Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

Για να καταλάβω ε; ο Κυριλλος και Μεθοδιος τι σοι “πρακτορια” ηταν ;

Η αληθεια ειναι οτι δεν ειμαι καλος σε αυτη την ιστορια και μπορει να πω καμια χαζομαρα τωρα ..αλλα ετσι οπως την γνωριζω αναρωτιεμαι τι παιχτηκε …και αν κανω λαθος διορθωστε με !Ακουω σημερα για Μακεδονικη γλωσσα οτι την δωκαμε λεει το 77 η κατι σαν και αυτο …! Τι ακριβως δωκαμε δηλαδη ; Ο κυριλλος και μεθοδιος απο οσο γνωριζω ηταν ήταν αδέλφια, Βυζαντινοί Χριστιανοί θεολόγοι και ιεραπόστολοι..πραγμα που σημαινει οτι μιλουσαν αρχαια ελληνικα … ! Τι εκαναν πηγαν προς στα Σκοπια γεωγραφικα τους επιασαν τους εκει “μακεδονες” και τους ειπαν ελατε να σας φτιαξουμε μια γλωσσα Σλαβικη; και αυτοι το δεχτηκαν ενω λογικα θα μιλουσαν την ιδια γλωσσα ; Γιατι αν ακουσεις Σκοπιανα θα δεις οτι ειναι βουλγαρικα.. δηλαδη σκοπιανος με βουλγαρο μιλαει σφαιρα κανονικα …
ενω εγω που ειμαι Ελληνας δεν καταλαβαινω ουτε μια λεξη ! Αρα το μακεδονικη γλωσσα τι ρολο βαραει εδω … η μακεδονικη γλωσσα ηταν σλαβικη γλωσσα ; …
Και αν ηταν σλαβικη γλωσσα που επρεπε να παει ο κυριλλος και ο μεθοδιος να τους φτιαξουν το Γλαγολιτικο αλφάβητο; Δηλαδη ο Αλεξανδρος μιλουσε μια γλωσσα που δεν ειχε γραφη αλλα ηταν μονο δια στοματος ..;…Και πως εχουμε εμεις δικες του δηλωσεις στα αρχαια μας μνημεια και στην ιστορια ;… Δηλαδη γιατι εχω μπλεξει τα μπουτια μου …μηπως ειμαστε εμεις οι παραχαρακτες της ιστοριας και δεν ειμαστε Ελληνες ; ..αλλα μεταμφιεσμενοι Σκοπιανοι ..που κλεψαμε την Μακεδονια πριν χιλιαδες χρονια και την ιστορια και τωρα μας τιμωρει ο θεος;…
Αλλα το φελεκι μου δεν βγαινει χρονικα ..αυτοι δεν υπηρχαν πριν χιλιαδες χρονια το λενε και μονοι τους στην Ιστορια τους …αρα τι σοι πρακτορια ηταν ο κυριλλος και μεθοδιος ; Να δεις οτι ηταν χρονοταξιδιωτες μαγκα μου…!
Αν εχω κανει καπου λαθος παρακαλω με φιλικη διαθεση να με διορθωσετε στα σχολια δινοντας μου να καταλαβω με επιχειρηματα και ιστορικα δεδομενα ..οι εξυπναδες και η γλωσσα του δηθεν θα κοβετε αμεσα !
Αυτα για την ωρα …
Stranger…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive