Σάββατο 8 Ιουνίου 2013

ΓΕΛΙΟ ! ΔΙΠΛΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ; ΠΩΣ;

Όταν ήταν να πάρω σύνταξη πήγα στο ΙΚΑ . 
Η κοπέλα στο γκισέ μου ζήτησε την ταυτότητά μου για να δει την ηλικία μου 
Έψαξα στις τσέπες μου, και διαπίστωσα ότι είχα ξεχάσει
το πορτοφόλι μου στο σπίτι . Το είπα στην υπάλληλο, και είπα ότι θα ξαναγύρναγα αργότερα . 

Η υπάλληλος μου λέει :
– Ξεκούμπωσε το πουκάμισό σου.
Ξεκούμπωσα το πουκάμισο και φάνηκαν οι λευκές τρίχες στο στήθος μου.
Η υπάλληλος είπε :
– Σίγουρα είστε σε ηλικία για σύνταξη, και προώθησε την αίτηση μου.
Όταν γύρισα σπίτι είπα την ιστορία στην γυναίκα μου . 

Μου είπε:
– Έπρεπε να είχες...

κατεβάσει το παντελόνι σου . Θα έπαιρνες και διπλό επίδομα αναπηρίας ......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive