Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

Σαλβίνι για την αποκλεισμό της Μίλαν με 3-1 απο τον Ολυμπιακό: Ντροπή - Διασώθηκαν μόνο οι οπαδοί της



Ο αντιπρόεδρος της ιταλικής κυβέρνησης και υπουργός Εσωτερικών Mατέο Σαλβίνι ήταν στο Καραϊσκάκη και παρακολούθησε τον αποκλεισμό της ομάδας του Γκατούζο, τον οποίο χαρακτήρισε ντροπή.
Πίκρα Μ.Σαλβίνι για τον αποκλεισμό της Μίλαν από τον Ολυμπιακό: «Ντροπή, ας μη μιλήσω σαν οπαδός θα παρεξηγηθώ» (βίντεο)
«Πάντα θα είμαι φίλαθλος της Μίλαν, αλλά δεν μπορώ να το πιστέψω. Ήταν ντροπή. Αφήστε με να μιλήσω ως υπουργός, γιατί αν μιλήσω ως φίλαθλος κάποιος θα παρεξηγηθεί....
Ευχαριστώ πολύ τους οπαδούς της Μίλαν που ήταν στο γήπεδο, ήταν καταπληκτικοί. Να πω κάτι για τον Γκατούζο; Ουδέν σχόλιο», δήλωσε ο Ματέο Σαλβίνι στο «TeleLombardia».   Μάλιστα, ο αντιπρόεδρος της ιταλικής κυβέρνησης και υπουργός Εσωτερικών είχε ανεβάσει και ένα βίντεο στο Twitter, αποθεώνοντας τον κόσμο των «ροσονέρι»: «Αθήνα, οι μόνοι που σώθηκαν ήταν οι ηρωικοί οπαδοί της Μίλαν. Για όλα τ’ άλλα, καλύτερα να μην σχολιάσω κάτι. Το αφήνω σε εσάς…», ανέφερε σχετικά o Σαλβίνι στο «τιτίβισμά του»

Ενσωματωμένο βίντεο

Atene, l’unica cosa da salvare sono gli eroici tifosi del Milan. Su tutto il resto, meglio non fare commenti, li lascio fare a voi...



Atene, l’unica cosa da salvare sono gli eroici tifosi del Milan. Su tutto il resto, meglio non fare commenti, li lascio fare a voi...


 Μιλώντας  στο TeleLombardia τόνισε: «Μην μου επιτρέψετε να μιλήσω εάν μετά μου λένε σωστά ότι είμαι Υπουργός και πρέπει να μιλάω για την ασφάλεια της χώρας μου ... τι ανοησία!  Πάντα θα λέω εμπρός Μίλαν, αλλά δεν μπορώ να το πιστέψω. Επιτρέψτε μου να είμαι υπουργός γιατί αν μιλήσω ως φίλαθλος κάποιος θα αισθανθεί προσβεβλημένος. Ευχαριστώ τους φιλάθλους της Μίλαν που ήταν υπέροχοι. Ο  Γκατούζο; Κανένα σχόλιο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive