Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018

Μαρτυρία «κλειδί» για τη δολοφονία της φοιτήτριας στη Ρόδο! Φίλος του 19χρονου του μίλησε το βράδυ του φόνου (ΒΙΝΤΕΟ)

Αποτέλεσμα εικόνας για Μαρτυρία «κλειδί» για τη δολοφονία της φοιτήτριας στη Ρόδο! Φίλος του 19χρονου του μίλησε το βράδυ του φόνου (ΒΙΝΤΕΟ)
Μία νέα μαρτυρία «κλειδί« για τη δολοφονία της φοιτήτριας Ελένης Τοπαλούδη στη Ρόδο παρουσίασε ο ΑΝΤ1 στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων. Φίλος των κατηγορούμενων, ο οποίος κλήθηκε από τους πρώτους να καταθέσει στις αρχές, μίλησε για το μοιραίο βράδυ....
«27 του μήνα, 12 η ώρα, με είχε πάρει τηλέφωνο εμένα και μου είπε «είμαι με τη φοιτήτρια, θες να τη φέρουμε σπίτι σου, κάνουμε ό,τι κάνουμε και τέτοιες μ... και του είπα όχι. Εγώ άκουσα αυτόν και τη φωνή της κοπέλας», αναφέρει ο φίλος του 19χρονου, ο οποίος δήλωσε στον ΑΝΤ1 ότι ο 19χρονος του τηλεφώνησε ξανά τα ξημερώματα. «Και 3 παρά με ξαναπήρε τηλέφωνο να μου πει "εγώ τελείωσα με τη φοιτήτρια, να' ρθω στο σπίτι σου να αράξουμε, να έρθουμε", πληθυντικός ήταν» είπε χαρακτηριστικά. Δείτε το σχετικό βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive