Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι η αλαζονεία των επικοινωνιολόγων του. Οι άνθρωποι φαίνεται πως δεν έχουν καταλάβει ότι υπάρχουν λόγω των δισεκατομμυρίων που έχει μοιράσει ο Μητσοτάκης σε ΜΜΕ, εκδότες, καναλάρχες και δημοσιογράφος μέσω χρηματοδότησης, κουρέματος χρεών, προσλήψεων. Και νομίζουν πως αυτοί ευθύνονται για τον «καλπασμό» του Τσιτάχ της Μεσογείου…
Κάπως έτσι γίνονται τα χειρότερα λάθη.
Η κατάπτυστη διαφήμιση Μητσοτάκη για το σπίτι
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η διαφήμιση όπου ο Μητσοτάκης μας προειδοποιούσε ότι «θα μας έλεγε κάτι για το σπίτι μας»….
Η
διαφήμιση έπαιξε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στις ιστοσελίδες για
ελάχιστο χρονικό διάστημα, καθώς η κατακραυγή που ακολούθησε ήταν
τέτοια που οι γκουρού της επικοινωνίας όταν την μάζεψαν άρον – άρον. Δεν
χρειαζόταν πάντως και μεγάλη εξυπνάδα για να καταλάβουν ότι ο
τελευταίος που μπορεί να μιλά για τα σπίτια των ελλήνων είναι ο
Μητσοτάκης…
ΆΘΛΙΟΙ !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΊΤΗΔΕΣ ΤΑ ΚΆΝΟΥΝ
ΠΕΊΡΑΜΑ ΝΌΗΣΗ
ΑΝΤΙ ΝΌΗΣΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΌ.
🛌Zzz
ΑΥΤΆ ΣΥΜΒΑΊΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΝΟΓΑΣ ΜΠΨΗΦΟΦΟΡΕ.
(ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΑΝ ΈΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒ ΟΥΡΕ !ΖΑ ΓΑΡΓΑΡΟΙ(ΓΑΡΓΑΡΕΣ)
ΌΤΙ ΣΑΣ ΈΚΑΝΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΆΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΆΛΛΟΝ...ΝΑ ΞΥΠΝΉΣΕΙ
ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΣΤ ΟΥΡΘΙΟΙ.)
ΈΛΕΓΕ ΕΝΑΣ ΤΖΟΥΜΠΑΝΣ.ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΊΧΕ ΜΑΝΤΡΊ...