Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

«Τσόγλανε, σε τάιζα και σκότωσες τον γιο μου»! Χαμός στη δίκη του 15χρονου που «έφαγε» τον φίλο του

❱❱ Εγκλειστος έως τα 21 του στο Ιδρυμα Αγωγής Ανήλικων Βόλου και υπό καθημερινή παρακολούθηση από παιδοψυχίατρο θα παραμείνει ο 15χρονος (σήμερα) δράστης της πρωτοφανούς σφαγής του 14χρονου Τάσου, ο οποίος...
 βρέθηκε νεκρός τον Ιούνιο του 2016 στη Γέφυρα Θεσσαλονίκης. Η αποκάλυψη ότι δολοφόνος του άτυχου παιδιού ήταν ο κολλητός φίλος του, με τον οποίο διασκέδαζε λίγες ώρες νωρίτερα, είχε παγώσει όλη την Ελλάδα.

Η δίκη του 15χρονου από το τριμελές Δικαστήριο Ανηλίκων Θεσσαλονίκης έγινε κεκλεισμένων των θυρών και σε έντονα φορτισμένο κλίμα. Στην αίθουσα παρευρέθηκαν μόνο 13 μάρτυρες, οι γονείς του θύματος και του δράστη, και φίλοι των δύο παιδιών.
Μέσα στη δικαστική αίθουσα η μητέρα του 14χρονου θύματος, απευθυνόμενη στον ανήλικο δράστη, φώναζε: «Μπορείς να μου φέρεις πίσω το μωρό μου;». Ο πατέρας του θύματος Μαργαρίτης Νάτσος ξέσπασε λέγοντας: «Τσόγλανε, σε είχα μέσα στο σπίτι μου. Σε τάιζα, ήσουν φίλος του παιδιού μου, σε είχα σαν δικό μου παιδί κι εσύ μου σκότωσες τον γιο μου». Οπως ανέφερε ο θείος του θύματος, οι γονείς του είναι σε τραγική κατάσταση.

«Η Δικαιοσύνη έκανε ό,τι μπορούσε να κάνει, από εκεί και πέρα ας τιμωρηθεί από κάποιον άλλο, ίσως τον Θεό...» δήλωσε μετά την ανακοίνωση της απόφασης για τον δολοφόνο του παιδιού του ο πατέρας του 14χρονου Τάσου.

Το μοιραίο βράδυ του Ιουνίου του 2016, ο Τάσος είχε βγει έξω με τον φίλο του, αλλά δεν επέστρεψε στο σπίτι του. Οι γονείς ανησύχησαν και δήλωσαν την εξαφάνισή του στην Αστυνομία. Το αγόρι εντοπίστηκε νεκρό έξω από το γυμναστήριο της Γέφυρας και, σύμφωνα με τον ιατροδικαστή, έφερε δύο τραύματα στον λαιμό, ένα εκ των οποίων θανατηφόρο. Λίγες ώρες αργότερα, ο 14χρονος (τότε) δράστης ομολόγησε ότι σκότωσε τον φίλο του, επειδή δεχόταν από αυτόν μειωτικές και προσβλητικές φραστικές επιθέσεις με αφορμή ένα... τρακτέρ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive