Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΟ Ν.ΚΟΣΜΟ. ΠΕΤΑΞΕ ΣΤΟ ΚΕΝΟ ΤΟ 4 ΧΡΟΝΟ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙ ΤΗΣ & ΜΕΤΑ ΠΗΔΗΞΕ ΚΙ ΑΥΤΗ ΑΠ ΤΟΝ 5ο ΟΡΟΦΟ.ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΔΑΝ ΟΛΑ. ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ

Αποτέλεσμα εικόνας για Φρίκη στο Νέο Κόσμο
Οικογενειακή τραγωδία εκτυλίχθηκε στην περιοχή Νέος Κόσμος, στην Αθήνα, το μεσημέρι της Τρίτης (μετά τις 16.30), καθώς μία γυναίκα πήρε μαζί το 4 ετών παιδί της και βούτηξαν στο κενό από το μπαλκόνι 5ου ορόφου…
Αποτέλεσμα εικόνας για Νέος Κόσμος: Μητέρα πήρε το παιδί της και έπεσαν από το μπαλκόνι 5ου ορόφου
 Ειδικότερα, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες...
η γυναίκα με το μωρό της βρήκαν τραγικό θάνατο όταν έπεσαν από τον πέμπτο όροφο πολυκατοικίας, με -ανεπιβεβαίωτες- πληροφορίες να αναφέρουν πως το κοριτσάκι διακομίσθηκε με σφυγμό στο Αγλαΐα Κυριάκου. Έως αυτή την ώρα όλα δείχνουν αυτοκτονία. Ειδικότερα, το περιστατικό συνέβη στην οδό Προκοπίου Κατσαντώνη 10, στο Νέο Κόσμο, με αυτόπτες μάρτυρες να αναφέρουν πως, η γυναίκα πέταξε από το μπαλκόνι το 4 ετών κοριτσάκι της και ακολούθως έπεσε και η ίδια. Μάλιστα, γείτονες που αντιλήφθηκαν τις προθέσεις της προσπάθησαν εναγωνίως να τη μεταπείσουν, χωρίς όμως να το καταφέρουν. Παράλληλα, την ώρα της τραγωδίας, ο σύζυγος και πατέρας προσπαθούσε να μπει στο διαμέρισμα, έχοντας μόλις παρκάρει το αυτοκίνητό του.Συγκλονίζουν τα λόγια μίας γυναίκας, η οποία μαζί με τα παιδιά της βρέθηκε μπροστά στη διπλή τραγωδία με τη γυναίκα που φέρεται να πέταξε ένα μικρό παιδί από το μπαλκόνι του 5ου ορόφου πολυκατοικίας στον Νέο Κόσμο.

Συγκεκριμένα, η γυναίκα ανέφερε «Άκουσα φωνές μωρού και κλάματα και γύρισα να δω τι συμβαίνει. Τότε κοίταξα πάνω και είδα να κρατά το παιδί έξω από τα κάγκελα. Σάστισα, κοίταξα και της είπα "τι κάνετε;"».
Η μάρτυρας συνεχίζοντας ανέφερε ότι «η γυναίκα δεν μου μίλαγε. Της είπα "σας παρακαλώ πείτε μου τι κάνετε". Μου απάντησε "εσάς τι σας φαίνεται; Εσείς τι θέλετε;". To μωρό φώναζε: "θέλω τον μπαμπά μου". Ρώτησα "γιατί έχετε το παιδάκι έξω από τα κάγκελα;". Μου είπε να βγάλω τα γυαλιά μου γιατί δεν βλέπω καλά. Εγώ γύρισα στο γιο μου και τον ρώτησα "βλέπεις αυτό που βλέπω; Είναι έξω από τα κάγκελα το μωρό;". "Ναι μαμά" απάντησε εκείνος. Εκείνη την ώρα το πετάει».
H γυναίκα με τρεμάμενη φωνή ανέφερε τη συνέχεια: «Δεν το είδα να πέφτει γιατί γύρισα το κεφάλι της μικρής μου της κόρης ώστε να μην το δει έτσι δεν το είδα ούτε εγώ. Μετά έκρυψα τα παιδιά στη γωνία για να μη δουν το υπόλοιπο και την βλέπω με το ένα πόδι έξω από τα κάγκελα. Της φώναξα "σε παρακαλώ μην το κάνεις. Μην πηδήξεις. Πες μου πώς μπορώ να σε βοηθήσω". Μου απάντησε "δεν μπορείς να κάνεις κάτι" και πήδηξε και αυτή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive