Ότι στην περίπτωση του πληρούνται όλες οι τυπικές και ουσιαστικές προϋποθέσεις , που ορίζει ο νόμος, υποστηρίζει ο Δημητρης Κουφοντίνας
στο πολυσέλιδο υπόμνημά του που κατέθεσε ενώπιον του Συμβουλίου Εφετών Βόλου το οποίο θα έχει και τον τελευταίο λόγο για τη χορήγηση άδειας ή μη στον πολυισοβίτη της 17Ν.
Οπως σημειώνει μεταξύ άλλων, κάθε φορά που του χορηγήθηκε άδεια....
με απόφαση του Συμβουλίου των Φυλακών, ο ίδιος έκανε ορθή χρήσης αυτής ενώ αναφερόμενος στον εισαγγελέα που πρότεινε να απορριφθεί το τελευταίο του αίτημα αναφέρει ότι « ο προσφεύγων μειοψηφήσας εισαγγελικός λειτουργός είχε συναινέσει σε προηγούμενο στάδιο σε αντίστοιχο αίτημα του κρατουμένου, ο οποίος έλαβε ως εξ αυτού την αιτηθείσα άδεια και καμία αμφισβήτηση δεν υπήρξε και δεν υπάρχει για την κατά τους όρους που τέθηκαν χρήση της άδειας εκείνης (και κάθε άλλης προηγούμενης άλλωστε)». Απαντώντας σε όσους υποστηρίζουν ότι λόγω της βαρύτητας των πράξεών του δεν μπορεί να τυγχάνει του εν λίπη ω προνομίου, αντιλέγει ότι « ο νόμος δεν εξαρτά παντάπασι την χορήγηση της άδειας από το είδος των ποινικών κατηγοριών για τις οποίες καταδικάστηκε ο κρατούμενος , ενώ η βαρύτητα της υπόθεσης λαμβάνεται υπόψη στο νόμο με την διάταξη που ορίζει τα ελάχιστα όρια πραγματικής έκτισης ποινής για την θεμελίωση του δικαιώματος στην άδεια... Σε κάθε περίπτωση, οι πράξεις αξιολογήθηκαν ποινικά από το Δικαστήριο που εξέδωσε την καταδικαστική απόφαση . Η ποινική αξίωση της Πολιτείας εκφράστηκε και επιβλήθηκε με την απόφαση του αρμοδίου Δικαστηρίου και στην εκτέλεσή της εξαντλείται . Το Συμβούλιο της Φυλακής καλείται να την εκτελέσει κατά την έννοια και τις διατάξεις του νόμου και μέσα στα πλαίσια που του ορίζει ο Δικαστής, δεν δύναται όμως να την επαναξιολογήσει ούτε να την κρίνει ούτε να την επιβαρύνει με οποιοδήποτε τρόπο, καθώς αυτό το δικαίωμα ανήκει κυριαρχικά στην Δικαιοσύνη, η οποία και αποφάνθηκε». Για το «αμετανόητος» Για το ότι δεν έχει δηλώσει πως μετάνιωσε για τις πράξεις του, ο κρατούμενος , όπως υποστηρίζει ο Δ. Κουφοντίνας «έχει το δικαίωμα να έχει τις πολιτικές, ιστορικές και ιδεολογικές του απόψεις, σύμφωνα με τις οποίες, όπως τις έχει εκφράσει και κατά τα Συμβούλια, πιστεύει ότι μπορεί να υπάρχει μια άλλη καλύτερη και δικαιότερη κοινωνία, αλλά η πορεία προς αυτήν είναι θέμα της ιστορίας και αυτό δεν έχει στοιχεία αντικοινωνικότητας». «Η ελευθερία των πεποιθήσεων και των στοχασμών προστατεύεται από το Σύνταγμα και τις διατάξεις της ΕΣΔΑ, τόσο ως προς το δικαίωμα της εξωτερίκευσης όσο και ως προς το δικαίωμα της μη εξωτερίκευσης που και τα δυο εναπόκεινται στην βούληση του ατόμου και προστατεύονται ως τέτοια. Δεν βρίσκει επομένως έρεισμα στο νόμο η διερεύνηση στοιχείων φρονηματικού χαρακτήρα από τα αρμοδία όργανα χορήγησης Αδειών, διότι από καμία διάταξη του νόμου δεν προκύπτει ότι δικαιούται το Συμβούλιο να κρίνει τις πεποιθήσεις του κρατούμενου».
στο πολυσέλιδο υπόμνημά του που κατέθεσε ενώπιον του Συμβουλίου Εφετών Βόλου το οποίο θα έχει και τον τελευταίο λόγο για τη χορήγηση άδειας ή μη στον πολυισοβίτη της 17Ν.
Οπως σημειώνει μεταξύ άλλων, κάθε φορά που του χορηγήθηκε άδεια....
με απόφαση του Συμβουλίου των Φυλακών, ο ίδιος έκανε ορθή χρήσης αυτής ενώ αναφερόμενος στον εισαγγελέα που πρότεινε να απορριφθεί το τελευταίο του αίτημα αναφέρει ότι « ο προσφεύγων μειοψηφήσας εισαγγελικός λειτουργός είχε συναινέσει σε προηγούμενο στάδιο σε αντίστοιχο αίτημα του κρατουμένου, ο οποίος έλαβε ως εξ αυτού την αιτηθείσα άδεια και καμία αμφισβήτηση δεν υπήρξε και δεν υπάρχει για την κατά τους όρους που τέθηκαν χρήση της άδειας εκείνης (και κάθε άλλης προηγούμενης άλλωστε)». Απαντώντας σε όσους υποστηρίζουν ότι λόγω της βαρύτητας των πράξεών του δεν μπορεί να τυγχάνει του εν λίπη ω προνομίου, αντιλέγει ότι « ο νόμος δεν εξαρτά παντάπασι την χορήγηση της άδειας από το είδος των ποινικών κατηγοριών για τις οποίες καταδικάστηκε ο κρατούμενος , ενώ η βαρύτητα της υπόθεσης λαμβάνεται υπόψη στο νόμο με την διάταξη που ορίζει τα ελάχιστα όρια πραγματικής έκτισης ποινής για την θεμελίωση του δικαιώματος στην άδεια... Σε κάθε περίπτωση, οι πράξεις αξιολογήθηκαν ποινικά από το Δικαστήριο που εξέδωσε την καταδικαστική απόφαση . Η ποινική αξίωση της Πολιτείας εκφράστηκε και επιβλήθηκε με την απόφαση του αρμοδίου Δικαστηρίου και στην εκτέλεσή της εξαντλείται . Το Συμβούλιο της Φυλακής καλείται να την εκτελέσει κατά την έννοια και τις διατάξεις του νόμου και μέσα στα πλαίσια που του ορίζει ο Δικαστής, δεν δύναται όμως να την επαναξιολογήσει ούτε να την κρίνει ούτε να την επιβαρύνει με οποιοδήποτε τρόπο, καθώς αυτό το δικαίωμα ανήκει κυριαρχικά στην Δικαιοσύνη, η οποία και αποφάνθηκε». Για το «αμετανόητος» Για το ότι δεν έχει δηλώσει πως μετάνιωσε για τις πράξεις του, ο κρατούμενος , όπως υποστηρίζει ο Δ. Κουφοντίνας «έχει το δικαίωμα να έχει τις πολιτικές, ιστορικές και ιδεολογικές του απόψεις, σύμφωνα με τις οποίες, όπως τις έχει εκφράσει και κατά τα Συμβούλια, πιστεύει ότι μπορεί να υπάρχει μια άλλη καλύτερη και δικαιότερη κοινωνία, αλλά η πορεία προς αυτήν είναι θέμα της ιστορίας και αυτό δεν έχει στοιχεία αντικοινωνικότητας». «Η ελευθερία των πεποιθήσεων και των στοχασμών προστατεύεται από το Σύνταγμα και τις διατάξεις της ΕΣΔΑ, τόσο ως προς το δικαίωμα της εξωτερίκευσης όσο και ως προς το δικαίωμα της μη εξωτερίκευσης που και τα δυο εναπόκεινται στην βούληση του ατόμου και προστατεύονται ως τέτοια. Δεν βρίσκει επομένως έρεισμα στο νόμο η διερεύνηση στοιχείων φρονηματικού χαρακτήρα από τα αρμοδία όργανα χορήγησης Αδειών, διότι από καμία διάταξη του νόμου δεν προκύπτει ότι δικαιούται το Συμβούλιο να κρίνει τις πεποιθήσεις του κρατούμενου».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.