Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Ο ... "έλληνας" κι ο Τούρκος... Κι όμως, ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΩΜΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!


Απο τον Νοστραδαμο στον Παισιο , απο τον Παισιο στον Πουτιν , απο τον Πουτιν στον Τραμπ και απο τον Τραμπ στην τραμπαλα....
Ηταν καποτε ενας Ελληνας , οπου τον ειχε στριμωξει ενας Τουρκος σε ενα αδιεξοδο και ετοιμαζονταν να τον βιασει...

Αρχισε τοτε ο Ελληνας να ουρλιαζει για βοηθεια ωσπου τον ακουσε ενα γεροντακι το οποιο ειχε ερθει για διακοπες στην Ελλαδα.
Παει κοντα στο συμβαν ο γεροντας και εφοσον λογο ηλικιας δεν μπορουσε να αντιμετωπισει την κατασταση με σωματικη δυναμη , βλεπετε ο τουρκαλας ηταν και δυο μετρα γομαρι , αρχισε να κανει μια γρηγορη εκτιμιση της ολης καταστασης.
Ξαφνικα βλεπει διπλα στον δυστυχο ελληνα που ουρλιαζε , ενα μακρυ στηλιαρι και του φωναζει να αρπαξει το στυλιαρι και να το φερει στο κεφαλι του τουρκαλα ωστε να τον ριξει χαμω και να φυγει να σωθει.
Τον ακουει ο ελληνας ( ο οποιος γνωριζε αγγλικα , γαλλικα και πιανο) και αφου σταματησε να ουρλιαζει , γυρναει στον γεροντα και του λεει:
"Εσυ καλα τα λες γεροντα μου , αλλα εγω προβληματιζομαι απο το εξης γεγονος.

Ο τουρκαλας , θελει μεν να με βιασει , αλλα μου εχει υποσχεθει πως μετα θα μου δωσει 10 χρυσες λιρες και επισης εχει τις γνωριμιες να μου βρει δουλεια ως μονιμος στο σαραι του πασσα.


εαν εγω τον χτυπησω στο κεφαλι και τον σκοτωσω , τοτε πανε οι λιρες , πανε οι διορισμοι και τα μεγαλεια που μου εταξε.

Οποτε γεροντα , αυτο που θα κανω ειναι , να τον αφησω να με βιασει και εαν δεν μου δωσει αυτα που μου υποσχεθηκε να παρω το ξυλο και να τον χτυπησω , ως τιμωρια , επειδη δεν κρατησε τον λογο του για τα ανταλλαγματα του βιασμου μου.

Να εισαι σιγουρος γεροντα μου , πως εαν δεν κρατησει το λογο του , τοτε θα δει ο σκατοτουρκος ποσο μεγαλος λεβεντης και νταης θα ειμαι και θα τον σπασω στο ξυλο!!!
Ακουει ο γεροντακος την απαντηση του νταη ελληναρα και φευγει αμμεσως τραβοντας τα γερικα βυζια του!!!

ΑΧ ΚΥΡΙΑ ΠΟΠΗ ΜΑΣ....
ΣΑΣ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ...

Ο ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΜΟΝΟΣ ΚΑΙ ΕΡΗΜΟΣ ΠΕΘΑΝΕ , ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΖΩΗ ΕΨΑΧΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ....

ΚΑΛΑ ΚΟΥΡΑΓΙΑ... 
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ 

1 σχόλιο:

  1. Σύμπτωσις;
    Τὴν στιγμὴν αὐτὴν ἀκούω τὸν Καρατζαφέρην εἰς τὴν ἐκπομπήν του ὁμιλοῦντα περὶ Ραγίαδων λέγοντα περίπου τὰ αὐτά.
    Συμφωνῶ ἀπολύτως. Ἄλλο Ἕλλην, ἄλλο Ραγιᾶς. Το κακὸν εἶναι ὅτι τὸ εἶδος Ἕλλην τελεῖ ὑπὸ ἐξαφάνησιν ἐνῶ ἀντιθέτως τὸ εἶδος Ραγιᾶς αὐξάνεται καὶ πληθύνεται ταχέως.
    Ὑπάρχει καὶ χειρότερον: ὅτι τὸ εἶδος Ἕλλην ἔχει καταθέσει τὰ ὄπλα καὶ ἁπλῶς παρατηρεῖ τὰ τεκταινόμενα μᾶλλον ἀδιαφόρως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive