Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2020

Περιοδικό Crash - Νοέμβριος 2014. «Ο αρχηγός της αντιπολίτευσης πέρασε τις “εξετάσεις”.Του Παναγιώτη Αποστόλου


Δεν είναι μόνο δική μου διαπίστωση, αλλά και πολλών φίλων, που μου γράφουν ισχυριζόμενοι ότι ο Γιώργος Τράγκας “παρακολουθεί” τα κείμενά μου! Κάποιος μάλιστα από τα Δωδεκάνησα μου έστειλε μήνυμα, πως ο “θείος” είναι φανατικός αναγνώστης μου! Σε όλους απαντώ...
πως κι εγώ είμαι φανατικός των κειμένων του, των ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών εκπομπών του!
Για να του το αποδείξω του “θείου”, επέλεξα να δημοσιεύσω την παραπάνω φωτογραφία! Όπου εμφανίζεται ο μετέπειτα Πρωθυπουργός και πάλαι ποτέ σφόδρα Αντιαμερικανός, Αλέξης Τσίπρας, εν μέσω του πρώην πρέσβη των ΗΠΑ στην Αθήνα Τόμας Μίλερ (κολλητός του Ρίτσαρντ Χόλμπρουκ) και τον Ντάνιελ Σπέκχαρντ (κι αυτός πρώην πρέσβης στην Ελλάδα 2008-2010 και από τον Φεβρουάριο του 2011 για κάποιο μικρό διάστημα Πρόεδρος του Δ/Σ της Proton Bank συμφερόντων Λαυρέντη Λαυρεντιάδη [;;;;])!
Και στην λεζάντα της φωτογραφίας αναφέρεται:
«Ο αρχηγός της αντιπολίτευσης πέρασε τις “εξετάσεις” όπως αποφάνθηκαν οι Αμερικανοί μετά τις συναντήσεις του και τις επαφές του με Μίλερ και Σπέκχαρντ και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις»!
Και μετά όλοι εμείς όταν ξυπνήσαμε, ο Αλέξης Τσίπρας έγινε Πρωθυπουργός και υπέγραψε τη Συμφωνία των Πρεσπών!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive