Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009

Τι ζήτησε ο Μπόμπος από τον ΑηΒασίλη

Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΣΕΦΕΡΟΥ

--ΑηΒασίλη μου, συγνώμη που θα σε κουράσω κι εγώ με τα αιτήματά μου. Ξέρω πόσο πολυάσχολος είσαι τέτοιες μέρες, και πολύ διστακτικά σε πλησιάζω. Πού να απευθυνόμουνα όμως; Όλοι οι άλλοι βαριακούνε. Μια διευκρίνιση: Εκτός από δώρα φωτίζεις και τα κεφάλια των κυβερνώντων;
--Βεβαίως, το κάνω και αυτό, αν μου το ζητήσουν καλά παιδιά.
--Κι εγώ καλός είμαι, Αηβασίλη μου, το τρώω όλο το φαΐ μου.
--Ναι, αυτό φαίνεται…
--Ελπίζω τώρα με τα νέα μέτρα λιτότητας ν’ αδυνατίσω και εγώ.
--Αυτό στο εγγυώμαι!
--Όλα τα αιτήματά μου δε θα σου στοιχίσουν χρήματα, είναι για φώτιση μυαλών. Λοιπόν, πάρε μολύβι και χαρτί για να μην τα ξεχάσεις.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ>>ο Μπόμπος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive