Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019

Еπιτέλους λίγο πηγαίο γέλιο απ τον Ανεκδοτάκια: "Ο Μπάτσος η ΞΑΝΘΙΑ κι ο "άτυχος" σύζυγος"

anekdoto ksanthai
Άνδρας ταξιδεύει με την ξανθιά σύζυγό του όταν τους σταματάει η τροχαία.
«Άδεια και δίπλωμα παρακαλώ!» λέει ο τροχαίος.
«Μα γιατί μας σταματήσατε» λέει ο σύζυγος.
«Τρέχατε με πάνω από 100 χιλιόμετρα που είναι το όριο» του απαντάει ο τροχαίος.
«Μήπως κάνετε κάποιο λάθος;» λέει ο σύζυγός «εγώ δεν τρέχω ποτέ πάνω από 100».
«Μα, Κώστα μου; πήγαινες με 120 χιλιόμετρα τουλάχιστον και σούλεγα κόψε ταχύτητα, θα σκοτωθούμε που τρέχεις σαν τρελός» πετιέται η ξανθιά σύζυγος από δίπλα....

«Επίσης το ένα φανάρι πίσω δεν ανάβει. Το ξέρετε;»
«Όχι δεν το ήξερα, θα πρέπει να κάηκε τώρα στη διαδρομή» λέει ο σύζυγος.
«Μα Κώστα μου, το ξέρουμε εδώ και 1 μήνα πως έχει καεί. Δεν το θυμάσαι που μου το είχες πει;» πετιέται πάλι η ξανθιά σύζυγος από δίπλα.
«Επίσης θα πρέπει να σας κόψω κλίση και για τη ζώνη ασφαλείας που δε φοράει ο οδηγός» συνεχίζει ο τροχαίος.
«Κύριε αστυνόμε, τώρα που μας σταματήσατε την έβγαλα τη ζώνη. Σε όλη τη διαδρομή τη φορούσα».
«Μα, Κώστα μου, αφού ποτέ δε φοράς ζώνη» πετιέται πάλι η ξανθιά σύζυγος από δίπλα.
Μπαρουτιασμένος ο σύζυγος της λέει:
«Ε, μα πια, σκάσε επιτέλους! Σταμάτα να πετάγεσαι!»
«Έτσι σας μιλάει πάντα κυρία μου;» λέει στη ξανθιά ο τροχαίος!
Και αυτή του απαντάει:
«Όχι, όχι, κύριε αστυνόμε, μόνο όταν έχει πιει πολύ όπως τώρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive