://strategika51.org/2021/02/11/la-nouvelle-inquisition/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive