Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

Είμαι ο Τζίμης Πανούσης, είμαι χάλια, έχω μια εγγενή κατάθλιψη.. ΒΙΝΤΕΟ

Είμαι ο Τζίμης Πανούσης, είμαι χάλια, έχω μια εγγενή κατάθλιψη.....
Είμαι ο Τζίμης Πανούσης και είμαι χάλια όπως όλοι οι Έλληνες και έχω ετοιμάσει τη χειρότερη παράσταση – ελπίζω – της ζωής μου» δήλωσε ο ανατρεπτικός καλλιτέχνης μεταξύ άλλων στην πρεμιέρα των εμφανίσεων του και συνέχισε:..
«Αντλώ έμπνευση από τη βαθιά θλίψη που έχω μέσα μου. Έχω μια εγγενή κατάθλιψη. Είμαι χάλια, έχω πνευματικό, έχω ψυχαναλυτή, έχω παράλληλες σκέψεις. Δηλαδή με αυνανισμό εκτονώνομαι.» Ενώ μιλώντας περαιτέρω για την κατάθλιψη, ανέφερε: «Πολύ καλό μου κάνει η κατάθλιψη. Είναι η μυστική πηγή του χιούμορ. Μεταμορφώνεσαι αναγκαστικά, αυτοψυχαναλύεσαι και μπορείς και τα βγάζεις πέρα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive