Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

ΣΕΞΙ ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΙΝΑ ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ – Ποια είπε: «Η Ελλάδα επέζησε διαχρονικά χάρη στα μεγάλα όχι!» (βίντεο -φώτο)

σοδη
Σε ομιλία του Κυριάκου Βελόπουλου και του κόμματος του «Ελληνική Λύση» παρευρέθηκε η Μαρία – Σόδη Σταυρινούδη πρώην βουλευτής Χίου της ΝΔ. Μετά την ομιλία η πρώην βουλευτής ΝΔ σχολίασε ότι...
 «η Ελλάδα διαχρονικά επέζησε χάρη στα μεγάλα ΟΧΙ» αφήνοντας έτσι αιχμές για τις υποχωρήσεις των κομμάτων.
βελόπουλος
σοδη 2
σοδη σοδη4
Θυμίζουμε ότι την ημέρα της ορκωμοσίας της ως βουλευτίνα της ΝΔ είχε προκαλέσει αναστάτωση στη βουλή καθώς είχε εμφανιστεί με αβυσσαλέο ντεκολτέ με τον Γιάννη Τραγάκη να αναστενάζει : «αχ Παναγία μου και Χριστέ μου»

Σε παρέμβασή της σε πρωινή εκπομπή η νέα βουλευτής της Ν.Δ, Μαρία Σταυρινούδη-Σόδη είχε πει : «Εγώ στη Βουλή πήγα, έστω και επιλαχούσα, για έργο. Όχι για να σχολιαστεί το ντύσιμό μου, το μαύρισμά μου» και συμπλήρωσε: «Θεωρώ ότι ήταν πολύ κακό για το τίποτα. Ούτε θεωρώ, ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα με το ντύσιμό μου, σχολιάστηκε το μαύρισμά μου, όταν δεν έχω πάει καν διακοπές. Υπήρξαν πάρα πολλά… Δεν σχολιάζω τίποτα. Εγώ, στη Βουλή, έστω και σαν επιλαχούσα, θα έρθω».
σοδη 4
Η νησιώτισσα βουλευτής Μαρία Σταυρινούδη-Σόδη ήταν η αντικαταστάτρια του Σταμάτη Κάρμαντζη, ο οποίος παραιτήθηκε προκειμένου να ορκιστεί αντιπεριφερειάρχης Χίου και βγήκε βουλευτής με μόλις 293 ψήφους!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive