Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2020

Το ιστορικό αναζητήσεων μας στο διαδίκτυο θα καθορίζει τη πιστοληπτική μας ικανότητα στο μέλλον, σύμφωνα με το ΔΝΤ

Καλώς ήλθατε σε έναν δυστοπικό κόσμο όπου οι τεχνολογικοί γίγαντες γνωρίζουν καλύτερα τον πελάτη μιας τράπεζας από την τράπεζα...! Μια νέα «Λευκή Βίβλος» από το ΔΝΤ ζητά τη σύνδεση του ιστορικού αναζητήσεών σας στο διαδίκτυο, με το πιστωτικό σας αποτέλεσμα...

κάτι που στην πραγματικότητα θα μείωνε τη «πιστοληπτική σας βαθμολογία» εάν επισκεφθείτε ιστότοπους που χαρακτηρίζονται επιβλαβείς από τους υπεύθυνους ελέγχου.

Γράφει ο ( Λ )

Οι ερευνητές προτείνουν τη χρήση των δεδομένων από το ιστορικό περιήγησής σας, αναζήτησης και αγορών για τη δημιουργία ενός μηχανισμού για τον προσδιορισμό της πιστοληπτικής ικανότητας ενός ατόμου ή μιας επιχείρησης.

Τέσσερεις ερευνητές περιγράφουν τον τρόπο με τον οποίο τα smartphone, η διαδικτυακή αναζήτηση και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν συμβάλει στην προώθηση της οικονομικής καινοτομίας μέσω της χρήσης μη οικονομικών δεδομένων, όπως ο τύπος προγράμματος περιήγησης ενός χρήστη, η συσκευή που χρησιμοποιείται, το ιστορικό των αναζητήσεων στο διαδίκτυο ενός ατόμου και οι αγορές τους. 

Όλοι γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε ποτέ πραγματικά ασφαλείς στο διαδίκτυο και ότι το ιστορικό ιστού μας πιθανότατα παρακολουθείται . Αλλά για ποιο λόγο μπορούμε να αναρωτηθούμε;

Ο ταχέως αναπτυσσόμενος κόσμος της χρηματοοικονομικής τεχνολογίας μπορεί τελικά να εξελιχθεί σε σημείο που το πιστωτικό σας αποτέλεσμα βασίζεται στο ιστορικό σας στο Διαδίκτυο. Ένα νέο άρθρο στο ιστολόγιο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ), που γράφτηκε από τους Arnoud Boot , Peter Hoffmann , Luc Laeven , Lev Ratnovski, εφιστά την προσοχή σε αυτόν τον πιθανό εφιάλτη απορρήτου που περιγράφεται λεπτομερώς από ένα ερευνητικό έγγραφο με τίτλο: «Χρηματοοικονομική διαμεσολάβηση και τεχνολογία: Τι παλιό, τι νέο υπάρχει;». 

Η έρευνα επισημαίνει ότι ο πολλαπλασιασμός της τεχνολογίας στον σύγχρονο κόσμο έχει δημιουργήσει νέες πηγές «soft data» που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την πιστοληπτική ικανότητα. Το άρθρο επισημαίνει ότι ορισμένες εταιρείες τεχνολογίας (σκεφτείτε: ISP, Facebook, Google, Apple κ.λπ.) έχουν αρκετά ευαίσθητα δεδομένα για τους πελάτες για να προσδιορίσουν ενδεχομένως την πιστοληπτική ικανότητα με τον ίδιο τρόπο που οι τράπεζες χρησιμοποιούν «σκληρά» δεδομένα όπως το αποδεδειγμένο εισόδημα, κατάσταση απασχόλησης, περιουσιακά στοιχεία κ.λπ. .

3 σχόλια:

  1. θα φανε τα μουτρα τους οπως ολοι οι Χιτλερισκοι ανα την ιστορια καθότι οποιος καβαλαει το καλαμι στουκαρει μοιραιως καποια στιγμη σε ντουβαρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αὐτὸ θέλουν νὰ νομίζεις. Ἐν προκειμένῳ δὲν ὑπάρχει κάποιος χιτλερίσκος ἀλλὰ ἡ Νέα Τάξις Πραγμάτων ἡ ὁποία μόνο καλάμια δὲν καβαλάει!

      Διαγραφή
    2. τα εχει καβαλησει προ πολλου προσεχε σε λιγο καιρο τι θα παθουν

      Διαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive