"α. Δεν χρειάζεται περισσότερες σχολικές αίθουσες γιατί θα χρειαζόμασταν και περισσότερους καθηγητές άρα θα βάζαμε περισσότερους ανθρώπους σε κίνδυνο.
β. Άμα...
αυξήσουμε τις αίθουσες και μοιράσουμε τους μαθητές, δεν μειώνεται η κάθετη απόσταση των μαθητών αλλά μόνο η οριζόντια άρα δεν κάνουμε δουλειά έτσι.
γ. Δεν υπάρχει εκπαιδευτικό κέρδος αν μειώσεις τον αριθμό των μαθητών κάτω από τα 20 παιδιά."
Τζάμπα διαφήμιζαν τα ιδιωτικά φροντιστήρια και σχολεία τα ολιγομελή τμήματα τόσα χρόνια. Εν τω μεταξύ τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο και εάν χάσουν τον έλεγχο -που πραγματικά ευχόμαστε για το καλό όλων μας να μην τον χάσουν- δε θα βρίσκουν πέτρα να κρυφτούν με τις μαλακίες που έχουν πει.
Ειπαμε,με 500χιλ.,πεταει ο γαιδαρος,χορευει η ασωματος κεφαλη,τραγουδανε τα μουσμουλα.Το κακο ειναι οτι η αμβλυνοια του δεν του επιτρεπεινα πει κατι πιο πιστευτο.[Τι ειναι καθετη αποσταση; οι του επανω οροφου;ο κοβιτ διαπερνα μπετον;Γουσταρω να κολλησω]
ΑπάντησηΔιαγραφή