Ο Άνθρωπος ξεχωρίζει από τό Ζώον διότι διαθέτει συνείδηση, η οποία, είναι ο πρώτος νόμος τού Θεού στόν Άνθρωπο. Ο Πολιτικός, έχοντας διαγράψει τήν συνείδησή του και επομένως και τήν ηθική, πού απορρέει από τήν συνείδηση, είναι κατώτερος των ζώων τα οποία μη έχοντας συνείδηση είναι απολύτως δικαιολογημένα και ανεύθυνα. Οι ίδιοι οι πολιτικοί παραδέχονται ότι η ηθική δεν έχει θέση στήν Πολιτική, δηλαδή, παραδέχονται ότι είναι ΥΠΟζωα. Ο Σωκράτης, στον οποίον δεν έχουν μοιάσει ούτε σε μία τρίχα τού πρωκτού του, είπε ότι δεν εννοείται πολιτική χωρίς ηθική. Μη βρίζουμε λοιπόν τά ζώα χαρακτηρίζοντας τούς πολιτικούς ως ζώα. Η ψυχολογία ορίζει ότι ο ανθρώπινος νους αδυνατεί να συλλάβει και επεξεργαστεί τό ανύπαρκτο, άρα, τό ότι συλλαμβάνουμε και επεξεργαζόμαστε τήν έννοια τού Θείου, σημαίνει ότι Θεός υπάρχει. Αυτό για τούς ψυχασθενείς πού έχουν θεοποιήσει τήν ύλη και τόν εαυτόν τους.
ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.
Ο Άνθρωπος ξεχωρίζει από τό Ζώον διότι διαθέτει συνείδηση, η οποία, είναι ο πρώτος νόμος τού Θεού στόν Άνθρωπο. Ο Πολιτικός, έχοντας διαγράψει τήν συνείδησή του και επομένως και τήν ηθική, πού απορρέει από τήν συνείδηση, είναι κατώτερος των ζώων τα οποία μη έχοντας συνείδηση είναι απολύτως δικαιολογημένα και ανεύθυνα. Οι ίδιοι οι πολιτικοί παραδέχονται ότι η ηθική δεν έχει θέση στήν Πολιτική, δηλαδή, παραδέχονται ότι είναι ΥΠΟζωα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Σωκράτης, στον οποίον δεν έχουν μοιάσει ούτε σε μία τρίχα τού πρωκτού του, είπε ότι δεν εννοείται πολιτική χωρίς ηθική. Μη βρίζουμε λοιπόν τά ζώα χαρακτηρίζοντας τούς πολιτικούς ως ζώα.
Η ψυχολογία ορίζει ότι ο ανθρώπινος νους αδυνατεί να συλλάβει και επεξεργαστεί τό ανύπαρκτο, άρα, τό ότι συλλαμβάνουμε και επεξεργαζόμαστε τήν έννοια τού Θείου, σημαίνει ότι Θεός υπάρχει. Αυτό για τούς ψυχασθενείς πού έχουν θεοποιήσει τήν ύλη και τόν εαυτόν τους.