Τετάρτη 30 Ιουνίου 2021

Cristiano Ronaldo.Ένας αληθινός ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ!! Πανω απ ΟΛΑ η μαννα του

Ο Cristiano Ronaldo επέλεξε ανάμεσα στη μητέρα και τη φίλη του.
ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΧΩΡΙΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΗ ΚΟΠΕΛΑ ΤΟΥ IRINA SHAYK.
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΗΤΑΝ :
Με ρωτάει, Γιατί πας με τη ΜΑΝΑ σου παντού, που πας; Ξέρεις ότι πρέπει να επιλέξεις ανάμεσα στη μαμά σου και σε μένα. ΤΟΤΕ ΤΗΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ. Δεν μετανιώνω που είμαι έτσι....
Ξέρετε, όταν ήμουν παιδί έπλυνε ρούχα, καθάριζε σπίτια για να με μεγαλώσει και αγόραζε τα παπούτσια μου για να παίζω ποδόσφαιρο και τώρα είμαι περήφανος γι ' αυτήν και πολύ ευγνώμων για αυτό που ΕΙΜΑΙ. ΓΙ ' ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΤΗΣ. Nana Tsagkrakou 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive