Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2020

Ανεκδοτάκιας. Γυρνά απ τα μπουζούκια η ΣΥΖΥΓΟΣ ξημερώματα με κάτι διαμάντια τεράστια..

Ένας άντρας βλέπει την γυναίκα του να φοράει ένα διαμαντένιο κολιέ και την ρωτάει:
-Αγάπη μου που το βρήκες αυτό το πανάκριβο κολιέ; -Άκου να δεις τι έγινε. θυμάσαι που το πρωί πήγα για καφέ με μια συνάδελφό μου; Όταν πήγα λοιπόν στην τουαλέτα του μαγαζιού το βρήκα πεσμένο στο πάτωμα. Δεν ήταν κανείς εκεί κοντά να με δει κι έτσι το πήρα.
-Και σου κάνει κιόλας; Τυχερή!...
Την επόμενη μέρα εμφανίζεται πάλι η γυναίκα του, φορώντας ένα βραχιόλι, επίσης πανάκριβο. -Αυτό πάλι που το βρήκες βρε γυναίκα; ρωτάει ο σύζυγος.
-Άσε αγάπη μου, που να στα λέω. Όπως γυρνούσα στο σπίτι πριν λίγο, το βρήκα στο πεζοδρόμιο, δίπλα από ένα παγκάκι. Ε, αφού δεν με έβλεπε κανένας, έσκυψα και το πήρα.
Και σου κάνει κιόλας; Τυχερή!
-Τι να σου πω ρε μωρό μου, είσαι πολύ τυχερή. Εγώ ενα λερωμένο ΣΩBPAKO βρήκα μόνο κάτω από το κρεβάτι μας κι αυτό δεν είναι καν στο νούμερό μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive