Το εργαστήριο-αστακός στα έγκατα του κτιρίου των Γενικών Αρχείων του Κράτους. Αρκετές δεκάδες μέτρα κάτω από το κτίριο των Γενικών Αρχείων του Κράτους ένα υπόγειο τούνελ οδηγεί σε ένα μυστικό κόσμο που εργάζεται με πυρετώδεις ρυθμούς. Τεράστιες πόρτες από τιτάνιο και χαλκό..
φράζουν την είσοδο σε όποιον δεν φέρνει στον καρπό του χεριού του το ειδικό τσιπάκι με τον προσωπικό του κωδικό. Αυτός ο υπόγειος κόσμος με τους 700 μυστικούς υπαλλήλους οι οποίοι δεν βλέπουν ποτέ το φως της μέρας είναι ένα από τα μεγαλύτερα παγκόσμια μυστικά. Αυτοί οι 700 επιστήμονες εργάζονται το τελευταίο διάστημα πάνω στην τεχνητή νοημοσύνη. Προέρχονται από το χώρο της πυρηνικής φυσικής, της Γενετικής, της Φυσικής, της Βιοτεχνολογίας και άλλων επιστημών “αιχμής”.
Αποστολή του υπόγειου κόσμου που βρίσκεται στα έγκατα των Γενικών Αρχείων του κράτους είναι να παρασκευάζουν συγεκριμένα ανθρώπινα μοντέλα: Από τον “εθνάρχη” Καραμανλή ως τον Αντώνη Ρέμο τον Σάκη Ρουβά και τον Τσίπρα. Η παρασκευή αυτών των ανθρωπομοντέλων γίνεται για να διατηρούν σε καταστολή την μάζα. Εδώ με λίγα λόγια παράγονται ανθρωπομοντέλα που στόχο έχουν να διατηρούν σε αποχαύνωση τις βλαμμένες κοινωνίες. Από συγκεκριμένο ανθρωπορασκευαστήριο τροφοδοτούνται “λαικά είδωλα” και δημοφιλείς περσόνες για όλο τον πλανήτη. Σ΄αυτό το σημείο θα σας αποκαλύψουμε ότι οι Καρντάσιανς, αυτή η οικογένεια -πρότυπο για εκατομμύρια βλαμμένους σε ολόκληρο τον πλανήτη παρασκευάστηκε στην Ελλάδα. Στο υπόγειο εργαστήρι που βρίσκεται φρουρούμενο σαν αστακός στα έγκατα του κτιρίου που φιλοξενεί τα Γενικά Αρχεία του Κράτους.
Μία από τις επικεφαλής του σκοτεινού εραστηρίου υπήρξε η γυναίκα της 17 ΝΟΕΜΒΡΗ που συμμετείχε στην εκτέλεση του Ρίτσαρντ Γουέλς-του πρώτου χτυπήματος της οργάνωσης…
(Κάποια στιγμή στο μέλλον η συνέχεια…)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.