Η Ελληνική Κυβέρνηση έκανε ένα απίστευτο δώρο τόσο στους γείτονες, όσο κυρίως στη Δύση. Πέραν του ότι παραδώσαμε Ιστορία, γλώσσα και μακεδονική εθνότητα στους Σλάβους και στους Αλβανούς του κρατιδίου, η υπόθεση της επίλυσης του ονόματος, κρύβει και άλλες παραμέτρους. Ο γνωστός καθηγητής Γ. Φίλης...
προχώρησε σήμερα σε σημαντικές αποκαλύψεις
Στην αρχική του τοποθέτηση σε συνέντευξη που έδωσε στον Γ. Σαχίνη, αποκάλυψε πως πλέον οι Α. Τσίπρας και Ν. Κοτζιάς έχουν δημιουργήσεις τέτοιες καταστάσεις με την υπογραφή τους, που πλέον σαν χώρα δεν μπορούμε να πάρουμε πίσω.
Άρα ούτε η σημερινή Κυβέρνηση, αλλά ούτε και η επόμενη, ενδεχομένως η ΝΔ, δεν μπορούν να άρουν καμία υπογραφή, δημιουργώντας πλέον τετελεσμένα στην περιοχή.
Όπως ανέλυσε στην συνέντευξή του, δεν έχει καμία απολύτως σημασία εάν πάνω από 100 χώρες αποκαλούσαν τα Σκόπια ως Μακεδονία μέχρι τώρα. Αυτό που ήθελαν ήταν να πάρουν την αναγνώριση από την Ελλάδα. Η Αθήνα έδωσε το όνομα Μακεδονία και έτσι ο Ζ. Ζάεφ, όπου και να σταθεί, βροντοφωνάζει πως είναι Μακεδόνας!
Με λίγα λόγια, αυτό που ήθελαν τους το έδωσε η Κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ.
Το ζουμί όμως της υπόθεσης των Σκοπίων βρίσκεται αλλού. Το παρασκήνιο βρίσκεται στο λεγόμενο γερμανικό σχέδιο για τις ποταμίσιες οδούς. Ένα ζήτημα που έχει αναφέρει το ΠΕΝΤΑΠΟΣΤΑΓΜΑ.
Όπως είπε, η Γερμανία, παρά οι ΗΠΑ πιέζουν για το ονοματολογικό. Η Ουάσινγκτον το μόνο που επιθυμεί είναι να μπουν τα Σκόπια στο ΝΑΤΟ, δεν τους ενδιαφέρει το όνομα.
Εδώ λοιπόν κρύβεται το όλο σχέδιο. Μάλιστα κατά την διάρκεια της συνέντευξης Τύπου της ΔΕΘ, ο Α. Τσίπρας αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο ζήτημα, που λίγοι κατάλαβαν.
Η Βόρεια Ελλάδα γίνεται το γεωπολιτικό σταυροδρόμι του κάθετου με τον οριζόντιο διάδρομο των αγωγών φυσικού αερίου.
Με τη σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης – Ειδομένης, επιτυγχάνεται η ασφαλής και γρήγορη διακίνηση εμπορευμάτων από τα λιμάνια μας προς την Κεντρική Ευρώπη.
Σε συνδυασμό με τις μεγάλες επενδύσεις που ήδη εκκινούν στα λιμάνια της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης, η Βόρεια Ελλάδα γίνεται το κέντρο του βαλκανικού δακτυλίου Μεταφορών.
Από την Θεσσαλονίκη, στην Καβάλα, στην Αλεξανδρούπολη, το Ρουσε, την Κοστάντζα. Από τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία στη Σερβία με επαναξιοποίηση και του ποταμού Δούναβη. Και από το Βελιγράδι στα Σκόπια και τη Θεσσαλονίκη. Με όραμα για την αξιοποίηση και του Αξιού.
Τυχαίες οι δηλώσεις;
Οταν πριν ένα χρόνο περίπου «έσκασε» το σχέδιο σύνδεσης Αξιού-Μοράβα-Δούναβη δημιουργώντας τη Νέα Πλωτή Οδό που θα ενοποιήσει τον Δούναβη με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης μέσω της Σερβίας (Μοράβας, γι αυτό πιέζουν το Βελιγράδι για είσοδο σε ΕΕ-ΝΑΤΟ) της ΠΓΔΜ (Αξιός) και της Ελλάδας (Αξιός) όλοι οι ενδιαφερόμενοι «παίκτες» είχαν κατανοήσει ότι βρίσκονταν σε εξέλιξη υπόγειες διεργασίες επίλυσης του Σκοπιανού εις βάρος φυσικά της Ελλάδας. Ηταν ένα σχέδιο που το είχε απορρίψει ο Μεταξάς προβλέποντας τι θα συνέβαινε. Το σχέδιο από αρχαιοτάτων χρονών ήταν απλό:
Το Βερολίνο έπρεπε πάση θυσία να αποκτήσει πρόσβαση στο Αιγαίο και αυτό θα συνέβαινε μόνο με ακρωτηριασμό της χώρας μας με δημιουργία ανεξάρτητης περιφέρειας Μακεδονίας εντός ΕΕ. Δημιούργησαν τα Σκόπια, γαλούχησαν γενιές σκοπιανών με ψευδαισθήσεις και αλυτρωτισμούς «για να λυθεί» κάποια στιγμή εις βάρος μας το θέμα και να τεθούν τα θεμέλια διαμελισμού της χώρας.
Ο Δούναβης είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος ποταμός της Ευρώπης (μετά τον Βόλγα). Πηγάζει από τον Μέλανα Δρυμό στη Γερμανία, ακολουθεί πορεία κυρίως ανατολική για 2850 χλμ., διασχίζει αρκετές πρωτεύουσες της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης και καταλήγει στη Μαύρη Θάλασσα μέσα από τη Ρουμανία. Δηλαδή, είναι μία ποτάμια οδός τεράστιας οικονομικής και εμπορικής σημασίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.