Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Φυλετικές (φιλοσοφικές) απορίες....Του Γιώργου Κρικόπουλου

1.-Κανείς δεν λέει ότι μια μαύρη γειτονιά χρειάζεται περισσότερη «πολυμορφία». Κανείς δεν λέει ότι μια ασιατική γειτονιά χρειάζεται «πολυμορφία». 
Γιατί μόνο στις λευκές γειτονιές λένε ότι χρειάζονται περισσότερη «πολυμορφία»?
2.- Κανείς δεν λέει ότι μια μαύρη εκκλησία χρειάζεται περισσότερη «πολυμορφία». Κανείς δεν λέει ότι οι ασιατικές εκκλησίες χρειάζονται περισσότερη «πολυμορφία».
Γιατί μόνο οι λευκές εκκλησίες, λένε ότι χρειάζονται περισσότερη «πολυμορφία»?
3.- Η Μαύρη υπερηφάνεια θεωρείται καλή και υγιής και φυσιολογική. Η Ασιατική υπερηφάνεια θεωρείται καλή και υγιής και φυσιολογική.
Αλλά αν εγώ δείξω την υπερηφάνεια για την φυλή μου, τη Λευκή φυλή … λένε ότι είμαι ναζιστής.....


4.- Εάν ένας μαύρος άνδρας θέλει να έχει δεσμό με γυναίκα της φυλής του αυτό είναι αποδεκτό. Αν ένας Ασιάτης θέλει να κάνει δεσμό με γυναίκα της φυλής του είναι αποδεκτό.
Αλλά αν εγώ θέλω να κάνω δεσμό και να παντρευτώ με γυναίκα, μόνο μέσα από την φυλή μου, τη Λευκή φυλή με λένε «ρατσιστή».....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive