Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2016

Όχι τίποτ' άλλο, θα ήμουν γκόμενα υπουργού τώρα, μπορεί νά'χα χωθεί και συμβουλάτορας πουθενά...

Θυμάμαι λοιπόν σε μια Κεντρική Επιτροπή του Σύριζα κάπου εκεί μεταξύ 2012-2013, ο Μπαλάφας με πλεύρισε και μου την έπεσε κανονικά..."Δεν έχω ξαναδεί τόσο όμορφη γυναίκα", "θα ήθελα πολύ να σε γνωρίσω από κοντά" και τέτοια. Εγώ η ανόητη δεν του έδωσα σημασία, χαμογέλασα ευγενικά με τις μαλακίες που έλεγε και...έφυγα να πάω μέσα στην αίθουσα.
Τώρα που ακούω την τεράστια πολιτική διάνοιά του στον ΣΚΑΙ μου ήρθε στο μυαλό.
Όχι τίποτ' άλλο, θα ήμουν γκόμενα υπουργού τώρα, μπορεί νά'χα χωθεί και συμβουλάτορας πουθενά..
Να, αυτά χάνουμε εμείς οι ρομαντικοί βολονταριστές ρε πούστη μου.

1 σχόλιο:

  1. Ἡ κυρία αὐτὴ ἡ παρ'ὀλίγον γκόμενα ὑπουργοῦ μπορεῖ τοὐλάχιστον νὰ γάψῃ τὸ ὄνομά της ὤστε νὰ τὴν γνωρίσουμε καλλίτερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive