Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2019

Ανατριχίλα στη δίκη του «Χάνιμπαλ» της Μιχαήλ Βόδα. «Ηθελα να θάψω την Αννυ, αλλά δεν είχα φτυάρι». Από την Ντέμη Ντάβαρη

❱❱ Το παιδί ήταν «πέτρα» και έσπασε! Αναγκάστηκα να κόψω κάποια κομμάτια και τα πήγα στα σκουπίδια. «Αγαπούσε και πρόσεχε το παιδί» λέει η μάνα. Με ανοιχτό στόμα άφησε τους έμπειρους δικαστές του Μικτού Ορκωτού Εφετείου της Αθήνας ο πρωτοφανής κυνισμός του πατέρα «Χάνιμπαλ» της 4χρονης Aννυ, που επικαλέστηκε...
στην απολογία του ότι δεν διέθετε... φτυάρι για να θάψει το άψυχο σώμα της κορούλας του, για να δικαιολογήσει τον τεμαχισμό της στο υπόγειο διαμέρισμα της Μιχαήλ Βόδα που μετέτρεψε σε σφαγείο για το άτυχο αγγελούδι μαζί με τον συγκατηγορούμενο φίλο του Νικολάι, το Πάσχα του 2015!
Ο 31χρονος παιδοκτόνος Στανισλάβ Μπακαρτζίεβ αρνήθηκε για ακόμη μία φορά ότι σκότωσε την τετράχρονη, ενώ απέδωσε τις φρικτές πράξεις του τεμαχισμού στο θολωμένο από τα ναρκωτικά μυαλό του.
«Ακούστηκε ότι είμαι Χάνιμπαλ, ότι μαγείρεψα το παιδί και το έφαγα. Δεν έγινε ποτέ. Δεν είχα κίνητρο να σκοτώσω το παιδί μου» είπε, επιμένοντας πως το μοιραίο πρωινό βρήκε την 4χρονη νεκρή δίπλα του. «Eπαθα πανικό. Τρελάθηκα. Δεν ξέρω τι έγινε. Δεν είμαι δολοφόνος... Hθελα να πάω να το θάψω, αλλά δεν υπήρχε φτυάρι. Δεν ήθελα να τα κάνω όλα αυτά... Hθελα να τη βάλω σε σακούλα, αλλά το παιδί ήταν “πέτρα” και έσπασε! Αναγκάστηκα να κόψω κάποια κομμάτια και τα πήγα στα σκουπίδια. Σε μια στιγμή όλα κατέρρευσαν και φταίω εγώ γι' αυτό» υποστήριξε στους δικαστές.
Εισαγγελέας: «Η λογική λέει ότι πας το παιδί στον γιατρό όταν δεν φταις. Εσείς παίξατε θέατρο ότι το παιδί εξαφανίστηκε».
Κατηγορούμενος: «Δεν το έκανα κομματάκια, αναγκάστηκα».
Δικαστής: «Τι θέλατε να αποκρύψετε;»
Κατηγορούμενος: «Φοβόμουν μην το μάθει η γυναίκα μου».
Δικαστής: «Γιατί δεν το θάψατε, γιατί δεν θέλατε να βρεθεί το πτώμα;»
Κατηγορούμενος: «Ισως σε κάνουν τα ναρκωτικά».
Τα έριξε στη μητέρα
Ο κατηγορούμενος άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο η μικρή να πήρε ναρκωτικά που βρήκε στο σπίτι τους, ενώ -σε αντίθεση με το πρωτοβάθμιο δικαστήριο- επιχείρησε να απαλλάξει τον συγκατηγορούμενό του και να επιρρίψει ευθύνες στη μητέρα της Αννυ, η οποία του άφησε το παιδί, αν και γνώριζε πως είναι χρήστης.
«Το αγαπούσα το παιδί και ακόμη το αγαπώ, παρότι δεν είναι εδώ. Δεν μπορώ να φανταστώ έναν πατέρα να σκοτώνει το παιδί του. Να σηκώνεται ένα πρωί και να σφάζει το παιδί του. Μόνο ένας τρελός θα το έκανε και εγώ δεν είμαι τρελός» είπε και κατέληξε: «Ζητάω συγγνώμη από την κόρη μου, ήξερε ότι εγώ την αγαπούσα... Μακάρι να με συγχωρέσει. Δεν μπορώ να αποδείξω τι πατέρας θα ήμουν αν δεν ήμουν χρήστης».
Τη λύπη του για τον χαμό της μικρής Αννυ εξέφρασε στην αρχή της απολογίας του και ο συγκατηγορούμενος του πατέρα της 4χρονης, ο οποίος μάλιστα αρνήθηκε οποιαδήποτε συμμετοχή του στη δολοφονία και στον τεμαχισμό.
«Δεν έχω σκοτώσει ούτε κοτόπουλο και τώρα κατηγορούμαι ότι σκότωσα ένα μικρό παιδάκι» είπε ο Νικολάι και περιέγραψε στο δικαστήριο ότι ο Σάββας τού αποκάλυψε δύο ημέρες αργότερα τι είχε συμβεί: «Μετά από επίμονες ερωτήσεις, μου είπε αρχικά ότι το παιδί εξαφανίστηκε, αλλά μετά μου είπε κλαίγοντας ότι βρήκε το παιδί πεθαμένο με μπλε χείλη και το κορμάκι του παγωμένο. Φοβήθηκε πολύ και το έκανε κομματάκια και το πέταξε στα σκουπίδια» είπε.
Η δίκη θα συνεχιστεί στις 21 Φεβρουαρίου.
«Αγαπούσε και πρόσεχε το παιδί» λέει η μάνα
Οτι ο πατέρας της Αννυ αγαπούσε το τετράχρονο αγγελούδι υποστήριξε στην απολογία της η 29χρονη μητέρα του αδικοχαμένου κοριτσιού Δημητρίνα Μπορίσοβα, εξηγώντας ότι δεν είχε λόγο να μην αφήσει το παιδί μόνο μαζί του. «Δεν ήταν η πρώτη φορά που έμεναν μόνοι τους. Το παιδί το πρόσεχε. Δεν ήταν επικίνδυνος» είπε χαρακτηριστικά η μητέρα της Αννυ, που καταδικάστηκε πρωτόδικα σε ποινή κάθειρξης έξι ετών με αναστολή για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο.
Οπως εξήγησε στο δικαστήριο, ο πρώην σύντροφός της πρόσεχε πολύ την 4χρονη και τη φρόντιζε όταν η ίδια έλειπε στη δουλειά. «Εκείνος είχε τη μικρή, γιατί εγώ δούλευα το βράδυ και κοιμόμουν το πρωί. Η συμπεριφορά του στο παιδί ήταν πολύ καλή. Οταν επέστρεφα από τη δουλειά, μου έλεγε τα πάντα. Το αγαπούσε πάρα πολύ» είπε στην απολογία της.
Με έκδηλη την ταραχή της εξήγησε στο δικαστήριο πως βρισκόταν στο Βερολίνο όταν συνέβη η τραγωδία και ισχυρίστηκε πως, όταν επέστρεψε, ο πρώην σύντροφός της ήταν σε πολύ άσχημη κατάσταση. Πάντως, η ίδια παρέμεινε έξω από τη δικαστική αίθουσα κατά την απολογία του πατέρα της Αννυ, μη αντέχοντας τις ανατριχιαστικές περιγραφές του κατηγορουμένου για τον τεμαχισμό του άτυχου παιδιού.

1 σχόλιο:

  1. ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΤΗ ΜΑΝΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive