Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Θα μας ... μπιπ μπιπ κιόλας;;;;;

Χτες έγινε ένα περιστατικό που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας. Κάθε πρωί, πηγαίνοντας στη δουλειά, η κοπέλα μου ενοχλείται στο φανάρι από λαθρο(μετανάστη). Κάθε πρωί... χτες όμως ο τύπος την περίμενε κάτω από το σπίτι της (μάλλον την είχε παρακολουθήσει). Περπάτησε μαζί της μέχρι το αυτοκίνητο και της ζήταγε επίμονα το τηλέφωνό της. Η κοπέλα μου τον αγνόησε και μπήκε μέσα στο αυτοκίνητο και κλείδωσε. Άρχισε τότε αυτός να τραβάει το χερούλι της πόρτας και να χτυπάει το παράθυρο λυσσαλέα, φωνάζοντας. «ΝΤΩΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ... ΝΤΩΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ..». Έβαλε πρώτη η Κοπέλα μου και έφυγε. Την κυνήγησε μέχρι το φανάρι και επειδή ήταν κόκκινο την έφτασε. Μπήκε μπροστά από το αμάξι και άρχισε και πάλι να το κοπανάει με μίσος. Φοβήθηκε και πήρε την αστυνομία για να περιγράψει το περιστατικό. Μετά από καμία ώρα την πήραν τηλέφωνο ότι πήγαν στο φανάρι και συνέλαβαν 2 πακιστανούς, και να πάει να κάνει μήνυση.
Εγώ της είπα να μην πάει γιατί δεν πρόκειται να βγάλει άκρη. Δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. "Η Ελλάδα έχει πλέον χαθεί... μη γίνεσαι ηρωίδα" (Έτσι της είπα). Η Κοπέλα μου όμως ήθελε να πάει .. Και πήγε. Έκανε μήνυση στον έναν και γύρισε στη δουλειά. Μετά από λίγο την πήραν από το αστυνομικό τμήμα και της είπαν: «Δε στοιχειοθετείται αρκετά η υπόθεση και θα ακυρωθεί η μήνυση. Δεν έχει και χαρτιά, άρα θα τον κρατήσουμε σήμερα αλλά αύριο θα αφεθεί ελεύθερος!!!!»
Αυτός ο πακιστανός ξέρει που μένει η κοπέλα μου.. Πείτε μου τι πρέπει να κάνω;;;;
Ένας πακιστανός-φάντασμα κυκλοφορεί ελεύθερος στην Αθήνα, κάνει ότι γουστάρει και δεν μπορεί να τον αγγίξει ΚΑΝΕΙΣ!
Πείτε μου τι πρέπει να κάνω εγώ τώρα;;;;;
Θα «κλέψω» μία παράγραφο από φίλο Συνέλληνα με το ίδιο προβληματισμό.

Ζούμε δίπλα τους και τους έχουμε σιχαθεί και αν πούμε καμία κουβέντα θα μας πείτε ρατσιστές, ακροδεξιούς, φασίστες, χρυσαυγίτες, νεοναζί και θα μας περιθωριοποιήσετε ως γραφικούς.
Απαντήστε μου, λοιπόν εσείς, υπέρμαχοι των δικαιωμάτων, όλων των άλλων, πλην των Ελλήνων.
Απαντήστε μου εσείς, προοδευτικοί της πλάκας, δημοσιογράφοι, πολιτικοί και γενικά όλοι εσείς που διαμορφώνετε την κοινή γνώμη.
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ.... ΑΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΕΝΟΧΛΙΣΕΙ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ;;;; Η ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ;;;;(που δεν θέλω ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ!)
Πείτε μου τι πρέπει να κανω;;;;;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

14 σχόλια:

  1. Καταλαβαίνω τον αναγνώστη και επαυξάνω ότι αυτά τα καθάρματα γνωρίζουν πολύ καλά ότι οι νόμοι μας είναι διάτρητοι, ξέρουν ότι δεν γίνονται απελάσεις και έχουν αποθρασυνθεί.
    Εγώ είμαι κοπέλα και την προηγούμενη εβδομάδα είχα κατεβεί στο κέντρο για κάποιες δουλειές. Αποφεύγω να κατεβαίνω επειδή η ζωή εκεί για τους Έλληνες είναι κόλαση αλλά δεν γινόταν διαφορετικά.
    Στην Γ΄Σεπτεμβρίου στο ύψος της πλατείας Λαυρίου αντιλήφθηκα κάποιον Ασιάτη να με ακολουθεί. Προσπάθησα να βρω με το μάτι κάποιον αστυνομικό έστω και από μακρυά, αλλά δυστυχώς δεν είδα κανέναν. Μπήκα σε διάφορα μαγαζιά για να τον κάνω να χάσει τα ίχνη μου, πέρασα την Ομόνοια, από πίσω μου να με κοιτάζει επίμονα κι εγώ να έχω έρθει σε δύσκολη θέση. Κατηφόρισα την Πειραιώς, μπήκα σε μαγαζιά, μόλις έβγαινα από πίσω μου ο τύπος.
    Κατέβηκα τις σκάλες της Ομόνοιας να πάρω το μετρό κι εκεί που νόμιζα ότι τον είχα ξεφορτωθεί, τον είδα να έρχεται καταπάνω μου. Σκέφθηκα ότι αν μπει μαζί μου στο μετρό, θα μάθει και που μένω κι έτσι πήγα κατευθείαν στην ασφάλεια του μετρό (δεν ξέρω αν το λέω καλά ή η φύλαξη έχει άλλο όνομα). Αυτό ήταν, ο τύπος εξαφανίστηκε.
    Μας έχουν κάνει τη ζωή μας κόλαση.
    Αντί να μαζέψουν όσους μπορούν και να τους απελάσουν, μας έχουν βάλει στο λούκι να περπατάμε και να κοιτάμε να δούμε από που θα μας έρθει.
    Νοσταλγώ τις εποχές πριν ανοίξουν τα σύνορα που ήμουν ακόμα παιδί γιατί θυμάμαι πόσο άνετοι είμαστε και ξέγνοιαστοι.
    Οι άνθρωποι που μας έχουν καταντήσει έτσι πρέπει να λογοδοτήσουν μια μέρα στη δικαιοσύνη ως προδότες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή ο μεν ένας ήταν Ασιάτης και ο άλλος Πακιστανός δεν σας άρεσε καλές μου συμπατριώτισες!

    Αλλά άμα ήταν κανένας αράπης πολύ ευχαρίστως και το τηλέφωνο θα του δίνατε και στο κρεββάτι σας θα τον βάζατε και ας έχει να κάνει μπάνιο για μήνες!

    Double standards όπως λένε και στην Αμερική!

    Αργύρη μου μη το σβήσεις, γιατί τώρα τελευταία οι ΒρωμοΑφρικανοί αρχίζουν και την πέφτουν σε άσχημες ομολογώ κυρίως Ελληνίδες μπας και τους λυπηθεί καμμία και μέσω γάμου νομιμοποιηθούν.

    Παρεπιπτόντως συγχαρητήρια στον Άδωνι για την αφίσα που καταδικάζει το παραεμπόριο των Αφρικανών!

    Αν επικεντρώσει και άλλο στο ζήτημα των λαθρομεταναστών θα συσπειρώσει και άλλους πατριώτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο μιχαλολιακος ηταν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για τον «Ανώνυμο 2.53 π.μ.» (άραγε γιατι ανώνυμος!)
    «Αλλά άμα ήταν κανένας αράπης πολύ ευχαρίστως και το τηλέφωνο θα του δίνατε και στο κρεββάτι σας θα τον βάζατε και ας έχει να κάνει μπάνιο για μήνες!»
    Μόνο μια λέξη. ΝΤΡΟΠΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρε ανωνυμε 2.53 εσυ εισαι ειδημων στους αραπηδες προφανως μπερδεψες τισ κοπελες με την μανα σου και την αδερφη σου(η δυναμη της συνηθειας λενε) γιαυτο η τοσο μεγαλη αγαπη. Επειδη μας ενδιαφερει πολυ η αποψη σου αν μπορεις ασε και ενα τηλεφωνο την επομενη φορα που θα βγαλει ο Αδωνις αφισα να σε περνει και να σε ρωταει πρωτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δυστήχως δεν βλέπω τον κόσμο να ξυπνάει, πάλι ΠΑΣΟΚ-ΝΔ θα ψηφιστεί επειδή έτσι κάνει η γιαγιά μας και ο παπούς μας, και ας υπάρχουν σάπια άτομα τυπου κ. Παυλόπουλου που ευχαριστούν τους μετανάστες που επιλέγουν την Ελλάδα ή κ. Πάγκαλου που λεει ορθά-κοφτά οτι για την κρίση φταίνε οι δημόσιοι υπάλληλοι και οι εργαζόμενοι Έλληνες. Ο κόσμος δεν ζορίζεται αρκετά και θα το δείτε στα ποσοστά, το ΛΑΟΣ δυστηχώς ουτε 6% δεν θα πάρει σε αντίθεση με ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΟΑΝΤΑΡΣΥΟΝΑΖΙΣΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το λάος εκτίθεται απο μόνο του

    μια το περιστέερι στο βόσπορο
    μια ο ψινάκης και η σαρρή
    μια τα ακίνητα του προέδρου
    μια-δυο-τρεις πολλές κολοτούμπες

    νομίζω ο κόσμος έχει καταλάβει τον τυχοδιωκτισμό ορισμένων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΠΟΣΟΙ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΥΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ? ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΑΨΗΦΙΣΤΑ ΚΑΙ ΦΟΒΟΣΑΣΤΑΝ ΜΗΠΩΣ ΣΑΣ ΠΟΥΝ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ! ΤΩΡΑ? ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ? ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΑΚΟΜΑ, ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΨΟΥΝ! ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΑΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμε ή ανώνυμη Γραικύλα των 10:14 τι κάνεις τόσο πρωί και στέλνεις σχόλια στα blog?

    Είσαι ένας ακόμη κακομοίρης άνεργος που σε ταίζει το πτωχευμένο κράτος με τα λεφτά μας ή μήπως κανένας υπερήλικας και ανίκανος γέρος που την περνάς στο σπιτάκι σου με τη γριά σου μέχρι να σε πάρει ο Χάρος??


    Καταρχήν δεν έχω αδερφή αλλά τέσσερα αδέρφια Έλληνες και όχι Γραικύλους σαν εσένα και τη μάνα που σε γέννησε!

    Κάτι κακομοίρηδες τεμπελχανάδες και αμόρφωτοι σαν εσένα είναι ντροπή για το Έθνος μας!!

    Αν θες να ξέρεις στην περιοχή μου δεν υπάρχουν μαύροι, αλλά Φιλιπενέζες και πανεμορφες μαυρούλες που κάνουν baby sitting και καθαρισμό κατοικιών.

    Εγώ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ, αν και κάτω των 30 ετών, βγάζω 7.000 Ευρώ το μήνα και οι φόροι μου ταίζουν τα άχρηστα τομάρια σας!!

    Επειδή είναι σοβαρό site δεν θα αναφέρω το μέγεθος του πέους μου, αλλά να ξέρεις ότι βάζω κάτω όλους τους Αράπηδες και καταρρίπτω τους χαζομύθους της Δύσης που θέλησαν να δώσουν έστω και λίγη αξία σε λαούς που δεν πρόσφεραν τίποτα στην ανθρώπινη γνώση και διανόηση.


    Όσο για τις αφίσες του Άδωνι εγω και πάλι τον συγχαίρω που πάει κόντρα στον πολυπολιτισμό και τους αναρχοάπλυτους!

    ΕΥΓΕ ΑΔΩΝΙ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ!!

    Εσύ μωρή αριστερίστρια γιατί θίχτηκες τόσο??


    Σου θίξαμε τον βρωμιάρη εραστή σου ομοφυλόφιλε της κακιάς ώρας ή τον εραστή του πατέρα σου?

    Άδωνι μας εκφράζεις!!

    Συνέχισε έτσι δυνατά για την Ελλάδα και κλείσε τα στόματα του αδερφάτου που τρελαίνεται όταν προσβάλλουμε τους επιβήτορές τους!!

    ΥΓ:Αν θες σημείωσε το νούμερο σου για το επιτελείο των Κακλαμάνη-Ψινάκη ή για το νέο σήριαλ του Λαζόπουλου.Οι ομοιδεάτες σου σε θα χρειαστούν!

    Κοίτα κάτι "ξεπεσμένες" που ζητάνε και το λόγο οι ντιγκιντάγκες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ILIAS
    Τι έγινε ρε ILIAS?

    Όλοι ανώνυμοι είναι αλλά μόνο σε εμένα την πέφτεις γι'αυτό το λόγο!

    Να τα λοιπόν πάλι τα double standards που προανέφερα!

    Κι εγώ έχω μόνο μία λέξη να πω: ΥΠΟΚΡΙΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ανωνυμε 3.18 ξεφτιλα για την ελλαδα εισαιεσυ και κατι καραγκιοζιδες σαν και σενα που δεν ξερουν τι γραφουν και τι λενε . αν εκανες και τον ελαχιστο κοπο να σκεφτεις τι σου γραφω θα καταλαβαινες τι μαλακια ειπες στον ανωνυμο 20 Οκτωβρίου 2010 1:29 π.μ. και για την κοπελα του συντακτη του αρθου. οσο γιατισ υπολοιπες πιπες που εγραψες και εγω 26 χρονων ειμαι και εχω δικο μου μαγαζι και δεν περιμενω απο σενα να με ταισεις και ουτε απο το κρατος. βεβαια δεν βγαζω 7000 γιατι δεν κανω πιπες σαν και σενα. το "ντιγκιντάγκες" το αναφερεις για την παρτη σου μαλον
    ΥΓ την μπανανα σου και σε αλλο κλαρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμε των 5:00 πάρε το μαγαζάκι σου και άδειασε μας τη γωνιά.

    Έτσι κι αλλιώς σε λίγο θα κλείσει και αυτό κακομοίρη μου, όπως και όλα στο κράτος των Σοσια-Ληστων!

    Εγώ δουλεύω στη διεθνή ναυτιλία και φέρνω λεφτά από το εξωτερικό και δεν ζω με τα λεφτά των Ελλήνων καταναλωτών σαν εσενα.

    Άριστα πτυχίο, 2 μεταπτυχιακά και υποψήφιος διδάκτορας και ας σου μιλάω τώρα σαν νταλικέρης!

    Εγώ είμαι 25 ετών και αν είμαι άντρας ή όχι ρώτα τις 12 πρώην μου γκόμενες!!

    ΥΓ:Η μπανάνα μου δεν με πηγαίνει σε άλλο κλαρί, αλλά σε άλλο δάσος για όσους τα πιάνουν!

    Κι εσύ τι κόλλημα έχεις και υπερασπιζεσαι τους αράπηδες??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ποιος ειπε οτι υπερασπιζομαι τους αραπηδες η γενικα τους μεταναστες, αυτοι ειναι που θα μου το κλεισουν το "μαγαζακι" με το παρεμποριο αρα ειμαι ο τελευταιος σε αυτην την χωρα που θα τους υπερασπιστω. αυτο που δεν καταλαβες και δεν χρειαζεται πτυχιο και μεταπτυχιακο για να το καταλαβεις ειναι ο τροπος που μιλησες για τις 2 κοπελες και γενικα για τις ελληνιδες. οσο για την ναυτιλιακη που φερνει λεφτα στην ελλαδα παρτε πρωτα ελληνες και οχι αιγυπτιους η απο το μπακλαντεζ να δουλευουν για σας αν θελετε να βοηθήσετε την ελλαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμε των 8:16 εγώ δεν εργάζομαι για Έλληνες εφοπλιστές και πλοία με ελληνικές σημαίες, αλλά για ομίλους εταιριών της αλλοδαπής που διαθέτουν καταστατική έδρα σε νησιά της Καραιβικής και πραγματική έδρα στο Λονδίνο, οπότε το επιχείρημα για τους Έλληνες ναυτικούς είναι ανυπόστατο και άκυρο στην περίπτωσή μου.

    θα μπορούσα να μένω λοιπόν στη Μεγάλη Βρετανία ή οπουδήποτε αλλού, αλλά προτίμησα μια και ταξιδεύω διαρκώς να παραμείνω στη χώρα που γεννήθηκα και αγαπώ!

    Τουλάχιστον μου ξεκαθάρισες ότι δεν υποστηρίζεις τους βρωμιάρηδες και άπλυτους Αράπηδες με τα ατροφικά πόδια και την πρόωρη φαλάκρα τους, αφού είναι και εχθρικοί προς την επαγγελματική σου δραστηριότητα και φυσικά σέβομαι το γεγονός ότι υπερασπίζεσαι απλά τις 2 κοπέλες, προφανώς έχοντας ανάλογα προσωπικά βιώματα!

    ΥΓ:Χωρίς καμμία ειρωνία σου εύχομαι για το μαγαζί σου όπως και ο Όλι Ρεν "καλό κουράγιο"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive