Σάββατο 16 Μαρτίου 2019

Έλληνες αλεξιπτωτιστές, «ΕΠΕΣΑΝ» σε εκπομπή μαγειρικής. Οι Τούρκοι περιμένουν! (Βίντεο)


Ο Ναύαρχος έδωσε άδεια σε αλεξιπτωτιστές να κάνουν πτώση πάνω στο σήμα γνωστής εκπομπής μαγειρικής. Μας προκάλεσε πολύ μεγάλη εντύπωση αυτό το γεγονός. Κανένας δεν αμφιβάλει για την ετοιμότητα του στρατεύματος, όμως και πάλι αυτό το γεγονός είναι ΚΑΠΩΣ παράξενο.  Σας παρουσιάζουμε το παρακάτω βίντεο>>


Κάπως έτσι πορευόμαστε σαν χώρα. Είναι καλό να δείχνουμε τις δυνατότητες μας αλλά οι εχθροί πως θα εκλάβουν τις παραπάνω εικόνες; Θα πρέπει να γίνει μια πολύ σοβαρή συζήτηση σε αυτή την χώρα.  Δεν βγάζουμε συμπεράσματα ούτε καταδικάζουμε το παραπάνω γεγονός. Οφείλουμε όμως, να το παρουσιάσουμε με ένα τρόπο αντικειμενικό.  Παράλληλα, έγινε γνωστή η ιστορία με τον αλεξιπτωτιστή που ενώ «έπεφτε», φώναζε το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΞΑΚΟΥΣΤΗ. Οι περισσότεροι χάρηκαν αλλά κάποιοι άλλοι δεν είδαν αυτή την κίνηση με πολύ καλό μάτι.  Δυστυχώς στο διαδίκτυο, κυκλοφόρησαν πολλές πληροφορίες. Άλλες πληφορορίες «έλεγαν» ότι έδιωξαν τον αλεξιπτωτιστή, επειδή είπε το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΞΑΚΟΥΣΤΗ. Μετά είχαμε μια ανακοίνωση, που έλεγε ότι «ΕΔΙΩΞΑΝ» τον στρατιώτη από την σχολή αλεξιπτωτιστών, επειδή δεν τηρούσε κάποιους κανόνες ασφαλείας. Βρήκαμε όμως μια ανάρτηση στο facebook, που φέρεται να ανήκει στον συγκεκριμένο στρατιώτη, στην οποία μεταξύ άλλων είναι γραμμένο το εξής:  Θέλω να σας ενημερώσω, ότι η εκπαίδευση μου έχει ολοκληρωθεί και μου έχει απονεμηθεί τόσο το πτυχίο όσο και η ακριβή μας Πουλάδα, το σήμα των Αλεξιπτωτιστών.  Δείτε την ανάρτηση: 

Με συγκίνηση βαθιά και έντονα συναισθήματα, θέλω να πω σε όλους εσάς που στέλνετε τα μηνύματα σας προς το πρόσωπο μου, ένα μεγάλο ευχαριστώ. Ένα ευχαριστώ που μπορεί και κλείνει μέσα του όλα όσα νιώθω για τον τόπο μου την Κρήτη, για την Πατρίδα μου την Ελλάδα, για τους συνανθρώπους μου και για τους συντρόφους μου στις Ειδικές Δυνάμεις και τους τιμημένους Αλεξιπτωτιστές. Θέλω να σας ενημερώσω, ότι η εκπαίδευση μου έχει ολοκληρωθεί και μου έχει απονεμηθεί τόσο το πτυχίο όσο και...
See More
 Όπως και να έχει, το νόημα μπορούμε να το βγάλουμε πολύ εύκολα. Οι Τούρκοι περιμένουν στο Αιγαίο, στην Θράκη και στην Κύπρο. Εμείς πως ακριβώς απαντάμε στις προκλήσεις των γειτόνων; Είμαστε καλοπροαίρετοι φυσικά και δεν καταδικάζουμε αποφάσεις και χαρακτήρες. Είναι καλό όμως, να γνωρίζουμε τι ακριβώς συμβαίνει στην πατρίδα μας. ΦΥΣΙΚΑ αναφερόμαστε στην πτώση των αλεξιπτωτιστών, στην εκπομπή μαγειρικής…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive