Κυριακή 24 Μαΐου 2020

Ανεκδοτάκιας: Στον παράδεισο τρεις γυναίκες

Τέσσερις γυναίκες, μια ξανθιά και τρεις μελαχρινές πέθαναν και πάνε προς τον παράδεισο. Πριν μπουν μέσα ο Αγιος Πέτρος ρωτά μια από τις μελαχρινές: – Μήπως όσο ήσουν ζωντανή έπιασες....
πέος;
– Για να είμαι ειλικρινής Αγιε Πέτρο μου, απαντάει εκείνη ακούμπησα έναν λίγο.
– Βλέπεις εκείνη τη στέρνα; της λέει εκείνος. Πήγαινε και πλύνε καλά το χέρι σου και μπες στον παράδεισο.
Ύστερα ρωτά την επόμενη μελαχρινή:
– Εσύ Μήπως έπιασες πέος;
– Αγιε μου εδώ που φτάσαμε είναι κρίμα να σας πω ψέματα. Έπιασα και με τα δυο μου χέρια και μάλιστα πολλές φορές.
– Ντροπή σου ξετσίπωτη, της λέει εκείνος.
Πήγαινε στη στέρνα, τρίψε γερά τα χέρια σου και μετά μπες στον παράδεισο.
Μα πριν ρωτήσει την τρίτη πετιέται έξαλλη η ξανθιά και λέει:
– Δεν πιστεύω Αγιε μου να με βάλεις να πλύνω το στόμα μου εκεί που θα πλύνει πρώτα αυτή η σιχαμένη τον κώλο της!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive