Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

Μουτζούρης κατά Μητσοτάκη: "Να κι αν είναι οργισμένος ο πρωθυπουργός" [Βίντεο]

Αποτέλεσμα εικόνας για περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου Κώστας Μουτζούρης
Mε οργισμένες εκφράσεις και δικαιολογημένη αναγάκτηση κατά του πρωθυπουργού καταφέρθηκε ο περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου Κώστας Μουτζούρης, όπως φαίνεται σε βίντεο που κυκλοφορεί τις τελευταίες ώρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.... Το συγκεκριμένο περιστατικό που κατέγραψε η κάμερα συνέβη λίγη ώρα αφού ανακοινώθηκε ότι ο πρωθυπουργός τον κάλεσε στο Μέγαρο Μαξίμου μαζί με τους δημάρχους των νησιών για να αποκλιμακωθεί η ένταση, αλλά λίγο μετά την ανακοίνωση της κίνησης εκτόνωσης από μέρους της κυβέρνησης να αποσυρθούν την Πέμπτη δυνάμεις των ΜΑΤ από Λέσβο και Χίο.  Στο βίντεο, ο κ. Μουτζούρης, ακούγεται να χαρακτηρίζει στον συνομιλητή του, κάποιον καθηγητή, όπως τον αποκαλεί ως "στρατό κατοχής" και "μισθοφόρους του Ερντογάν" τα ΜΑΤ που έσπευσαν στα νησιά.  Ο κ. Μουτζούρης λέει ακόμη: "Εγώ λογικός άνθρωπος είμαι μόνος μου βγήκα, δεν με βοηθήσατε, δεν πειράζει" αναφέρει και προσθέτει με οργισμένο τρόπο: "Διαβάζω σε σάιτ, ότι είναι οργισμένος ο πρωθυπουργός με τον Μουτζούρη. Ε λοιπόν κι εγώ σου λέω να (κάνοντας την χυδαία κίνηση) κι αν είναι οργισμένος ο πρωθυπουργός μαζί μου. Και τι έγινε;". Για να προσθέσει: "Με κάλεσε αύριο, εγώ δεν έρχομαι αύριο. Τι θα μου κάνει; Θα με κλείσει φυλακή; Ας με κλείσει...".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive