Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2021

Joe Biden (2): ΕΓΩ !! πρότεινα να βομβαρδίσουμε το Βελιγράδι ! ! ! (Κομπάζει ο ΑΘΛΙΟΣ που σκοτωσαν παιδακια. Ετοιμαστειτε για τα χειροτερα...) Κομπαζει σε παλαιοτερο βιντεο οτι ειναι ενας απ τους φονιαδες των Λαων... Κομπαζει για την προταση που ειχε κανει να σκοτωσουν παιδακια...

Ακουστε στο βιντεο οσοι ξερετε την γλωσσα τους ή διαβαστε απο κατω μεταφρασμενα...Ο Biden (Joseph Robinette Biden) επαίρεται ότι είναι αυτός που πρότεινε το βομβαρδισμό του Βελιγραδίου επί Δημοκρατικού Μπιλ Κλίντον....

Σ΄ένα τηλεοπτικό debate εποχής με τον Τραμπ που δείχνει πιο επιφυλακτικός.

Joe Biden: Εγώ ήμουν αυτός που πρότεινε να βομβαρδίσουμε το Βελιγράδι, εγώ ήμουν αυτός που πρότεινε να στείλουμε Αμερικανούς πιλότους και ν΄ανατινάξουν όλες τις γέφυρες του Δρίνου

Donald Trump: Koίτα το χάος που αυτοί δημιούργησαν στο Κοσσυφοπέδιο, εμείς μπορούμε να πούμε ότι χάσαμε πολύ λίγο κόσμο, βέβαια εμείς παίζουμε (πετώντας) στα 75.000 πόδια στο αέρα ρίχνοντας βόμβες αλλά κοίταξε τι έχουμε κάνει σε αυτή τη γη-χώρα σε αυτούς τους ανθρώπους και τους θανάτους που έχουμε προκαλέσει..

apagoreuetai-group.blogspot.com

2 σχόλια:

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive