Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2019

Προανακριτική Novartis: Ο Μανιαδάκης αποκάλυψε τις “σκοτεινές” πτυχές του «μηχανισμού Ρασπούτιν»


Τι ανέφερε, συνολικά, ο πρώην προστατευόμενος μάρτυρας Νίκος Μανιαδάκης στην τριήμερη κατάθεσή του – Επόμενος μάρτυρας ο Ιωάννης Αγγελής.  Άγνωστες πτυχές της λειτουργίας του «μηχανισμού Ρασπούτιν» αποκάλυψε...
ο πρώην προστατευόμενος μάρτυρας Νίκος Μανιαδάκης στην τριήμερη κατάθεσή του ενώπιον των μελών της προανακριτικής επιτροπής της Βουλής που ερευνά την σκευωρία Novartis.  Ο κ. Μανιαδάκης μίλησε για διαμερίσματα – γιάφκες όπου πραγματοποιούνταν οι εξέταση των «κουκουλοφόρων» μαρτύρων, για «απειλές και πολιτικές πλάτες» αλλά και για το οικονομικό κίνητρο που δινόταν προκειμένου να υπάρξει συνεργασία με τις αμερικανικές αρχές.  «Μου επαναλαμβάναν ότι πρέπει να είμαι με το μέρος τους. Μου ζητούσαν να καταθέσω εναντίον των δέκα πολιτικών τονίζοντάς μου «μη φοβάσαι» ο ΣΥΡΙΖΑ θα συνεχίσει να είναι στην κυβέρνηση» ανέφερε μεταξύ άλλων.  Επιβεβαίωσε δε ότι οι εισαγγελείς διαφθοράς επιχειρούσαν να «ψαρέψουν» καταθέσεις υποστηρίζοντας ότι έχουν δήθεν αδιάσειστα στοιχεία ικανά ακόμα και να βάλουν φυλακή τους Αντ. Σαμαρά και Αδ. Γεωργιάδη:  Θ. Πλεύρης: Τι ακριβώς σας είπε η κ.Τουλουπακη μετα τον Φεβρουάριο 2018 για Γεωργιάδη και Σαμαρά; Σας ειπε οτι δεν θα ξαναεκλεγούν και θα πανε φυλακή;  Ν. Μανιαδάκης: Ναι, αυτο μου ειπαν  Αναφορικά δε με τον Αδ. Γεωργιάδη είπε: «Μου ζητούσαν να καταθέσω για τον Αδωνι Γεωργιάδη. Μου έλεγαν: “Έχουμε τόσες λεπτομέρειες για τον Αδωνι, έως και ποιος πληρώνει τις κουρτίνες του σπιτιού του”».  Ο κ. Μανιαδάκης έδειξε ότι είναι έτοιμος να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το καθεστώς κάτω από το οποίο ελήφθησαν οι καταθέσεις των «κουκουλοφόρων» μαρτύρων με τις «τροχήλατες βαλίτσες» λέγοντας μεταξύ άλλων πως οι ανακρίσεις γίνονταν σε διαμέρισμα επι της οδού Αλεξανδρουπόλεως 24-26, πλησίον της οδ. Μιχαλακοπούλου. «Μου έδειχναν υπουργικές αποφάσεις και έπαιρναν θέση, λέγοντας ότι ήταν προϊόν πολιτικής συναλλαγής. Μου έλεγαν “μη φοβάσαι! Θα εκλεγεί πάλι το κυβερνών κόμμα”».  ίδιος υποστήριξε ότι καταθέσεις δίνονταν ακόμα και μέσα σε αυτοκίνητα. Το στοιχείο ωστόσο που προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση στα μέλη της επιτροπής ήταν ότι ορισμένες καταθέσεις ήταν προκατασκευασμένες καθώς γράφονταν από τους ίδιους τους μάρτυρες.  Αφορμή για τις ερωτήσεις των βουλευτών αποτέλεσε η διαφορετική γραμματοσειρά σε ορισμένες καταθέσεις των «κουκουλοφόρων» μαρτύρων. Ο κ. Μανιαδάκης δικαιολόγησε την συγκεκριμένη τεχνική διαφοροποίηση λέγοντας ότι πολλές καταθέσεις ή αποσπάσματα καταθέσεων τα ετοίμαζε στο σπίτι του και τα έδινε έτοιμα στους εισαγγελείς.  Υπενθυμίζεται ότι η συγκεκριμένη κρίσιμη λεπτομέρεια είχε επισημανθεί στην μηνυτήρια αναφορά του πρώην πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά.  Παράλληλα, ο κ. Μανιαδάκης ότι τα μόνα στοιχεία που έχουν οι αμερικανικές αρχές είναι οι καταθέσεις των πελατών του δικηγόρου Π. Σαράκη οι οποίοι αυτοβούλως προσήλθαν στο FBI.  Απαντώντας σε δεκάδες ερωτήσεις βουλευτών, ο κ. Μανιαδάκης είπε ότι είναι γείτονας με τον τέως αναπληρωτή υπουργό Δικαιοσύνης Δημήτρη Παπαγγελόπουλου του οποίου του σπίτι βρίσκεται δίπλα στην πατρική οικεία του Αλέξη Τσίπρα.  Συνολικά ο κ. Μανιαδάκης είπε μεταξύ άλλων στην τριήμερη κατάθεσή του:  – Μου έδειχναν υπουργικές αποφάσεις και έπαιρναν θέση, λέγοντας ότι ήταν προϊόν πολιτικής συναλλαγής.  – Μου έλεγαν να μην φοβάμαι και να καταθέσω εναντίον των 10 πολιτικών καθώς ο ΣΥΡΙΖΑ θα εκλεγεί και πάλι στην κυβέρνηση  – Μου ζητούσαν να καταθέσω για τον Αδωνι Γεωργιάδη. Μου έλεγαν: “Έχουμε τόσες λεπτομέρειες για τον Αδωνι, έως και ποιος πληρώνει τις κουρτίνες του σπιτιού του”».  – οι εισαγγελείς μου επαναλάμβαναν: “πρέπει να είσαι με το μέρος μας”»  – Ο Ντζούρας μου κανόνισε την συνάντηση με πράκτορες του FBI. Μου είπε πως μπορώ να βγάλω λεφτά από αυτό το πρόγραμμα.  – Δεν έχω πρόβλημα να πω τα ίδια και κατ’ αντιπαράσταση με Δεσταμπασίδη, Τουλουπάκη και Μαραγγέλη»  – Παρείχα συμβουλευτικές υπηρεσίες και στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Η κυρία Γεροβασίλη μου είχε ζητήσει να μιλήσω με την τρόικα για το clawback των διαγωνιστικών κέντρων  – ο κ. Στουρναρας ούτε με εκβίασε ούτε με απείλησε  – Ηθελαν να μάθουν αν είδα υπουργούς να χρηματίζονται. Αν είδα βαλίτσες. Τους απάντησα ότι δεν έχω δει τίποτα.  – Μου πρότειναν να ακολουθήσω τον δρόμο του Νίκου Ζήγρα, ξαδέλφου του πρώην υπουργού Ακ. Τζοχατζόπουλου που κατέθεσε εναντίον του.  – Οι εισαγγελείς μου έλεγαν να μη φοβάμαι καθώς οι Σαμαράς και Γεωργιάδης δεν θα επανεκλεγούν.  – Με ρωτούσαν για πέντε πρόσωπα. Κατά κύριο λόγο για Αδωνι Γεωργιάδη, Αν. Σαμαρά, Γ. Στουρνάρα, Αν. Λοβέρδο και Ευ. Βενιζέλο.  – Δεν υπήρξα ποτέ σύμβουλος του Αν. Λοβέρδου  – η Τουλουπάκη με προέτρεψε να μπω στο πρόγραμμα των ΗΠΑ. Τον Νοέμβριο του 2017 παράλληλα με την υπαγωγή μου στο ελληνικό πρόγραμμα με προέτρεψε να μπω και στο αμερικάνικο πρόγραμμα. Μου είπαν ότι θα υπάρξει και οικονομικό όφελος  – Οι εισαγγελείς διαφθοράς μου έλεγαν: «Δε σε πιστεύουμε. Εξακολουθείς να καλύπτεις τους πολιτικούς. Εντάξει για τον Στουρνάρα, ήταν καθηγητής σου. Καταλαβαίνουμε οτι θέλεις να τον καλύψεις. Δωσε μας στοιχεία για τον Γεωργιάδη. Για την offshore του Γεωργιάδη. Αν δεν μας δωσεις συγκεκριμένα πολιτικα πρόσωπα θα δουμε τί θα κανουμε μαζι σου. Αν μας κατονομάσεις συγκεκριμένα πολιτικα πρόσωπα θα διαπραγματευτώ με τους ανωτέρω για το μέλλον σου».  Επόμενος μάρτυρας ο Ιωάννης Αγγελής  Σύμφωνα με πληροφορίες η προανακριτική θα καλέσει για τις επόμενες συνεδριάσεις τον αντιεισαγγελέα του Αρείου Πάγου και πρώην επόπτη της εισαγγελίας Εγκλημάτων Διαφθοράς Ιωάννη Αγγελή. Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Αγγελής με αναφορές του προς την ηγεσία του Αρείου Πάγου ενημέρωνε για τις παράτυπες μεθοδεύσεις της εισαγγελίας Διαφθοράς στον χειρισμό της υπόθεσης Novartis. Ο ίδιος μάλιστα είχε μετάσχει στο περίφημο ταξίδι στην Βιέννη προκειμένου να υπάρξει συνάντηση με εκπροσώπους των αμερικανικών αρχών και κατήγγειλε ότι οι συναντήσεις δεν εντάσσονταν στο νόμιμο πλαίσιο δικαστικής συνδρομής και ανταλλαγής πληροφοριών. Μεταξύ άλλων είχε αποκαλύψει ότι η εμπλοκή του πρώην πρωθυπουργού Παναγιώτη Πικραμμένου από την κυρία Ελένη Τουλουπάκη έγινε με fake video.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive