Τρίτη 16 Ιουνίου 2020

ΠΑΘΑΜΕ ΣΟΚ !! ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ ΚΡΑΥΓΗ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΜΑΝΑΣ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΓΑΛΑ ΣΤΟ ΜΩΡΟ ΤΗΣ

Η ελληνίδα μάνα, η ζακέτα και το τάπερ! | Για γυναίκες μεταξύ τους ...Ρε μ@λάκες τώρα αλήθεια, τα παιδιά τι σας φταίνε ρε μαμω το υπουργείο σας. Τι σου φταίει ρε μ@λάκα να μου αφήσεις το βρέφος χωρίς πάνες; και άντε πες του βάζω αυτοσχέδιες, όπως κάνω, τι γάλα και τι φαγητό ρε πο@στιδες θα του δώσω; Ενώ άλλοι τα γλεντάνε είδα... Μαμω τον κάθε μ@λάκα Έλληνα που τους ξανά ψήφισε και δεν με νοιάζει εγώ δεν τους ψήφισα τέτοιους μ@λάκες. Εγω  δεν έμαθα να γλύφω αλλιώς δεν θα ήταν σε αυτή την θέση το παιδί μου. Μην ακούσω μαλακίες δικαιολογίες γιατί δεν έχουν. Μην δω καμιά π@υτάνα στην ψυχή....
να τους υπερασπίζεται ένα αυτόματο θέλετε άδειασμα επάνω σας μαζί με όλους τους πουλημένους. Ναι ρε αγανάκτησα ρε γμω την κυβέρνηση και όλα τα κορόιδα που την έβγαλαν.  Δεν τους ψήφισα με αναγκάσατε να τους δέχομαι Δεν με ρωτήσατε όπως πολλούς άλλους αλλά βγήκε κυβέρνηση με πολύ αποχή.
 Θα έγραφα και αλλά αλλά το δημοκρατικό τους σύστημα θα μου έκλεινε το προφίλ.
ΕΛΕΝΗ Μ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive