Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2019

Η Νίνα Κασιμάτη απαντά για το σχόλιό της: Ήταν ένας αστεϊσμός ατυχής, ρητή και αυτονόητη η συγγνώμη μου. Δεν υιοθετεί το σύνθημα η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, καταγγέλλει «υποκριτικό και χυδαίο αντιπερισπασμό»

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ. Δήλωση με την οποία απαντά σε όλα όσα έχουν γίνει το τελευταίο 24ωρο, μετά το σχόλιό της με το σύνθημα «μπάτσοι - γουρούνια- δολοφόνοι»

 σε ανάρτηση στα social media εξέδωσε πριν 
λίγο η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίνας Κασιμάτη...

Η κα Κασιμάτη χαρακτηρίζει την αναφορά της «αστεϊσμό ατυχή, σκωπτικό σχόλιο». «Η συγγνώμη μου λοιπόν είναι ρητή και αυτονόητη» προσθέτει, και σημειώνει πως δεν υιοθετεί το εν λόγω σύνθημα.
Εξαπολύει παράλληλα επίθεση στη Νέα Δημοκρατία, καταλογίζοντάς της «υποκριτικό και χυδαίο αντιπερισπασμό για το φιάσκο του κ. Μητσοτάκη και του κ. Χρυσοχοΐδη».
Αναλυτικά η δήλωσή της:
«Από την πρώτη στιγμή υπογράμμισα ότι η αναφορά μου ήταν ένας αστεϊσμός ατυχής, ένα σκωπτικό σχόλιο με αφορμή μια παντελώς άσχετη συζήτηση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Και από την πρώτη στιγμή τόνισα, δημόσια και χωρίς περιστροφές, ότι λυπάμαι για την παρερμηνεία. Η συγγνώμη μου λοιπόν είναι ρητή και αυτονόητη. Προφανώς και δεν υιοθετώ το εν λόγω σύνθημα, κάτι που φαίνεται από όλη την πορεία μου στην πολιτική, με δεδομένο τον έμπρακτο σεβασμό μου, και δια του κοινοβουλευτικού μου έργου, στους βιοπαλαιστές αστυνομικούς.
Η ΝΔ σήμερα, το μόνο που επιδιώκει, είναι ένας υποκριτικός και χυδαίος αντιπερισπασμός για το φιάσκο του κ. Μητσοτάκη και του κ. Χρυσοχοΐδη, που κάνουν τα στραβά μάτια σε απαράδεκτες αστυνομικές αυθαιρεσίες και στην «αναγκαστικότητα του ξύλου» μίας μειοψηφίας της ΕΛ.ΑΣ, εκθέτοντας δυστυχώς την μεγάλη πλειοψηφία των αστυνομικών που επιτελούν, παρά τις ελλείψεις και τις δυσκολίες, καθημερινά το έργο τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive