Παρασκευή 10 Αυγούστου 2018

Εδω κυρ εισαγγελεα μας, θα κανεις το παγωνι; ΕΓΓΡΑΦΟ

Λοιπον εγω δεχομαι να μην τους λεω λαθρομεταναστες για να μην δημιουργω προβλημα και ρητορικη μισους ..! Αυτος γιατι δημιουργει ρητορικη εικονας; .. Παρακατω ειναι η γυναικα μου με το στριγκακι της και τα ζουμερα στηθακια της να τα κραταει ενα κορδονι… εγω νοιωθω σαν κοκορακι περηφανος για την ομορφια της …και σκαει ο τυπακος και μου το παιζει τι; …Ηθικος ; … Θεοσεβουμενος ; …Οτι εγω ειμαι ανηθικος και αυτος ο καλος συζυγος;...

Κυρ εισαγγελεα μισο να τα κανονισουμε σωστα …! Δεν ειναι μονο η ενοιολογικη τοποθεσια ..αλλα ως γνωστον μια εικονα χιλιες λεξεις ..!
Τωρα ποιος ειναι ο μαλακας; Εγω που την θελω ελευθερη , μη καταπιεσμενη και να δειχνει την ομορφια που της χαρισε ο θεος ..η αυτος που την καταπιεζει και την εχει να κανει μπανιο με τα ρουχα ; ..
Αν αμολυσω τον «παπαδακο¨μου … το ροντβαιλερ μου τωρα μεσα στην θαλασσα… αυτος θα θυμωσει;Γιατι δεν συμπαθει τα σκυλια; …
Στην γυναικα του γιατι συμπεριφερεται σαν κατοικιδιο τοτε;
Φωτογραφία της Λίζα Αλεξάκη.
Κυρ εισαγγελεα αληθινα προβληματιζομαι…η εικονα με τρομαζει ..ειμαι ανηθικος εγω η αυτος ; …Με συγκρινει εμενα η εικονα που αυτος παρουσιαζει; .. με κανει εμενα να φαινομαι για καποιους σαν συζυγος ελευθερων ηθων ;…
Η συγκριση πρεπει να το παραδεχτειτε ειναι ολοφανερη ..ο ανθρωπος χρησιμοποιωντας την εικονα και οχι την διαλεκτικη με προσβαλει … με βαζει σε συγκριση ..εμενα , την φιλοσοφια μου , της ιδεες μου για την ελευθερια , την ιδεα μου για την ομορφια και την γυναικα … και ποσα ακομα θεμελιωδη στοιχεια της κουλτουρας μου ..!
Αμα δεν μπορω να τον πω οπως η ελληνικη γλωσσα οριζει .. και μαθηματικα ακομα .. αυτος γιατι μπορει πανω στην ιερη γεωμετρια της εικονας να λεει τοσα εναντιων μου …;; Γιατι να μην του γ@μησω οτι εχει και δεν εχει που μπροστα στα ματια μου καταπιεζει το ανθρωπινο ειδος και ταυτοχρονα κοιταζει εμας τους υπολοιπους σαν ειμαστε πορνες επι της γης ;
Αν νομιζεις οτι υπερβαλω τοτε κυρ εισαγγελεα εισαι στημενος , τα παιρνεις , εχεις εντολες , ανηκεις σε αλλες δυναμεις και ενα καρο ακομα της γλωσσας που πας να μας την γ@μησεις !!…Τωρα αν ειχα εικονα θα σου εδειχνα μια ομορφη κινηση 1000 λεξεων για την σταση σου …αν κανω λαθος αποδειξε το …!!
Εμενα αυτος ο πιθηκος με προσβαλει και με προκαλει με το που δημιουργει αυτη την εικονα …θες να συνεχιζω να γραφω πως και τι ακομα;
Ααααα περιμενε πριν με πεις φασσιστα …αν εβλεπα εναν Ελληνα στην παραλια να το κανει αυτο .. μα την παναγια ηδη θα τον ειχα κανει τοπι στο ξυλο …αλλα στην περιπτωση αυτη πρεπει να κανω τον μαλακα …!
Το θεμα εδω λοιπον δεν εχει να κανει με ξενο η με φασισμο η με οτι αλλο εχετε εφευρει ..εχει να κανει με ανισοτητα … να στο δρομο δω εναν Ελληνα να χτυπαει την γυναικα του θα τον χτυπησω και εγω ,..αλλα αν δω εναν ξενο μεσα στην πατριδα μου να κανει το ιδιο εγκλημα πρεπει να κανω την παπια ….εχετε καταλαβει ρε μαλακες τι εχετε κανει στην κοινωνια μας; ..Ποσο πολυ ολοι εσεις των γραμματων γινατε πιονια και ηλιθιοι ιδεων ; ..Γιατι πρεπει να εχω επιλογη κατα εθνοτητας για να σταματησω ενα εγκλημα κυριε εισαγγελεα ; ..Σαν ρατσιστη σε κοβω και σενα …!
Η φωτο ειναι δανεισμενη απο το φεις που την σηκωσε ενας φιλος ..δεν βρισκομαι στην παραλια αυτη απλα εγραψα ετσι το αρθρο ωστε να γινει κατανοητο … και καλυτερα που δεν ειμαι εκει .. δεν ξερω παντα αν η λογικη μου νικα το συναισθημα μου !
Stranger…

2 σχόλια:

  1. Την cash card στα .....παιδιά και γρήγορα.ΑΚΟΥΣ Μ@@@@Α ΕΛΛΗΝΑ;...Κατάληψη προσφύγων στα γραφεία της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ στην Αθήνα • Δεν έλαβαν βοήθεια που δικαιούνταν [Του Δημήτρη Αγγελίδη]

    https://twitter.com/EFSYNTAKTON/status/1027918158278144000

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τουργκούτ Οζάλ: «Δεν χρειάζεται να κάνουμε πόλεμο με τους Έλληνες, αρκεί να τους στείλουμε μερικά εκατομμύρια από ΄δώ μεριά και να τελειώνουμε μ΄ αυτούς»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive