Εκείνο το ιστορικό «scripta manent» (τα γραπτά μένουν) ισχύει και για όσα αναρτώνται στην αγαπημένη μου μπλογκόσφαιρα»…ΕΥΤΥΧΩΣ!
Κάποιοι με χαρακτήρισαν για μια ακόμη φορά απαισιόδοξο όταν έγραφα: http://piperopoulos. blogspot.com /2013/05/blog -post_11.html
Τα ‘φρέσκα’, όμως, νέα από την πηγή των ειδήσεων που τα δημοσιεύει σήμερα και η ιστοσελίδα του «Συγκροτήματος» ΔΕΝ είναι ευχάριστα:http: //news. in.gr /economy /article/?aid=1231249503 Εγώ και μερικοί άλλοι (όχι Πρωθυπουργοί, Υπουργοί, Βουλευτές και βολεμένοι παρατρεχάμενοι και ‘δημοσιογράφοι’) ΔΕΝ είμαστε απαισιόδοξοι αλλά απόλυτα ρομαντικοί και ρεαλιστές επιμένοντας ότι είναι σημαντική η διαφορά ανάμεσα «στα σύκα και την σκάφη» και δεν επιτρέπεται να την προσπεράσει κανείς στο ντούκου…
Ακόμη πιο πειστικό, αλλά στο ίδιο μήκος και το άρθρο του economicos στον ιστότοπο olympia.gr:
Αυξάνονται ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο όπως μας πληροφορεί σήμερα η ΓΓ Πληροφοριακών Συστημάτων…
Φαντασθείτε, δηλαδή, τι θα γίνει όταν αρχίσουν να μας έρχονται τα…εκκαθαριστικά (που φέτος καθυστέρησαν απίστευτα πολύ καιρό και ακόμη…δεν ήρθαν!)
Σίγουρα ο κ Σαμαράς και η τεράστια ομάδα που τον συνόδευσε ΔΕΝ πήγαν στην Κίνα με ‘βήμα σημειωτόν’ αλλά με αεριωθούμενο αεροσκάφος
Και περιμέναμε, οι απαισιόδοξοι και, δυστυχώς για αυτούς μαζί μας και οι αισιόδοξοι, να δούμε υπογραφές και νούμερα από επενδύσεις που θα κάνουν οι Κινέζοι…
Η πρόσκληση να ‘γίνουμε η πύλη εισόδου της Κίνας στην Ευρώπη’ είναι ένα καλό μήνυμα που ανήκει στο χώρο των Δημοσίων Σχέσεων και των Κυβερνητικών ανακοινώσεων (χωρίς ποινές ή αντίκρισμα σε δεσμεύσεις) αλλά όχι στην πραγματική οικονομία καθώς η Κίνα έχει ήδη ‘πύλες εισόδου’ σε ΟΛΗ την Ευρωπαϊκή Ένωση και την υπόλοιπη Ευρώπη…
Όσο για την «επίσκεψη-αστραπή» του κ Σαμαρά και των υπολοίπων δεκάδων συνοδών του στο Αζερμπαϊτζάν στο δρόμο της επιστροφής από την Κίνα μπορεί να μας οδηγήσει σε περίεργες, εάν όχι, καχύποπτες ερμηνείες καθότι αφορούσε λένε οι Κυβερνητικές πηγές τον «Αγωγό αερίου» που θα περάσει και από την Ελλάδα και μέσω Αλβανίας θα καταλήξει στην Ιταλία!
Περίεργο γιατί φοβάμαι πως οι περισσότεροι Έλληνες αγνοούν το γεγονός ότι ο αγωγός, στα Αγγλικά, «Trans-Adriatic-Piperline» είναι μια Κοινοπραξία όπου το 42% και κάτι ανήκει σε Ελβετούς, το 42% και κάτι σε Νορβηγούς και το 15% και κάτι σε Γερμανούς…
Πέστα κ Πιπερόπουλε όπως ΔΕΝ τα λένε άλλοι δικοί σου συνάδελφοι ακαδημαϊκοί και άνθρωποι του πνεύματος!
ΑπάντησηΔιαγραφή