Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

Ξέσπασμα Γκολεμά: "Να τιμωρηθεί ο Ολυμπιακός, να εξαφανιστεί - Και συ ρε Σφαιρόπουλε..."

Ξέσπασμα Γκολεμά: "Να τιμωρηθεί ο Ολυμπιακός, να εξαφανιστεί - Και συ ρε Σφαιρόπουλε..."
Παίζει κάποιο ρόλο η οργή των φιλάθλων του Ολυμπιακού; Αυτού του τεράστιου, περήφανου λαού, που μια χούφτα ΑΛΗΤΕΣ, προσπαθούν και δυστυχώς τα καταφέρνουν κάθε φορά, να αμαυρώνουν την στεφανωμένη με δάφνες Ιστορία του; Την Κυριακή το βράδυ μέσα στο ΣΕΦ ο άψυχος Ολυμπιακός..
. παρέδωσε πνεύμα και ψυχή σε έναν καλύτερο Παναθηναϊκό. So What ρε παιδιά? Ρε μάγκες της δεκάρας? Χάσαμε από μια καλύτερη ομάδα σε ένα άθλημα, την ίδια ομάδα που σε όλα τα άλλα αθλήματα νικάμε κατά κράτος…..
Και πιο ήταν το αποτέλεσμα; Γης μαδιάμ! Καπνογόνα, αθλιότητες , ανείπωτες βρισιές από τους πάντα γνωστούς, αγνώστους, που πάντοτε τα κάνουν λίμπα…..
Νισάφι πια ρε μάγκες! ΕΛΕΟΣ! Σας βαρεθήκαμε να μιλάτε πάντα ΚΑΙ για λογαριασμό μας. Δε γουστάρουμε άλλο να ΜΗΝ μπορούμε να πάμε στο γήπεδο γιατί κάποιοι σας εσάς, μια θλιβερή μειοψηφία, εξευτελίζετε την Ιστορία της ομάδας μας.
Δεν είμαστε όλοι από το ίδιο υλικό φτιαγμένοι ρε! Τρέχει στις φλέβες μας κόκκινο αίμα, αγαπάμε την ομάδα μας, αλλά η βία είναι ΣΙΧΑΜΑ πάρτε το χαμπάρι. Δεν θέλω άλλο να μην μπορώ να πάω με τον κολλητό μου στο γήπεδο που είναι ΠΑΟ, ναι και έχει δικαίωμα να δει και αυτός την ομάδα του να παίζει, όπως και εγώ έχω δικαίωμα να πάω στο ΟΑΚΑ!
Δε ζω σε κάποια χώρα του τρίτου κόσμου, δεν θέλω να κατονομάσω κάποια για να μη την προσβάλω, που δεν διανοείται ότι μια Κυριακή απόγευμα, θα κατεβώ στο ΣΕΦ , θα προτιμήσω την νίκη ασφαλώς, αλλά αν δεν έρθει, θα χειροκροτήσω τον καλύτερο ρε ανώμαλοι και επικίνδυνοι άνθρωποι! ΕΛΕΟΣ….
Δεν μου αρέσει κύριε προπονητή μου που ευθύνεσαι για την ήττα της ομάδας μου, να γυρνάς στο τέλος και να λες ΄αδειάστε το γήπεδο να μη τιμωρηθούμε ‘. ΝΑ τιμωρηθούμε 100 φορές. Να μηδενιστούμε, να εξαφανιστούμε και αν είναι να γεννηθούμε ξανά να είναι σε ένα πολιτισμένο περιβάλλον.
Δεν θέλω να πηγαίνω στο γήπεδο και να μην ξέρω αν θα γυρίσω σπίτι μου! Δεν θέλω κάγκελα , κιγκλιδώματα, αστυνομίες και καπνογόνα που χθες μου έκοψαν την αναπνοή και κόντεψα να πεθάνω μέχρι να πάρω αέρα….
Θέλω ένα κράτος να βάλει ΤΕΡΜΑ στο έγκλημα! Θέλω ο οπαδός της άλλης ομάδας να έχει το δικαίωμα να πανηγυρίσει, όπως θα έχω και εγώ το δικό μου μέσα στο σπίτι του. Το 2017 δεν αναγνωρίζω σε κανένα το δικαίωμα να μου στερεί τη χαρά ΕΝΟΣ παιχνιδιού!
Πάρτε επιτέλους αποφάσεις! Δεν ξέρω ποιοι, δεν ξέρω αν είναι θέμα διοίκησης, πολιτείας, δεν γνωρίζω τους υπευθύνους που θα βάλουν ένα τεράστιο ΣΤΟΠ. Γνωρίζω ότι πλέον πρέπει να γίνει.
Οι φίλαθλοι όλων των ομάδων όχι μόνο του Ολυμπιακού έχουν πια αηδιάσει. Το βλέπετε. Τα γήπεδα αδειάζουν. Εκεί που κυριαρχούσε η χαρά, η πλάκα και το κέφι, στη θέση μου κάθεται τώρα ένα πρεζόνι που αν γίνει η στραβή θα τα κάνει όλα λίμπα. Δεν τον θέλω. Η θέση αυτή μου ανήκει. Ανήκει σε κάθε υγιή σκεπτόμενο άνθρωπο που μπορεί , με στεναχώρια, αλλά μπορεί να δεχτεί τη δόξα του νικητή που δίνει αξία στον ηττημένο.
Ας βάλουμε ένα χεράκι. είναι αργά, αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ. Στείλτε όλη αυτή την αλητεία εκεί που της αξίζει. Με κάθε κόστος, κάθε θυσία. Δεν γίνεται ο Ολυμπιακός να μη μπορεί να βρει μια λύση. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ…..
Ντέπυ Γκολεμα
Πάντα Ολυμπιακός…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive