Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

Μερικοί άνθρωποι είναι ή το παίζουν χαζοί;! σήμερα πάω στο σούπερ μάρκετ για να αγοράσω τροφή για το σκυλάκι μου.

Σκύλος ή γάτα; | Oneman.gr
Στο ταμείο, η γυναίκα πίσω μου με ρωτάει αν έχω σκυλί. Την κοιτάζω (αυτοί που με ξέρουν θα φανταστούν το βλέμμα μου) και σκέφτομαι ... Αν δεν είχα σκύλο θα αγόραζα τροφή για σκυλιά; Κι έτσι αποφασίζω και της λέω «όχι», δεν έχω σκύλο! απλά...
ξεκίνησα πάλι τη διατροφή των σκύλων , αν και κανονικά δεν θα έπρεπε επειδή την προηγούμενη φορά που την έκανα κατέληξα στο νοσοκομείο, αλλά ήμουν και 15 κιλά λιγότερα!
Της είπα ότι ήταν η τέλεια διατροφή και ότι το μόνο που έπρεπε να κάνει είναι να έχει τις κροκέτες στη τσέπη της και να τρώει μια ή δύο κάθε φορά που αισθάνεται πεινασμένη (πρέπει να αναφέρω ότι σχεδόν όλοι στην σειρά με άκουγαν με προσοχή) .
Τρομαγμένη η γυναίκα με ρώτησε αν κατέληξα στο νοσοκομείο γιατί δηλητηριάστηκα απ την σκυλοτροφή
Της απάντησα «όχι φυσικά!»
Με πήγαν στο νοσοκομείο επειδή έσκυψα για να μυρίσω τον κώλο ενός μπουλντόγκ και με χτύπησε ένα φορτηγό. !!!!!!! 😂😂
Φοβήθηκα ότι ο κύριος που ήταν πίσω της στην ουρά θα πάθαινε καρδιακή προσβολή απ’ τα γέλια!
Συνεχίζουμε την προώθηση της ανάρτησης!
Τώρα που το διαβάσατε, πρέπει να ομολογήσω, το ανέβασα για να σας κάνω να χαμογελάσετε. Είναι η σειρά σου να το αντιγράψεις και να κάνεις κάποιον άλλο να γελάσει ... (ελπίζω ότι τα κατάφερα).
Πρέπει να γελάμε περισσότερο!
Chrysa MidnightElf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive